Update articol:

ENGIE România suspendă temporar activitatea tuturor centrelor de relaţii cu clienţii, din 16 martie

ENGIE România a luat decizia de a suspenda temporar, începând cu data de 16 martie, activitatea din centrele de relaţii cu clienţii din toate judeţele în care are operaţiuni, în contextul măsurilor de prevenire a răspândirii COVID-19 şi în conformitate cu deciziile autorităţilor, potrivit unui comunicat de presă.

În comunicat se mai precizează: “Clienții au posibilitatea de a realiza diverse tipuri de operațiuni online, prin intermediul site-ului engie.ro și al aplicației engiemobile, disponibilă în Google Play si App Store. Clienții care au nevoie de asistență pot utiliza formularul de contact de pe site-ul engie.ro, https://www.engie.ro/contact/ sau pot utiliza serviciul național de call-center, apelând numărul 021.9366.

Tipurile de operațiuni pe care clienții ENGIE le pot realiza online:

  • Vizualizarea detaliilor despre factură și consum;
  • Plata online;
  • Transmiterea index-ului lunar (alternativ, se poate transmite și la numărul de telefon 0800 800 200 pe baza codului de autocitire, regăsit pe factura de gaze naturale);
  • Activarea facturii electronice;
  • Încheierea unui contract de energie electrică, gaze naturale și servicii tehnice;
  • Schimbarea titularului de contract.

La nivelul ENGIE Romania a fost constituit un comitet de coordonare cu autoritățile centrale și locale. Acesta urmărește îndeaproape situația și ia măsurile de prevenție care se impun atât pentru angajați, cât și pentru clienți, asigurând în același timp continuitatea serviciului de furnizare a gazelor naturale”.

 

BVB | Știri BVB

UZTEL S.A. (UZT) (06/12/2021)

Hotarari AGA O & E din 06.12.2021

ROMCAB SA (MCAB) (06/12/2021)

Notificare SSIF Goldring SA - rezultatele ofertei publice de preluare ROMCAB SA