Folosim cookie-uri pentru a analiza traficul și a îmbunătăți experiența ta.
RefuzBanca Transilvania și FICX (CallVU), companie specializată în customer experience cu sediul în San Francisco, lansează o premieră pe piața românească, Call Center Vizual, un mod nou de interacțiune a clienților cu BT.
Persoanele care iau legătura prin telefon cu echipa Call Center a Băncii Transilvania au opțiunea Call Center Vizual, meniu interactiv prin care pot selecta modul de obținere a informațiilor: prin self-service, chat, chatbot, aplicația BT Visual Help sau prin intrarea în dialog cu un consultant BT. Meniul cuprinde cele mai căutate categorii de informații: de la soldul contului, tranzacții, extras de cont, IBAN, carduri, BT Pay, BT24, Neo, credite, depozite, popriri, la actualizarea datelor.
Accesul la Call Center Vizual se face în doi pași:
“Lansarea Call Center-ului Vizual aduce clienților o alternativă nouă pentru banking la distanță prin telefon, iar interacțiunea cu BT este astfel mai accesibilă. În acest parteneriat, fintech-ul a venit cu agilitatea şi tehnologia în ADN, iar Banca Transilvania, cu expertiză privind cunoașterea clienților, cu experienţă financiară şi instrumente care ne ajută în managementul riscurilor”, declară Ionela Roș, Director Contact Center & Customer Care, Banca Transilvania.
“Personalizarea experienței clienților este cheia pentru o bancă, pentru a oferi valoare și a crea customer engagement. Acest lucru este posibil prin folosirea unor canale digitale de ultimă generație și a unor instrumente care susțin agilitatea băncii prin posibilitatea de a adăuga și modifica partea digitală în funcție de evoluția preferințelor clienților”, afirmă Dr. Ori Faran, fondator și director excutiv FICX.
În etapa pilot a platformei, banca a remarcat preferința clienților pentru experiența vizuală: mai mult de jumătate au accesat Call Center-ul Vizual în perioada aprilie – iulie a.c.
Pentru această lansare, Banca Transilvania a colaborat, de asemenea, cu Enterprise Business Systems, partenerul BT în dezvoltarea soluțiilor de Contact Center.
Fostul preşedinte Traian Băsescu, afirmă, referindu-se la alegerile parlamentare din 28 septembrie, din Republica Moldova,…
Preşedinta Adunării Generale a ONU, Annalena Baerbock, a afirmat că forţele ONU de menţinere a…
Dronele ucrainene au atacat rafinăria de petrol Kirishi din regiunea Leningrad, Rusia, în noaptea de…
O dronă ucraineană a lovit fabrica Metafrax Chemicals din regiunea Perm Krai din Rusia în…
Preşedintele Volodimir Zelenski a afirmat sâmbătă seara, într-o postare pe X, că drona interceptată de…
O dronă ucraineană s-a prăbuşit sâmbătă peste unul dintre cele mai mari complexe de rafinare…
This website uses cookies.
Read More