Folosim cookie-uri pentru a analiza traficul și a îmbunătăți experiența ta.
RefuzENGIE România a luat decizia de a suspenda temporar, începând cu data de 16 martie, activitatea din centrele de relaţii cu clienţii din toate judeţele în care are operaţiuni, în contextul măsurilor de prevenire a răspândirii COVID-19 şi în conformitate cu deciziile autorităţilor, potrivit unui comunicat de presă.
În comunicat se mai precizează: “Clienții au posibilitatea de a realiza diverse tipuri de operațiuni online, prin intermediul site-ului engie.ro și al aplicației engiemobile, disponibilă în Google Play si App Store. Clienții care au nevoie de asistență pot utiliza formularul de contact de pe site-ul engie.ro, https://www.engie.ro/contact/ sau pot utiliza serviciul național de call-center, apelând numărul 021.9366.
Tipurile de operațiuni pe care clienții ENGIE le pot realiza online:
La nivelul ENGIE Romania a fost constituit un comitet de coordonare cu autoritățile centrale și locale. Acesta urmărește îndeaproape situația și ia măsurile de prevenție care se impun atât pentru angajați, cât și pentru clienți, asigurând în același timp continuitatea serviciului de furnizare a gazelor naturale”.
Dronele ucrainene au atacat rafinăria de petrol Kirishi din regiunea Leningrad, Rusia, în noaptea de…
O dronă ucraineană a lovit fabrica Metafrax Chemicals din regiunea Perm Krai din Rusia în…
Preşedintele Volodimir Zelenski a afirmat sâmbătă seara, într-o postare pe X, că drona interceptată de…
O dronă ucraineană s-a prăbuşit sâmbătă peste unul dintre cele mai mari complexe de rafinare…
Ministerul Comerţului din China a anunţat sâmbătă lansarea a două investigaţii împotriva Statelor Unite, cu…
Australia va investi echivalentul a 6,8 miliarde de euro pentru a face unul dintre şantierele…
This website uses cookies.
Read More