Folosim cookie-uri pentru a analiza traficul și a îmbunătăți experiența ta.
RefuzEuler Hermes, lider mondial în asigurarea creditelor comerciale, deschide un nou capitol în istoria asigurărilor, devenind de astăzi Allianz Trade. Încă din 2018, compania este parte a Grupului Allianz, astfel că noua identitate subliniază performanțele grupului și constituie un avantaj major în susținerea planului strategic pe următorii trei ani, consolidând poziția ca jucător global.
Rebrandingul reiterează ambiția Grupului de a se dezvolta în toate domeniile de activitate și zonele geografice în care operează, bazându-se pe trei piloni importanți: extinderea activităților, a motoarelor de creștere și pregătirea pentru o nouă lume.
„De astăzi suntem Allianz Trade. Ce înseamnă aceasta pentru compania noastră, pentru clienții noștri și pentru angajații noștri? Într-un cuvânt: înseamnă mai mult. Mai multă expertiză și cunoștințe globale care generează mai multe soluții locale. Mai multă încredere în ziua de mâine, mai multe oportunități de a ajuta companiile să se dezvolte. Mai multă capacitate de anticipare și mai multe servicii personalizate. Mai multă abilitate în a ține pasul cu transformările tehnologice. Mai multă vizibilitate care să atragă noi talente și mai multe oportunități de carieră pentru angajații noștri. Sunt multe motivele de entuziasmare, și de abia am început să explorăm posibilitățile”, spune Clarisse Kopff, CEO Allianz Trade.
Urmărind extinderea avantajului competitiv prin furnizarea de servicii de cel mai înalt nivel, în toate segmentele de piață și bazându-se pe instrumente de asigurare contra riscurilor, pe abilitățile dobândite și pe infrastructura dezvoltată, Allianz Trade va continua dezvoltarea strategiei, în linie cu obiectivele Grupului.
Un alt obiectiv al companiei Allianz Trade îl reprezintă extinderea motoarelor de creștere, prin dezvoltarea soluțiilor de garanție și de specialitate (Transactional Cover Unit & Excess of loss) precum și prin noi investiții care vizează majorarea rapidă a cotelor de piață. Viziunea pe termen lung, urmărește pregătirea pentru o nouă lume a comerțului, astfel încât compania să rămână în fruntea jocului odată cu mutarea comerțului B2B în online.
„Creșterea se află în centrul noii noastre strategii. Ne străduim să găsim soluții pentru clienții activi în economiile naționale și globale, deoarece creditul comercial asigură legitimitatea și executarea cu succes a tranzacțiilor comerciale. Rămânem ferm dedicați misiunii noastre de a furniza informații corecte și la timp și servicii prudente, stabile și bazate pe experiență. Intrăm într-o fază nouă și interesantă în devenirea companiei noastre și sunt încântată să pornesc în această călătorie, acum că am devenit Allianz Trade”, spune Clarisse Kopff.
Peste 300 dintre cele 475 de persoane arestate joi în SUA într-o uzină de baterii…
România se situează la coada clasamentului în ceea ce priveşte numărul entităţilor de soluţionare alternativă…
Andrei Muraru, ambasadorul României în Statele Unite ale Americii, admite că momentul anulării alegerilor prezidenţiale…
Starul italian din 'Under the Tuscan Sun' sau 'Alien vs. Predator' (AVP), Raoul Bova se…
Restricţiile de circulaţie impuse pe Splaiul Independenţei pentru realizarea lucrărilor la planşeul Unirii sunt ridicate…
Agenţia de evaluare financiară Fitch Ratings a revizuit, vineri, perspectiva asociată ratingului Poloniei, la "negativă",…
This website uses cookies.
Read More