Folosim cookie-uri pentru a analiza traficul și a îmbunătăți experiența ta.
RefuzCatalin Bejan, CEO Loyal Paladin
*Loyal Paladin oferă o chirie minimă garantată de 8%/an din investiția inițială brută
Loyal Paladin își propune să devină operatorul celei mai mari alianțe de reședințe de brand din România, cu un portofoliu ce va îngloba aproximativ 2.000 de locuri de cazare până în 2026. Este vorba de reședințe de brand în proiecte aflate în diverse stadii de construcție, atât pe litoralul românesc, în zona Olimp-Neptun, cât și în Poiana Brașov. Toate aceste proiecte vor fi operate în regim hotelier de către Loyal Paladin, ne-a spus Cătălin Bejan, CEO Loyal Paladin, în cadrul unui interviu acordat în exclusivitate pentru Financial Intelligence.
Potrivit oficialului companiei, investitorii sunt interesați de programul de operare hotelieră dezvoltat de Loyal Paladin pentru că e simplu, predictibil și profitabil și spune că mulți dintre cei care au investit inițial doar în scop rezidențial sunt interesați de program.
Vă rugăm să ne spuneți ce proiecte are în portofoliu Loyal Paladin?
Cătălin Bejan: Loyal Paladin își propune să devină operatorul celei mai mari alianțe de reședințe de brand din România, cu un portofoliu ce va îngloba aproximativ 2.000 de locuri de cazare până în 2026. Este vorba de reședințe de brand în proiecte aflate în diverse stadii de construcție, atât pe litoralul românesc, în zona Olimp-Neptun, cât și în Poiana Brașov.
În acest moment, printre proiectele din portofoliu se numără VOGH Olimp, dezvoltat de CERTION, care va fi lansat odată cu noul sezon estival; EPICO Seafront & Garden Apartments – un ansamblu de 8 apartamente premium, cu plajă privată și servicii hoteliere de top; MOUSSAY Beachclub și GALILEO Beach, plaje generoase private, cu o gamă largă și variată de servicii cum ar fi: evenimente speciale, concerte, meniuri a la carte, lobby bar, beach bar, cigar lounge, infinity pool etc.
În același timp, suntem implicați și în procesul de design al altor proiecte dezvoltate în acest moment în zona Olimp-Neptun, Saturn și Poiana Brașov. Toate aceste proiecte, odată finalizate, vor fi operate în regim hotelier de către Loyal Paladin.
Cum a mers activitatea Loyal Paladin anul trecut?
Cătălin Bejan: Sezonul trecut am lansat EPICO Seafront & Garden Apartments, un concept centrat pe confort și servicii complete, toate într-o locație discretă, cu access direct la plajă și grădină privată cu vedere la mare. Tot acest mix a stârnit un mare interes și ne-am bucurat de un feedback excelent. Am încheiat sezonul cu un grad mediu de ocupare de 58% în intervalul mai-septembrie, cu un vârf de 92% august.
La începutul lunii iunie am inaugurat MOUSSAY Beachclub. Este vorba despre zonă generoasă de 5000 de metri pătrați de plajă privată, unde vizitatorii beneficiază de Champagne Lounge, zonă de șezlonguri, terasă cu canapele, bar, restaurant, fashion store și, bineînțeles, toate serviciile de top marca Loyal Paladin.
Câte locuri de cazare are Loyal Paladin în portofoliu în acest moment și unde?
Cătălin Bejan: În acest moment, oferim facilități de cazare în Olimp în două locații unice: VOGH Olimp și EPICO Seafront & Garden Apartments. Portofoliul este compus din 8 apartamente cu grădină proprie, în cazul EPICO, și peste 70 de noi unități în VOGH Olimp, în configurații ce variază de la studio până la apartamente de 3 camere. Toți turiștii beneficiază de servicii hoteliere la standarde foarte ridicate, gândite în cele mai mici detalii.
Câte locuri de cazare intenționați să aveți până la finalul anului?
Cătălin Bejan: Până la finalul anului urmează să preluăm o nouă locație în Olimp și, în paralel, vom prezența o opțiune inedită în zona de munte, unde vom oferi un produs similar cu EPICO. Toate apartamentele incluse în programul nostru de operare hotelieră sunt gândite să funcționeze 365 de zile pe an, deci pe parcursul tuturor celor 4 sezoane. Oferim atât opțiuni de relaxare și entertainment, cât și opțiuni adaptate pentru nevoile celor care pot lucra de la distanță și își doresc să își desfășoare activitatea din locuri deosebite.
Ce facilități oferă proiectele dezvoltate de Loyal Paladin/CERTION în regim hotelier?
Cătălin Bejan: Atât VOGH Olimp, cât și EPICO Seafront & Garden Apartments oferă acces la plajă proprie, cu facilități de F&B (bar-restaurant). VOGH Olimp include, de asemenea, o zonă de fitness, facilități de relaxare – printre care se numără saună sau piscină infinity cu vedere spectaculoasă asupra întregii stațiuni -, cigar bar.
Cu ce va diferențiați de concurență?
Cătălin Bejan: Principalul diferențiator constă în calitatea la standarde înalte a serviciilor, indiferent de perioada anului. Practic, noi vom opera și în extrasezon, când ne vom adresa în principal zonei corporate prin facilități pentru evenimente tip conferințe, dar avem pregătite și diferite pachete de workation – pentru cei care pot lucra de la distanță și doresc să schimbe mediul de lucru -, dar și cu pachete avantajoase de live-in.
Pe perioada sezonului, clienții noștri au access la MOUSSAY Beachclub și Galileo Beach, unde organizăm petreceri tematice, evenimente inedite și oferim facilități și servicii premium atât pentru pentru turiști, cât și pentru rezidenți. Nu în ultimul rând, restaurantul și coffee barul de la parterul VOGH Olimp deservesc o terasă generoasă, pentru care sunt gândite o serie de alte beneficii.
De ce a ales CERTION/LOYAL PALADIN zona Olimp pentru investiții?
Cătălin Bejan: Olimp are foarte multe de oferit: este o stațiune istorică, iar poziționarea geografică este ideală pentru vacanțe de calitate, departe de agitația din alte stațiuni. Totodată beneficiază de zone verzi generoase, lucru care va continua să fie valabil, pentru că nu există riscul unei dezvoltări imobiliare haotice, cum am văzut în alte zone de pe litoral. Există potenţial pentru o dezvoltare sistematică, integrată, iar proiectele actuale, existente sau în planificare, arată că investitorii pun turistul în prim-plan prin concepte turistice coerente.
În plus, românii își doresc și apreciază tot mai mult destinații unde pot beneficia de servicii turistice de calitate, iar cererea în acest sens a crescut tot mai mult în ultimii ani. Firește, cererea de servicii de calitate generează oferte de calitate, iar Olimpul vine cu oferte unice pe litoralul românesc în acest moment, ceea ce face ca fluxul de investiții pe care zona reușește să îl atragă să fie cu mult peste estimările noastre inițiale.
Aveți discuții cu autoritățile pentru dezvoltarea infrastructurii din zonă?
Cătălin Bejan: Autoritățile locale au demarat proiectele pentru modernizarea străzilor din Neptun-Olimp – infrastructură rutieră, trotuare, iluminat stradal, mobilier urban, locuri de parcare, staţii de autobuz etc. Este deja confirmat și proiectul de lărgire a plajelor, ceea ce va rezulta într-un impact pozitiv imediat în ceea ce privește nivelul de calitate al serviciilor hoteliere. Ne implicăm și oferim feedback în toate dezbaterile ce au ca subiect infrastructura publică și cea specifică operatorilor hotelieri. Credem cu tărie că este mare nevoie ca mediul privat și cel public să lucreze împreună în interesul turiștilor, așa că ne implicăm activ în aceste demersuri.
În ce proporție aveți turiști români vs turiști străini?
Cătălin Bejan: Turiștii români sunt tot mai interesați și, dat fiind că venim cu produse și servicii care se diferențiază de alte zone ale litoralului, feedback-ul și interesul sunt pozitive și mereu în creștere. În ceea ce privește turiștii străini, ponderea este încă extrem de mică, de circa 2% pentru sezonul trecut, însă ne propunem să ne promovăm începând cu acest an și către acest segment.
Sunt investitorii interesați de programul de operare hotelieră dezvoltat de Loyal Paladin?
Cătălin Bejan: Există categoric un interes crescut, pentru că e simplu, predictibil și profitabil. Chiar și mulți dintre cei care au investit inițial doar în scop rezidențial sunt interesați de programul de operare hotelieră. Majoritatea investitorilor provin din alte domenii de activitate și înțeleg foarte bine potențialul zonei, în condițiile unei oferte de calitate limitate, la care se adaugă fluxul de investiții ridicat, agreat pentru anii următori. În plus, programul nostru de operare hotelieră preia toate riscurile și provocările cu care vine la pachet un eventual scenariu de operare individuală – chestiuni privind legislația și legalitatea, standardul de servicii, personalul, promovarea și operarea continuă.
O chirie minimă garantată de 8%/an din investiția inițială brută nu este puțin, având în vedere inflația actuală?
Cătălin Bejan: Comparativ cu randamentele produselor de investiții disponibile în România, 8% este un randament superior, având în vedere și faptul că venitul este unul pasiv, iar valoarea proprietății se apreciază în timp prin prisma serviciilor de calitate oferite constant de către operator.
Intenționați să creșteți randamentul investiției, în condițiile creșterii dobânzilor?
Cătălin Bejan: Momentan nu avem acest lucru în plan, dar suntem mereu atenți la conturarea unei soluții cât mai profitabile, mereu superioară produselor alternative existente pe piață. Iar la aceasta se adaugă faptul că operarea continuă, și în extrasezon, va oferi constant venituri suplimentare, o abordare la nivel de pionierat, care va consolida modelul nostru.
Secretarul pentru comerț Howard Lutnick a declarat că „întrebarea” înaintea discuțiilor dintre președintele Donald Trump…
Vicepremierul Dragoş Anastasiu a demisionat, după cum a anunțat într-o conferință de presă. "În acest…
Preşedintele american Donald Trump a jucat golf duminică la complexul său de la Turnberry, în…
Peste 2200 de consumatori din judeţul Bihor nu au în continuare energie electrică, după furtuna…
Premierul Ilie Bolojan a avut o primă reacție duminică, la câteva zile după ce informații…
Sâmbătă, China a lansat un plan de acțiune global pentru inteligența artificială, care solicită cooperarea…
This website uses cookies.
Read More
View Comments
faliment …. doi ani intarziere etc et