Folosim cookie-uri pentru a analiza traficul și a îmbunătăți experiența ta.
RefuzIată mai jos câteva din soluțiile aduse de Intrarom pe piața din România, pentru a ajuta sectorul financiar bancar să răspundă mai bine nevoilor clienților săi:
Adoptând platforma de contact center de ultimă generație din ecosistemul de vendori lideri de piață selectați de Intrarom, ce poate fi atât on premise cât și in cloud, băncile au posibilitatea de a oferi experiențe unice și personalizate pe care clienții din sectoarele bancar-financiar le vor aprecia. În acest fel, băncile se pot adapta pentru a ține pasul atât cu preferințele clienților, cât și cu exigențele impuse de aceasta interacțiune. Cu ajutorul funcționalităților comprehensive și avansate oferite și implementate de echipa de experți ai Intrarom, băncile vor plasa întotdeauna clienții pe primul loc.
În pas cu ultimele tehnologii, băncile pot oferi un serviciu de self-service mai bun și mai rapid prin adăugarea de roboți vocali/chatbots atractivi și personalizați de-a lungul experienței oferite de parcursul de interacțiuni ale clienților săi. Băncile vor permite în acest fel să lase vocea/chatbotul să capteze informații, să răspundă la întrebări și să ofere asistență tranzacțională de bază înainte de a apela la agenți
Suita de aplicații de Agent Assistant oferă un set complet bazat pe AI în limba română al celor mai importante aplicații desktop și instrumente de care au nevoie agenții din centrele de contact într-un singur spațiu de lucru unificat. Suita îmbunătățește semnificativ experiența angajaților (EX) și are un impact pozitiv asupra experienței clienților (CX) prin simplificarea procesului prin care agenții răspund nevoilor clienților. De asemenea, ajută la transformarea abordării CX de la centrarea pe agent la centrarea pe AI.
Nu în ultimul rând, băncile își pot valorifica datele. Vorbirea este o adevărată mină de aur neexploatată. Prin analiza vocii veți putea afla sentimentul clientului și nevoia sa. În acest fel se pot obține informații valoroase despre experiența clienților, performanța agenților și tendințele companiei.
Oferind un ecosystem valoros de parteneri vendor, lideri de piață în domeniul experienței clientului, precum și o importantă expertiză locală necesară implementării și asistenței tehnice a unor asemenea proiecte, Intrarom este singurul jucător pe piață ce poate adresa end-to-end cu succes un proiect complex de CX. Obținând excelența în acest domeniu – experiența clientului – băncile, instituțiile financiare, dar nu numai, toate organizațiile ce au interacțiune cu clientul, se pot diferenția pe piață și pot obține un important avans față de concurență, mărindu-și baza de clienți. Puteți afla cum, solicitând o întâlnire cu reprezentanții Intrarom: Lucian.chiriac@intrarom.ro, www.intrarom.ro.
Compania aeriană FlyLili anunţă că, după un 2024 dificil, marcat de pierderi operaţionale generate de…
Sindicatele din OMV Petrom au acuzat conducerea executivă a grupului că a decis concedieri colective…
Actualizare Indici: Dow în scădere cu 0,43%, S&P 500 în creștere cu 0,50%, Nasdaq în…
Larry Ellison l-a detronat pe Elon Musk din poziţia de cel mai bogat om de…
Societatea de Servicii Hidroenergetice Hidroserv a câştigat contractul "Retehnologizare CHE Stejaru. Retehnologizare HA1,HA2,HA3,HA4 şi instalaţii…
Austria a pierdut acţiunea în justiţie împotriva regulilor UE care clasifică gazele naturale şi energia…
This website uses cookies.
Read More