Playboy vrea sa se promoveze în universul digital. Compania a lansat deja mii de NFT-uri Playboy cu avatare de iepurași, a lansat o platformă socială digitală numită Centerfold și intenționează să construiască un nou Playboy Mansion în metavers, potrivit CNBC.
Aceste planuri se deruleaza în timp ce un documentar A&E se concentrează pe trecutul rușinos al companiei. „Secretele Playboy” este un serial format din 10 părți care prezintă foști angajați, colegi și foste iubite ale fondatorului companiei, Hugh Hefner, care susțin că Playboy are o latură întunecată.
Chiar înainte ca serialul să debuteze la sfârșitul lunii ianuarie, conducerea Playboy a postat o scrisoare deschisă pe site-ul său web în care menționa: „Playboy-ul de astăzi nu este Playboy-ul lui Hugh Hefner”.
La aproape cinci ani de la moartea lui Hefner și la doi ani de când compania și-a închis revista tipărită, echipa de conducere a companiei încearcă să pregătească Playboy pentru viitor.
CEO-ul Playboy, Ben Kohn, a declarat, recent, că face schimbări, mizând pe logo-ul companiei, care valorează miliarde de dolari.
„Când te gândești la ceea ce reprezintă acest brand, din perspectivă de marketing, din perspectivă de conștientizare, avem aproape 100% conștientizare peste tot în lume”, a spus el. Kohn a comparat gradul de cunoaștere a mărcii Playboy cu Nike și Apple, companii cu logo-uri care sunt, de asemenea, recunoscute instantaneu pe tot globul.
CEO-ul are, de asemenea, planuri de a aduce înapoi Playboy Mansion, de data aceasta în formă digitală. În timp ce Playboy a organizat petreceri în Decentraland, una dintre cele mai populare lumi virtuale, dar încă nu a ales o locație pentru conacul său în metavers.
„Pe măsură ce trecem în 2022, vom începe cu calitatea de membru Playboy, iar membrii vor avea o serie întreagă de beneficii în continuare, iar o mare parte din apartenența noastră se va baza pe blockchain”, a spus Kohn.