Folosim cookie-uri pentru a analiza traficul și a îmbunătăți experiența ta.
RefuzSursa World Economic Forum - Flickr: The Global Financial Context: Paul Singer, CC BY-SA 2.0, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=64014069
Elliott Management Corp, fondul de hedging de 35 de miliarde de dolari al lui Paul Singer, supranumit ‘Vulturul de pe Wall Street’, și-a depășit rivalii în campaniile de promovare a unor schimbări corporative, cum ar fi înființarea de noi companii, fuziuni și schimbări de management, în acest an, potrivit Reuters.
În primele șase luni ale anului 2019, Elliott a cheltuit 3,4 miliarde de dolari în, depășindu-l pe Carl Icahn, care a cheltuit 2,8 miliarde de dolari, potrivit datelor compilate Lazard.
Third Point LLC al lui Daniel Loeb a cheltuit 1,5 miliarde de dolari în prima jumătate a anului, în timp ce Starboard Value al lui Jeffrey Smith a cheltuit 1,2 miliarde de dolari, potrivit raportului Lazard.
Elliott, cu sediul în New York, care este cunoscut pentru disputele anterioare cu producătorul de piese industriale Arconic Inc. și compania de sănătate athenahealth, a cheltuit banii în șase noi campanii în 2019. Fondul are 17,4 miliarde de dolari investiți în campanii în curs de desfășurare, se arată în raport.
În luna aprilie, Elliott a anunțat prima sa investiție în tehnologie europeană, cu o participație la firma germană de software SAP și două luni mai târziu a confirmat o investiție în compania farmaceutică Bayer AG.
Elliott se află în topul companiilor americane care vor să determine schimbări la companii europene.
Totuși, datele Lazard indică o scădere a numărului de campanii din Europa, în prima jumătate a anului, după ce, în 2018, activiștii au încercat să provoace schimbări la un număr record de 58 de companii europene, inclusiv compania de băuturi Pernod Ricard.
Ultimele campanii ale Elliott în 2019 au inclus presiunea pentru schimbări la compania online eBay Inc., unde și Starboard avea o campanie.
În august 2018, Elliott Associate și-a redus participația la Fondul Proprietatea (FP), sub 5%, potrivit unui raport transmis Bursei de Valori București.
Paul Singer a devenit faimos pentru modul în care a câştigat miliarde de dolari cumpărând datorii ale statelor sau companiilor falimentare. El cumpăra ieftin obligaţiuni ale statelor care se luptau să supravieţuiască, refuza să accepte ofertele pe care ceilalţi investitori le acceptau, apoi negocia agresiv sub ameninţarea unui proces.
Acesta a recuperat datorii de 58 de milioane de dolari de la Peru, pe care le-a cumpărat cu 11,4 milioane de dolari, iar de la Guvernul din Congo a obţinut 90 milioane de dolari, pentru datorii pe care le-a cumpărat sub 20 milioane de dolari.
Preşedintele interimar al PSD, Sorin Grindeanu, transmite joi, după criticile MAE privind prezenţa foştilor premieri…
Este nevoie de o versiune digitală a monedei euro pentru ca rezidenţii zonei euro să…
Ministrul Finanțelor, Alexandru Nazare, afirmă că acțiunile recente ale Ministerului Finanțelor și Agenției Naționale de…
Judecătorii Înaltei Curți de Casație și Justiție au decis, joi, în unanimitate, în ședința Secțiilor…
Ministrul Energiei, Bogdan Ivan, declară că grupurile de lucru de la minister analizează solicitarea Consiliului…
Ministrul Energiei, Bogdan Ivan, anunţă că vrea să rezilieze contractul privind termocentrala de la Iernut…
This website uses cookies.
Read More