Folosim cookie-uri pentru a analiza traficul și a îmbunătăți experiența ta.
RefuzENGIE România a luat decizia de a suspenda temporar, începând cu data de 16 martie, activitatea din centrele de relaţii cu clienţii din toate judeţele în care are operaţiuni, în contextul măsurilor de prevenire a răspândirii COVID-19 şi în conformitate cu deciziile autorităţilor, potrivit unui comunicat de presă.
În comunicat se mai precizează: “Clienții au posibilitatea de a realiza diverse tipuri de operațiuni online, prin intermediul site-ului engie.ro și al aplicației engiemobile, disponibilă în Google Play si App Store. Clienții care au nevoie de asistență pot utiliza formularul de contact de pe site-ul engie.ro, https://www.engie.ro/contact/ sau pot utiliza serviciul național de call-center, apelând numărul 021.9366.
Tipurile de operațiuni pe care clienții ENGIE le pot realiza online:
La nivelul ENGIE Romania a fost constituit un comitet de coordonare cu autoritățile centrale și locale. Acesta urmărește îndeaproape situația și ia măsurile de prevenție care se impun atât pentru angajați, cât și pentru clienți, asigurând în același timp continuitatea serviciului de furnizare a gazelor naturale”.
Ministrul Finanţelor, Alexandru Nazare, susţine că România va avea bani pentru pensii şi salarii, însă…
Un număr de 42 de dosare de daună pentru locuinţele asigurate prin poliţa PAD au…
Ministrul Afacerilor Externe, Oana Ţoiu, şi secretarul de stat al Statelor Unite ale Americii, Marco…
Industria de asigurări înțelege pe deplin îngrijorările exprimate de autoritățile locale în contextul situațiilor de…
Franţa a fost "un pic singură" în bătălia comercială în faţa SUA, şi-a exprimat regretul…
Fostul premier Marcel Ciolacu ar putea candida la şefia Consiliului Judeţean Buzău. ''Sunt discuţii ca…
This website uses cookies.
Read More