Folosim cookie-uri pentru a analiza traficul și a îmbunătăți experiența ta.
RefuzMastercard și Primăria Sectorului 1 al Municipiului București au încheiat un protocol de colaborare pe o perioadă de patru ani, cu obiectivul de a accelera digitalizarea serviciilor publice. Sectorul 1, cu o populație de peste 215.000 de locuitori, este una dintre cele mai mari și dinamice comunități urbane din Capitală, iar acest demers urmărește să îmbunătățească interacțiunea cetățenilor cu administrația locală prin soluții tehnologice moderne. Acest demers va fi susținut de Mastercard prin dezvoltarea unei infrastructuri digitale inteligente și crearea unui ecosistem interoperabil, care să eficientizeze interacțiunea dintre administrație și cetățeni prin tehnologie, potrivit unui comunicat.
Prin această colaborare, administrația locală beneficiază de un cadru care reduce povara administrativă, simplifică procesele interne și optimizează relația cu comunitatea. Peste 1.200 de angajați ai Primăriei Sectorului 1, din aparatul propriu, direcțiile subordonate și serviciile publice locale, vor avea acces la instrumente digitale care le eficientizează activitatea și contribuie la livrarea unor servicii mai rapide și mai transparente. Totodată, crește calitatea serviciilor publice și generează consolidarea încrederii dintre cetățeni și autoritățile locale, iar accesul echitabil la tehnologie este extins, sprijinind incluziunea digitală a tuturor categoriilor sociale.
Inițiativa urmărește trei direcții strategice majore: digitalizarea proceselor publice, promovarea tehnologiilor emergente și creșterea incluziunii digitale și a educației financiare. Obiectul protocolului semnat îl constituie stabilirea cadrului de colaborare între Primăria Sectorului 1 și Mastercard România în vederea:
„Digitalizarea serviciilor publice aduce beneficii reale și imediate oamenilor – mai multă transparență, acces mai facil la serviciile de care au nevoie și reducerea timpului pierdut cu proceduri birocratice. Ne bucurăm să contribuim la acest efort comun și să sprijinim Sectorul 1 în procesul său de transformare digitală, punând la dispoziție expertiza și soluțiile Mastercard în beneficiul întregii comunități”, a declarat Cosmin Vladimirescu, General Manager Mastercard România și Croația.
„Sectorul 1 își face upgrade – nu doar tehnologic, ci și de viziune. Dorim să înlocuim cozile cu click-uri, hârtiile cu soluții și promisiunile cu acțiuni. Pentru aceasta este nevoie de un nou standard administrativ: digital, transparent, aproape de oameni. Transformarea reală începe cu alegeri curajoase și parteneriate strategice.”, a declarat George-Cristian Tuță, primar al Sectorului 1.
Prin acest parteneriat, Sectorul 1 face un pas important către o administrație mai accesibilă, mai eficientă și mai conectată la nevoile comunității. Prin această colaborare, Mastercard își reconfirmă angajamentul de a susține transformarea digitală a administrației publice locale, punând la dispoziție expertiza, tehnologia și soluțiile sale pentru a facilita modernizarea serviciilor publice.
Statele Unite și Uniunea Europeană au convenit un acord comercial cadru în urma întâlnirii pe…
Preşedinta Comisiei Europene, Ursula von der Leyen, a avut duminică o discuţie telefonică cu preşedintele…
Vicepremierul demisionar Dragoş Anastasiu a confirmat că, pe perioada cât a deţinut funcţiile de consilier…
Secretarul pentru comerț Howard Lutnick a declarat că „întrebarea” înaintea discuțiilor dintre președintele Donald Trump…
Vicepremierul Dragoş Anastasiu a demisionat, după cum a anunțat într-o conferință de presă. "În acest…
Preşedintele american Donald Trump a jucat golf duminică la complexul său de la Turnberry, în…
This website uses cookies.
Read More