Update articol:

Generali România: Măsuri de protecție și soluții tehnice implementate în contextul epidemiei COVID-19

Într-o perioadă cu totul excepțională, generată de epidemia COVID-19, Generali România a implementat măsuri de protecție și soluții tehnice, potrivit unui comunicat de presă.

“Limitarea interacțiunilor fizice este primordială pentru a preveni răspândirea virusului și, de aceea, încurajăm atât clienții, cât și colegii, să înlocuiască întâlnirile și procesele pe hârtie cu soluții electronice. În același timp, dorim să vă asigurăm că serviciile comerciale și cele de despăgubire furnizate de Generali Romania continuă să funcționeze în spațiile de lucru cu publicul, în parametri optimi”, a declarat Adrian Marin, CEO, Generali România.

Astfel, pentru a putea soluționa mai ușor, la distanță, solicitările clienților, există implementate următoarele soluții adiționale:

  • Se introduce facilitatea de autoconstatare pentru daunele acoperite de polițe Casco sau RCA până la o limita estimată de 5.000 lei per eveniment.
  • Facilitatea de autoconstatare pentru daunele acoperite de polițele de locuințe se majorează de la o limită estimată de 1.500 lei până la 5.000 lei per eveniment.
  • Clienții își pot efectua singuri inspecția de risc pentru polițele Casco, respectând instrucțiunile tehnice privind fotografiile și transmițându-le ulterior către distribuitorii Generali.
  • In cazul polițelor de viață și sănătate, documentele necesare pentru subscrierea poliței sunt acceptate în format digital.
  • Cererile de despăgubire sunt acceptate în format digital pentru toate polițele de tipul: Casco, RCA, locuințe și IMM, călătorie în străinătate, viață și sănătate, urmând ca plățile să se facă direct în contul indicat în cerere. Soluționarea despăgubirilor în baza polițelor de călătorie, de viață și de sănătate, se va efectua în baza documentelor primite în format electronic.

Notificarea daunelor se face online, la link-ul https://www.generali.ro/daune/, în functie de tipul de poliță în vigoare, iar documentele, inclusiv cererea de despăgubire, se transmit pe email către inspectorul de daune care gestionează solicitarea.

Soluțiile amintite anterior le completează pe cele aflate deja în vigoare și care dovedesc o utilitate sporită în acest context, precum: semnătura electronică a contractelor de asigurare, plata online a primelor de asigurare pe www.generali.ro și achiziția online de polițe RCA sau de călătorie.

Spațiile de lucru cu publicul – agențiile Generali și centrele de daune din întreaga țară – funcționează cu existența unor măsuri sporite de prevenție: echipament de protecție alături de substanțe dezinfectante necesare pentru personalul Generali și pentru clienți.

Pentru o și mai mare siguranță, în cadrul Generali România au fost puse în aplicare măsuri de natura logistică, prin limitarea la maxim a deplasărilor în interes de serviciu, amânarea tuturor evenimentelor programate și implementarea lucrului de la domiciliu pe scară largă.

“Monitorizăm continuu situația și suntem pregătiți să ajustăm în timp real modul în care lucrăm. Prioritatea noastră este siguranța tuturor colegilor, clienților și a celor apropiați lor. Este o perioada în care toți avem o răspundere însemnată față de comunitățile din care facem parte. Sunt încrezător că o putem traversa împreună, respectând întocmai instrucțiunile autorităților, fiind prudenți și responsabili”, a încheiat Adrian Marin, CEO, Generali România.

Pentru informații suplimentare accesați www.generali.ro sau trimiteți o solicitare la adresa [email protected].

 

BVBStiri BVB

ALTUR S.A. (ALT) (02/04/2020)

Informatii privind desfasurare AGOA 28.04.2020 ref COVID 19

SIF TRANSILVANIA S.A. (SIF3) (02/04/2020)

Informatii privind A.G.O.A. din 28/29 aprilie 2020

SIF MUNTENIA S.A. (SIF4) (02/04/2020)

VAN recalculat pentru la data de 31 decembrie 2019

IMOCREDIT IFN (IMO22) (02/04/2020)

Convocare AGA O & E 07(08).05.2020

TURISM FELIX S.A. (TUFE) (02/04/2020)

Comunicat privind masurile adoptate pentru limitarea crizei coronavirus