Folosim cookie-uri pentru a analiza traficul și a îmbunătăți experiența ta.
RefuzÎntr-o perioadă cu totul excepțională, generată de epidemia COVID-19, Generali România a implementat măsuri de protecție și soluții tehnice, potrivit unui comunicat de presă.
“Limitarea interacțiunilor fizice este primordială pentru a preveni răspândirea virusului și, de aceea, încurajăm atât clienții, cât și colegii, să înlocuiască întâlnirile și procesele pe hârtie cu soluții electronice. În același timp, dorim să vă asigurăm că serviciile comerciale și cele de despăgubire furnizate de Generali Romania continuă să funcționeze în spațiile de lucru cu publicul, în parametri optimi”, a declarat Adrian Marin, CEO, Generali România.
Astfel, pentru a putea soluționa mai ușor, la distanță, solicitările clienților, există implementate următoarele soluții adiționale:
Notificarea daunelor se face online, la link-ul https://www.generali.ro/daune/, în functie de tipul de poliță în vigoare, iar documentele, inclusiv cererea de despăgubire, se transmit pe email către inspectorul de daune care gestionează solicitarea.
Soluțiile amintite anterior le completează pe cele aflate deja în vigoare și care dovedesc o utilitate sporită în acest context, precum: semnătura electronică a contractelor de asigurare, plata online a primelor de asigurare pe www.generali.ro și achiziția online de polițe RCA sau de călătorie.
Spațiile de lucru cu publicul – agențiile Generali și centrele de daune din întreaga țară – funcționează cu existența unor măsuri sporite de prevenție: echipament de protecție alături de substanțe dezinfectante necesare pentru personalul Generali și pentru clienți.
Pentru o și mai mare siguranță, în cadrul Generali România au fost puse în aplicare măsuri de natura logistică, prin limitarea la maxim a deplasărilor în interes de serviciu, amânarea tuturor evenimentelor programate și implementarea lucrului de la domiciliu pe scară largă.
“Monitorizăm continuu situația și suntem pregătiți să ajustăm în timp real modul în care lucrăm. Prioritatea noastră este siguranța tuturor colegilor, clienților și a celor apropiați lor. Este o perioada în care toți avem o răspundere însemnată față de comunitățile din care facem parte. Sunt încrezător că o putem traversa împreună, respectând întocmai instrucțiunile autorităților, fiind prudenți și responsabili”, a încheiat Adrian Marin, CEO, Generali România.
Pentru informații suplimentare accesați www.generali.ro sau trimiteți o solicitare la adresa info.ro@generali.com.
Exim Banca Românească prelungește până la finalul lunii august oferta unică de economisire care permite…
Grupul Financiar Banca Transilvania a participat pentru prima dată în acest an la exercițiul european…
Statele Unite şi NATO lucrează la un nou mecanism de furnizare de echipamente militare americane…
Directoratul Național de Securitate Cibernetică (DNSC) avertizează asupra unui val de înșelătorii online în care…
Adrian Țuțuianu (PSD) a fost numit vineri în funcția de secretar de stat în cadrul…
Un grup de acționari ai Fondului Proprietatea, care dețin împreună 5,27% din capitalul social, solicită…
This website uses cookies.
Read More