Update articol:
COMUNICAT

Grupul de turism rtk se lansează în România

  • rtk romania se va concentra pe vânzările B2B, ceea ce înseamnă că societatea nu va acționa ca un competitor pentru agențiile de turism
  • Într-o primă fază, rtk romania se concentrează pe segmentul de outgoing, pentru a putea oferi clienților români, prin intermediul agenţiilor afiliate, cele mai bune produse posibile pentru orice destinaţie

rtk romania, subsidiara locală a rtk international (cu o rețea de peste 3.000 de agenţii de turism afiliate în străinătate), anunță oficial deschiderea activității pe piața turistică din România. Cu o echipă care are o experiență vastă în industria turismului, rtk romania îşi propune să aducă servicii inovatoare şi să sprijine agențiile de turism locale în dezvoltarea parteneriatelor şi distribuției independente a serviciilor turistice.

rtk romania a fost înfiinţată în aprilie 2024 şi deţine licență de agenţie de turism organizatoare. Asociații sunt rtk international (80%) şi Radu Colfescu (20%), un profesionist cu o experienţă în turism de peste 25 de ani. rtk nu funcţionează ca un touroperator, ci ca o asociație de turism care reprezintă interesele agenţiilor de turism în relația cu touroperatorii şi cu furnizorii internaţionali. Modelul rtk se axează pe principii solide de parteneriat, bazate pe încredere, respect reciproc și egalitate.

“Grupul rtk este deja activ în multe ţări europene şi sprijină distribuţia serviciilor turistice, având un portofoliu extins de produse. Pe lângă touroperatorii consacrați, grupul rtk are o rețea densă de parteneriate cu hoteluri, companii aeriene, destinații si furnizori de servicii turistice. În plus, rtk îşi va folosi expertiza sa de zeci de ani de pe alte piețe internaționale pentru a consolida o rețea de agenții de turism afiliate în România, în care fiecare agenție va rămâne independentă. În acest sens, rtk romania va avea rol de organizație neutră pentru agențiile de turism afiliate şi le va oferi sprijin în domeniile: marketing, suport tehnic, training de produs şi consolidarea unui portofoliu atractiv de furnizori de servicii pentru piața românească”, declară Thomas Boesl – Director Strategy & International Business Development RT /Raiffeisen Touristik Group GmbH.

În calitate de organizație neutră, rtk romania este la dispoziţia tuturor agenţiilor de turism afiliate din România, concentrându-se pe vânzările B2B, ceea ce înseamnă că societatea nu va acționa ca un competitor pentru agențiile de turism. O distribuție a produselor pe segmentul B2C nu este planificată în viitorul apropiat. Prin susținerea intereselor comune ale agenţiilor de turism afiliate, rtk pune accent pe distribuția independentă a serviciilor turistice.

“Consider că fiecare agenție afiliată la rtk romania se va putea dezvolta independent, beneficiind de tot suportul și de experiența noastră în relația cu furnizorii internaționali din portofoliu. rtk va fi un jucător important pe segmentul de outgoing, punând la dispoziția agențiilor afiliate din România o gamă largă de servicii turistice la prețuri competitive. Alte obiective pentru viitor ar putea include înfiinţarea unui model de distribuție tip “franciză” sau activități proprii de touroperare”, subliniază Radu Colfescu, Managing Partner rtk romania.

În vederea gestionării eficiente şi profesionale a relației cu agenţiile afiliate, rtk romania va înființa un departament de suport specializat şi va oferi training şi asistență la cel mai înalt nivel posibil. În plus, departamentul de marketing va oferi suport partenerilor în vederea promovării produselor din portofoliu şi a consolidării cifrei de afaceri.

Partenerii rtk romania vor beneficia de know-how-ul rtk international, dobândit prin prezenţa de mai mulți ani pe diverse piețe europene. Informaţiile şi condiţiile de la diversi furnizori de servicii nu trebuie să fie obținute sau negociate separat de fiecare agenţie în parte, ci vor fi intermediate de rtk şi puse la dispoziția agenţiilor afiliate.

Într-o primă fază, rtk romania se concentrează pe segmentul de outgoing, pentru a putea oferi clienților români, prin intermediul agenţiilor afiliate, cele mai bune produse posibile, pentru orice destinaţie, cu un excelent raport calitate-pret. Datorită unui portofoliu extins de furnizori internaţionali, gama de servicii turistice pe piața românească va fi îmbunătățită constant.

Intr-o etapă ulterioară, este posibilă şi promovarea turismului de incoming în România, prin intermediul reţelei de peste 3.000 de agenţii de turism afiliate rtk în străinătate.

***
Despre rtk international
rtk international, cea mai mare asociație germană de turism, a fost fondată în anul 2003. Compania este responsabilă pentru extinderea şi pe alte pieţe a modelului de parteneriat rtk, implementat cu succes în Germania.

BVB | Știri BVB

SOCIETATEA ENERGETICA ELECTRICA S.A. (EL) (30/07/2025)

Listarea la BVB a emisiiunii de obligatiuni verzi de 500 mil. EUR

Turbo Long Certificates on adidas AG (RBADSTL4) (30/07/2025)

Reluare tranzactionare - ora 11:20 - Notificare Raiffeisen Bank International modificare limita variatie