Comunicate de presa

foodpanda oferă opțiunea de livrare fără contact între livrator și client

Compania asigură livrare gratuită la plata online cu cardul, pentru trei sferturi dintre restaurantele partenere

 Platforma de food ordering din România foodpanda.ro anunță că va oferi opțiunea de livrare fără interacțiune între livrator și client, ca măsură de prevenție împotriva răspândirii noului coronavirus, potrivit unui comunicat de presă.

Pentru ca opțiunea să fie activă, clienții platformei trebuie să aleagă plata cu cardul în aplicație sau website și să adauge în secțiunea Detalii livrare / Detalii către livrator din pagina de „Checkout”, instrucțiunile privind modul în care doresc să li se livreze mâncarea de către livrator. De exemplu, în momentul în care plasează comanda, utilizatorii pot solicita ca aceasta să fie lăsată la ușa apartamentului, pentru a putea fi evitat orice contact.

 „În contextul evenimentelor din ultima perioadă legate de răspândirea accelerată a noului coronavirus, am introdus opțiunea de livrare fără interacțiune pentru utilizatorii noștri care solicită acest lucru. Astfel, toți clienții care plătesc online, cu cardul, pot transmite livratorului modul în care vor să li se livreze comanda, aceasta putând fi lăsată la ușa apartamentului. Ne încurajăm clienții să opteze cu încredere pentru plata online de fiecare dată când doresc să plaseze o comandă pe foodpanda, dar și pentru opțiunea de livrare fără contact ca o măsură în plus de siguranță, atât a lor și a celor dragi, cât și a persoanelor care livrează”, a declarat Andreea Petrișor, Managing Director foodpanda România. 

Livrare gratuită pentru cei care plătesc online cu cardul

Plata comenzilor online cu cardul, din aplicație sau website, este cea mai sigură metodă de plată pentru a preveni răspândirea coronavirusului. Pentru a încuraja acest lucru, toți utilizatorii foodpanda care vor opta pentru această modalitate de plată pot beneficia de livrare gratuită pentru un număr de nelimitat de comenzi până la data de 31 martie 2020. 

De asemenea, foodpanda își îndeamnă utilizatorii să se informeze în permanență din surse oficiale și să consulte recomandările privind conduita socială responsabilă în prevenirea răspândirii coronavirus (COVID-19) puse la dispoziție de Ministerul Sănătății.

foodpanda.ro, parte a grupului Delivery Hero, este o platformă online de comenzi de mâncare din România, colaborând, în prezent, cu peste 2100 de restaurante din București, Cluj-Napoca, Timișoara, Iași, Brașov, Constanța, Arad, Ploiești, Oradea, Galați, Craiova, Sibiu, Pitești, Târgu Mureș, Baia Mare, Bacău, Buzău, Brăila și Suceava.

 

Articole recente

Descinderi la o uzină din SUA: Peste 300 dintre cei 475 de arestaţi sunt sud-coreeni, anunţă Seulul

Peste 300 dintre cele 475 de persoane arestate joi în SUA într-o uzină de baterii…

7 ore ago

ANPC: România se află la coada clasamentului în privinţa numărului de entităţi SAL, cu doar două structuri

România se situează la coada clasamentului în ceea ce priveşte numărul entităţilor de soluţionare alternativă…

7 ore ago

Ambasadorul României în SUA: Subiectul privind anularea alegerilor, închis

Andrei Muraru, ambasadorul României în Statele Unite ale Americii, admite că momentul anulării alegerilor prezidenţiale…

7 ore ago

Raoul Bova: Războaiele distrug viitorul; tinerii ‘să privescă oamenii în ochii, nu în ecran’

Starul italian din 'Under the Tuscan Sun' sau 'Alien vs. Predator' (AVP), Raoul Bova se…

7 ore ago

Fitch a revizuit perspectiva asociată ratingului Poloniei la “negativă” din cauza deteriorării finanţelor publice

Agenţia de evaluare financiară Fitch Ratings a revizuit, vineri, perspectiva asociată ratingului Poloniei, la "negativă",…

12 ore ago

This website uses cookies.

Read More