Comunicate de presa

Orange România lansează o campanie de comunicare care încurajează folosirea tehnologiei în mod responsabil

Orange România lansează o campanie de comunicare care încurajează folosirea tehnologiei în mod responsabil. Astfel, Orange îşi propune să informeze clienţii asupra avantajelor şi mai ales asupra riscurilor legate de folosirea internetului , precum şi asupra diferitelor produse şi programe pe care le pune la dispoziţia clienţilor în acest scop. Campania reprezintă angajamentul Grupului Orange de a oferi servicii digitale accesibile tuturor, indiferent de educaţie, vârstă, situaţie materială sau locaţie, dar şi de a contribui la transformarea lumii într-un loc mai bun, cu ajutorul tehnologiei, potrivit unui comunicat de presă.

Responsabilitatea socială este un pilon esenţial al strategiei Orange în toate cele 220 de ţări şi teritorii unde activează. Tododată, Orange este şi primul operator telecom care a comunicat despre riscurile asociate utilizării serviciilor digitale, abordând subiectul în 27 de ţări. Încă de la intrarea pe piaţa din România, acum 22 de ani, Orange s-a angajat să contribuie la susţinerea unei societăţi în care toţi oamenii să se poată bucura de beneficiile tehnologiei cu un impact pozitiv asupra lor, asupra comunității și asupra planetei.

„Trăim într-o lume digitală cu oportunităţi infinite de comunicare, de inovare și eficientizare a proceselor, iar impactul tehnologiei  înseamnă atât beneficii, cât și riscuri pentru clienții noștri, pentru societate și pentru natură. Suntem conştienţi de rolul important pe care Orange îl are în evoluţia revoluţiei digitale, dar şi de responsabilitatea în construirea unei lumi în care cât mai mulți dintre noi se pot bucura de cele mai noi tehnologii cu cât mai puţine riscuri asociate.”  declară Liudmila Climoc, CEO Orange România.

Prin produse şi programe concepute pentru a-i ajuta pe clienţi să utilizeze tehnologia în siguranță și în mod responsabil, campania „Cu toţii avem multă putere, cu toţii avem multă responsabilitate” se concentrează pe trei direcţii prioritare de acţiune: petrecerea online a unui timp de calitate, implicare în reducerea decalajului digital şi folosirea mai eficientă a energiei și a altor resurse ale planetei. Printre programe se numără atelierele digitale Smart Parents, care au loc în Orange smart shop-uri din toată țara; SuperCoders, ateliere și concursuri de coding pentru copii; BuyBack, program comercial de recuperare și reciclare a device-urilor electronice; Comunitatea Orange, hub online pentru suport și informații.  

Articole recente

Ministrul Finanţelor: ANAF trebuie să prezinte o hartă a cuiburilor de firme, cu măsuri ataşate asupra celor frauduloase

ANAF are sarcina să găsească toate cuiburile de firme inactive, radiate sau care desfăşoară activităţi…

27 de secunde ago

Compania Volkswagen este responsabilă pentru manipularea emisiilor (CJUE)

Curtea de Justiţie a Uniunii Europene (CJUE) a stabilit vineri că producătorii auto, cum ar…

3 minute ago

Franţa: Exportatorii de vinuri şi băuturi spirtoase se aşteaptă la pierderi de un miliard de euro

Federaţia Exportatorilor Francezi de Vinuri şi Băuturi Spirtoase (FEVS) a avertizat vineri asupra impactului "brutal"…

6 minute ago

Ucraina: Zelenski cere din nou o întâlnire cu Putin, după ce acesta a evaluat pozitiv ultimele negocieri ruso-ucrainene

Preşedintele ucrainean Volodimir Zelenki a cerut vineri din nou să se întâlnească personal cu preşedintele…

8 minute ago

Trump: Consiliul Fed ar trebui să preia controlul, dacă Powell nu reduce ratele dobânzilor

Preşedintele SUA, Donald Trump, a îndemnat vineri Consiliul Rezervei Federale americane să preia controlul, dacă…

o oră ago

Finlanda restricţionează utilizarea telefoanelor mobile în şcoli

Noua legislaţie care restricţionează utilizarea telefoanelor mobile în şcolile finlandeze a intrat în vigoare vineri,…

o oră ago

This website uses cookies.

Read More