Update articol:

Orange România lansează o campanie de comunicare care încurajează folosirea tehnologiei în mod responsabil

Orange România lansează o campanie de comunicare care încurajează folosirea tehnologiei în mod responsabil. Astfel, Orange îşi propune să informeze clienţii asupra avantajelor şi mai ales asupra riscurilor legate de folosirea internetului , precum şi asupra diferitelor produse şi programe pe care le pune la dispoziţia clienţilor în acest scop. Campania reprezintă angajamentul Grupului Orange de a oferi servicii digitale accesibile tuturor, indiferent de educaţie, vârstă, situaţie materială sau locaţie, dar şi de a contribui la transformarea lumii într-un loc mai bun, cu ajutorul tehnologiei, potrivit unui comunicat de presă.

Responsabilitatea socială este un pilon esenţial al strategiei Orange în toate cele 220 de ţări şi teritorii unde activează. Tododată, Orange este şi primul operator telecom care a comunicat despre riscurile asociate utilizării serviciilor digitale, abordând subiectul în 27 de ţări. Încă de la intrarea pe piaţa din România, acum 22 de ani, Orange s-a angajat să contribuie la susţinerea unei societăţi în care toţi oamenii să se poată bucura de beneficiile tehnologiei cu un impact pozitiv asupra lor, asupra comunității și asupra planetei.

„Trăim într-o lume digitală cu oportunităţi infinite de comunicare, de inovare și eficientizare a proceselor, iar impactul tehnologiei  înseamnă atât beneficii, cât și riscuri pentru clienții noștri, pentru societate și pentru natură. Suntem conştienţi de rolul important pe care Orange îl are în evoluţia revoluţiei digitale, dar şi de responsabilitatea în construirea unei lumi în care cât mai mulți dintre noi se pot bucura de cele mai noi tehnologii cu cât mai puţine riscuri asociate.”  declară Liudmila Climoc, CEO Orange România.

Prin produse şi programe concepute pentru a-i ajuta pe clienţi să utilizeze tehnologia în siguranță și în mod responsabil, campania „Cu toţii avem multă putere, cu toţii avem multă responsabilitate” se concentrează pe trei direcţii prioritare de acţiune: petrecerea online a unui timp de calitate, implicare în reducerea decalajului digital şi folosirea mai eficientă a energiei și a altor resurse ale planetei. Printre programe se numără atelierele digitale Smart Parents, care au loc în Orange smart shop-uri din toată țara; SuperCoders, ateliere și concursuri de coding pentru copii; BuyBack, program comercial de recuperare și reciclare a device-urilor electronice; Comunitatea Orange, hub online pentru suport și informații.