Update articol:
ARTICOL SUSȚINUT DE INTRAROM

Oportunitate pentru bănci: Cum îți poți mări baza de clienți

Intrarom pune la dispoziția clienților săi câteva căi de a mări baza de clienți și de a-i fideliza

Intrarom pune la dispoziția clienților săi câteva căi de a mări baza de clienți și de a-i fideliza

Iată mai jos câteva din soluțiile aduse de Intrarom pe piața din România, pentru a ajuta sectorul financiar bancar să răspundă mai bine nevoilor clienților săi:

  • Platforma software de ultima generație pentru Centrul de contact

Adoptând platforma de contact center de ultimă generație din ecosistemul de vendori lideri de piață selectați de Intrarom, ce poate fi atât on premise cât și in cloud,  băncile au posibilitatea de a oferi experiențe unice și personalizate pe care clienții din sectoarele bancar-financiar le vor aprecia. În acest fel, băncile se pot adapta pentru a ține pasul atât cu preferințele clienților, cât și cu exigențele impuse de aceasta interacțiune. Cu ajutorul funcționalităților comprehensive și avansate oferite și implementate de echipa de experți ai Intrarom, băncile vor plasa întotdeauna clienții pe primul loc.

  • Roboți vocali și de chat

În pas cu ultimele tehnologii, băncile pot oferi un serviciu de self-service mai bun și mai rapid prin adăugarea de roboți vocali/chatbots atractivi și personalizați de-a lungul experienței oferite de parcursul de interacțiuni ale clienților săi. Băncile vor permite în acest fel să lase vocea/chatbotul să capteze informații, să răspundă la întrebări și să ofere asistență tranzacțională de bază înainte de a apela la agenți

  • Asistent virtual AI & Biometrie vocala

Suita de aplicații de Agent Assistant oferă un set complet bazat pe AI în limba română al celor mai importante aplicații desktop și instrumente de care au nevoie agenții din centrele de contact într-un singur spațiu de lucru unificat. Suita îmbunătățește semnificativ experiența angajaților (EX) și are un impact pozitiv asupra experienței clienților (CX) prin simplificarea procesului prin care agenții răspund nevoilor clienților. De asemenea, ajută la transformarea abordării CX de la centrarea pe agent la centrarea pe AI.

  • Analiza vorbirii

Nu în ultimul rând, băncile își pot valorifica datele. Vorbirea este o adevărată mină de aur neexploatată. Prin analiza vocii veți putea afla sentimentul clientului și nevoia sa. În acest fel se pot obține informații valoroase despre experiența clienților, performanța agenților și tendințele companiei.

Oferind un ecosystem valoros de parteneri vendor, lideri de piață în domeniul experienței clientului, precum și o importantă expertiză locală necesară implementării și asistenței tehnice a unor asemenea proiecte, Intrarom este singurul jucător pe piață ce poate adresa end-to-end cu succes un proiect complex de CX. Obținând excelența în acest domeniu – experiența clientului – băncile, instituțiile financiare, dar nu numai, toate organizațiile ce au interacțiune cu clientul, se pot diferenția pe piață și pot obține un important avans față de concurență, mărindu-și baza de clienți. Puteți afla cum, solicitând o întâlnire cu reprezentanții Intrarom: Lucian.chiriac@intrarom.ro, www.intrarom.ro.

BVB | Știri BVB

BURSA DE VALORI BUCURESTI SA (BVB) (06/12/2024)

Tranzactii management - art. 19 Reg. (UE) 596/2014

AROBS TRANSILVANIA SOFTWARE (AROBS) (06/12/2024)

Tranzactii management - art. 19 Reg. (UE) 596/2014

OIL TERMINAL S.A. (OIL) (06/12/2024)

Informare privind autorizatia de antrepozit fiscal

EUR/RON Turbo Long 10/4.45/4.55 (EBEUROTL3) (06/12/2024)

Tranzactionare valoare rascumparare in piata RVSP pe 09 si 10 Decembrie 2024