Banci

Oportunitate pentru bănci: Cum îți poți mări baza de clienți

Intrarom pune la dispoziția clienților săi câteva căi de a mări baza de clienți și de a-i fideliza

Iată mai jos câteva din soluțiile aduse de Intrarom pe piața din România, pentru a ajuta sectorul financiar bancar să răspundă mai bine nevoilor clienților săi:

  • Platforma software de ultima generație pentru Centrul de contact

Adoptând platforma de contact center de ultimă generație din ecosistemul de vendori lideri de piață selectați de Intrarom, ce poate fi atât on premise cât și in cloud,  băncile au posibilitatea de a oferi experiențe unice și personalizate pe care clienții din sectoarele bancar-financiar le vor aprecia. În acest fel, băncile se pot adapta pentru a ține pasul atât cu preferințele clienților, cât și cu exigențele impuse de aceasta interacțiune. Cu ajutorul funcționalităților comprehensive și avansate oferite și implementate de echipa de experți ai Intrarom, băncile vor plasa întotdeauna clienții pe primul loc.

  • Roboți vocali și de chat

În pas cu ultimele tehnologii, băncile pot oferi un serviciu de self-service mai bun și mai rapid prin adăugarea de roboți vocali/chatbots atractivi și personalizați de-a lungul experienței oferite de parcursul de interacțiuni ale clienților săi. Băncile vor permite în acest fel să lase vocea/chatbotul să capteze informații, să răspundă la întrebări și să ofere asistență tranzacțională de bază înainte de a apela la agenți

  • Asistent virtual AI & Biometrie vocala

Suita de aplicații de Agent Assistant oferă un set complet bazat pe AI în limba română al celor mai importante aplicații desktop și instrumente de care au nevoie agenții din centrele de contact într-un singur spațiu de lucru unificat. Suita îmbunătățește semnificativ experiența angajaților (EX) și are un impact pozitiv asupra experienței clienților (CX) prin simplificarea procesului prin care agenții răspund nevoilor clienților. De asemenea, ajută la transformarea abordării CX de la centrarea pe agent la centrarea pe AI.

  • Analiza vorbirii

Nu în ultimul rând, băncile își pot valorifica datele. Vorbirea este o adevărată mină de aur neexploatată. Prin analiza vocii veți putea afla sentimentul clientului și nevoia sa. În acest fel se pot obține informații valoroase despre experiența clienților, performanța agenților și tendințele companiei.

Oferind un ecosystem valoros de parteneri vendor, lideri de piață în domeniul experienței clientului, precum și o importantă expertiză locală necesară implementării și asistenței tehnice a unor asemenea proiecte, Intrarom este singurul jucător pe piață ce poate adresa end-to-end cu succes un proiect complex de CX. Obținând excelența în acest domeniu – experiența clientului – băncile, instituțiile financiare, dar nu numai, toate organizațiile ce au interacțiune cu clientul, se pot diferenția pe piață și pot obține un important avans față de concurență, mărindu-și baza de clienți. Puteți afla cum, solicitând o întâlnire cu reprezentanții Intrarom: Lucian.chiriac@intrarom.ro, www.intrarom.ro.

Articole recente

FlyLili îşi asumă plata restanţelor către stat şi aplică măsuri ferme pentru redresare şi continuitate

Compania aeriană FlyLili anunţă că, după un 2024 dificil, marcat de pierderi operaţionale generate de…

4 ore ago

Larry Ellison l-a detronat pe Elon Musk din poziţia de cel mai bogat om de pe Planetă

Larry Ellison l-a detronat pe Elon Musk din poziţia de cel mai bogat om de…

5 ore ago

Hidroserv va finaliza lucrările de retehnologizare a hidroagregatelor 1-4 şi instalaţiile generale ale centralei CHE Stejaru

Societatea de Servicii Hidroenergetice Hidroserv a câştigat contractul "Retehnologizare CHE Stejaru. Retehnologizare HA1,HA2,HA3,HA4 şi instalaţii…

5 ore ago

Austria pierde acţiunea în justiţie împotriva regulilor UE privind gazele naturale şi energia nucleară

Austria a pierdut acţiunea în justiţie împotriva regulilor UE care clasifică gazele naturale şi energia…

7 ore ago

This website uses cookies.

Read More