Folosim cookie-uri pentru a analiza traficul și a îmbunătăți experiența ta.
RefuzOdată cu ridicarea restricțiilor impuse de pandemie, nu doar turismul își revine datorită apetitului pentru călătorii al românilor, similar nivelului din 2019, ci și industria de evenimente, inclusiv cea de nunți, mult diminuată în ultimii doi ani, perioadă în care multe cupluri s-au văzut în situația de a-și anula nunta din cauza Covid-19. Mai mult decât atât, crește interesul cuplurilor pentru destinații inedite în care să-și unească destinele. În acest context, TUI TravelCenter, franciza în România a TUI Group, lansează programul turistic “Marry me in Mauritius”.
“Pachetele pe care le propunem cuplurilor ce vor să se căsătorească în Mauritius sunt <<tailor made>>. Cu alte cuvinte, construim sejurul până în cele mai mici detalii, ținând cont de ceea ce vor turiștii și putem spune că nu există dorință ce nu poate fi transpusă în realitate. Dar, evident, pornim de la un pachet standard ce include 7 nopți de cazare, bilete de avion, mesele în funcție de hotelul ales și organizarea unei ceremonii în destinație”, precizează Ștefan Joos, general manager TUI TravelCenter.
În general, tarifele pentru un astfel de pachet turistic pornesc de la 5.000 de euro de cuplu la un hotel de 4 stele și de la 7.000 de euro la 5 stele. În destinație, se pot organiza ceremonii religioase inclusiv cu preot, dacă perechea solicită acest lucru, petreceri, cine romantice pe plajă, la lumina lumânărilor, cinema privat în aer liber cu filme romantic etc.
“Avem deja în Mauritius hoteluri partenere care pot organiza, la cerere, aceste ceremonii religioase. În vederea lansării acestui program, recent, am organizat un infotrip în destinație, primul eveniment de acest fel făcut de TUI Group pentru piața din România, ocazie cu care am testat serviciile hotelurilor la fața locului și impresia generală a fost una la superlativ. TUI TravelCenter recomandă Mauritius și, odată cu această vizită, am înțeles celebra maximă a lui Mark Twain care a spus că Dumnezeu a creat întâi Mauritius și apoi Raiul. Totodată, am rămas impresionați de modul în care localnicii au știut să profite de frumusețea locului, să îmbine turismul de calitate și respectul față de mediu”, adaugă reprezentantul TUI TravelCenter.
Pe lista hotelurilor propuse de TUI se află branduriatent selectate cum ar fi hotelurile din gama Lux – Lux Le Morne, Lux Grand Baie, Lux Bellemare sau hotelurile din lanțul Attitude.
Franciza TUI este activă în România sub brandul TUI TravelCenter, are o rețea proprie de agenții, un site dedicat, o echipă de vânzare și conducere proprii. Site-ul dedicat TUI – www.tuitravelcenter.ro – este primul marketplace de turism din România și integrează atât produsele turistice ale TUI, cât și produsele altor agenții.
TUI Group operează în aproximativ 180 de destinații de pe mapamond. Grupul reunește peste 380 de hoteluri premium, precum RIU, TUI Magic Life, Robinson și TUI Blue, 1.600 de agenții de turism pe întregul continent european, cinci companii aeriene de agrement europene, cu aproximativ 150 de aeronave moderne pentru transport lung și mediu, 17 nave de croazieră, de la navele de lux MS Europa și MS Europa 2 până la flota „Mein Schiff” a TUI Cruises și vasele Marella Cruises din Marea Britanie.
Guvernul a corelat joi, prin hotărâre, dispozițiile normelor metodologice cu prevederile Codului fiscal în ceea…
Numirile făcute în consiliile de administraţie ale companiilor de stat sunt provizorii, niciuna pe indemnizaţie…
Guvernul portughez se va consulta cu preşedintele şi parlamentul în vederea recunoaşterii statului Palestina la…
Preşedintele ucrainean Volodimir Zelenski a anunţat joi că a promulgat legea ce restabileşte independenţa organismelor…
Ministrul Investiţiilor şi Fondurilor Europene, Dragoş Pîslaru, a declarat joi că data limită pe care…
Direcția Anti-Fraudă ANAF a început, în aceste zile, o acțiune la sediile firmelor care oferă…
This website uses cookies.
Read More