Folosim cookie-uri pentru a analiza traficul și a îmbunătăți experiența ta.
RefuzMastercard lansează un nou beneficiu dedicat posesorilor de carduri de credit Mastercard Standard, emise în România – asigurarea gratuită pentru cumpărăturile online și pentru cele efectuate în magazinele fizice. Asigurarea oferă protecție în situații în care bunurile achiziționate cu un card Mastercard eligibil devin inutilizabile din cauza furtului sau a deteriorării accidentale, fără a fi necesară o înrolare prealabilă, potrivit unui comunicat de presă.
„Fie că vorbim de achiziții online sau în magazine, cu toții ne dorim o experiență de cumpărături lipsită de stres sau îngrijorare, pentru a lua decizii mai bine informate și a ne bucura de fiecare etapă a procesului. Atunci când ne simțim în siguranță, ne putem concentra mai mult asupra bunurilor propriu-zise și asupra găsirii produselor sau serviciilor care ne satisfac nevoile și dorințele. Prin lansarea asigurării gratuite, ne propunem să oferim posesorilor de carduri de credit, de această dată din segmentul standard, nu doar o experiență de plată sigură și excelentă, ci și un scut de protecție împotriva evenimentelor care le pot compromite achizițiile. Această inițiativă reprezintă un pas semnificativ în vederea îmbunătățirii experienței consumatorilor, oferindu-le soluții inovatoare pentru a face cumpărături în siguranță, oriunde și oricând”, a declarat Elena Dincă, Head of Sales for Financial Institutions, Merchants and Government Segments, Mastercard.
Cum funcționează asigurarea?
Asigurarea gratuită pentru cumpărături online și în magazine, dedicată posesorilor de carduri de credit Mastercard Standard, este activată automat, fără a fi necesară o înrolare prealabilă. Pentru ca bunurile să fie asigurate, acestea trebuie să fie achiziționate folosind un card Mastercard eligibil.
Evenimentele acoperite de asigurare includ avarierea bunurilor cumpărate (indiferent dacă au fost cumpărate online sau în magazine), furtul sau funcționarea necorespunzătoare din cauza deteriorării accidentale a bunurilor asigurate livrate. În cazul unui astfel de eveniment, asiguratorul va repara sau înlocui obiectul, ori va restitui suma cu care acesta a fost achiziționat.
Pentru a depune o cerere de despăgubire, posesorii de carduri de credit Mastercard Standard pot apela numărul de telefon 0800400560 și pot depune cererea în termen de 30 de zile de la data achiziției.
După ce asiguratorul primește toate documentele justificative, posesorul cardului va primi un răspuns în decurs de 5 zile lucrătoare, pentru a se bucura apoi de un produs reparat sau înlocuit, ori de contravaloarea acestuia, restituită pe cardul cu care s-a efectuat plata.
Asigurarea pentru cumpărături acoperă achizițiile efectuate în magazine fizice din întreaga lume și achizițiile online, făcute pe website-uri înregistrate în Romaânia, Spațiul Economic European (SEE), Regatul Unit, Norvegia și Elveția.
Agenţia chineză de evaluare financiară CSCI Pengyuan a atribuit un rating "AAA" grupului petrolier rus…
Franţa se pregăteşte să se cufunde din nou într-o criză politică odată cu căderea aşteptată…
Preşedintele american Donald Trump a declarat duminica aceasta că mai mulţi lideri europeni vor vizita…
Federația Patronală a Energiei (FPE) marchează Ziua Petrolistului printr-un mesaj de recunoștință adresat tuturor profesioniștilor…
Ministerul Finanțelor lansează luni, 8 septembrie 2025, cea de-a noua ediție a Programului de titluri…
ADI Transport Metropolitan Sibiu anunță selecția pentru ocuparea a cinci posturi de membru în Consiliul…
This website uses cookies.
Read More
View Comments
Dar cei cu card de debit Mastercard nu primesc automat asigurarea bunurilor cumparate in online ? Acestia nu au dreptul? La cardurile cu credit platesti dobanda de nu te vezi....