Afaceri

Poziția Radisson, după amenzile ANPC: Situația din prezent, care a atras atenția publicului și a media, se referă la o zonă limitată și la un moment punctual care nu sunt relevante pentru standardul și experiența oferită clienților; suntem deschiși oricărei inspecții

Radisson Blu București a reacționat după amenzile date de ANPC și a transmis că “situația, care a atras atenția publicului și a media, se referă la o zonă limitată și la un moment punctual care nu sunt relevante pentru standardul și experiența oferită clienților”. Suntem deschiși oricărei inspecții întrucât ne oferă ocazia de a ne îmbunătăți protocoalele zilnice de verificare și de a ne păstra standardele de calitate, a mai transmis Radisson.

Inspectorii de la Protecţia Consumatorilor au aplicat amenzi de 33.000 de lei operatorului economic SC Nemo Investement Vehicle S.A. (Hotelul Radisson Blue) din cauza unor nereguli importante constatate în zona de bucătărie şi în cea de cazare, iar președintele ANPC Horia Constantinescu a spus că va face adresă pentru a fi reevaluată clasificarea Radisson Hotel, în urma extinderii controlului.

Redăm poziția oficială a RADISSON BLU BUCUREȘTI:

Ca lider de piață și membru al Grupului Radisson, preocuparea noastră principală este să le oferim celor care ne trec pragul o experiență la cele mai înalte standarde. Unul dintre obiectivele principale ale Radisson Blu București este să apreciem feedback-ul pe care îl primim din partea fiecărui oaspete al nostru. Ca brand hotelier premium, Radisson Blu București urmărește să fie aliniat la standardele de calitate care vizează asigurarea celor mai bune condiții pentru clienții noștri, precum și la standardele mărcii Radisson Blu, aspecte calitative care fac obiectul unui audit intern anual.

Situația din prezent, care a atras atenția publicului și a media, se referă la o zonă limitată și la un moment punctual care nu sunt relevante pentru standardul și experiența oferită clienților. Cu toate acestea, suntem deschiși oricărei inspecții întrucât ne oferă ocazia de a ne îmbunătăți protocoalele zilnice de verificare și de a ne păstra standardele de calitate.

Cu această ocazie, dorim să le mulțumim tuturor oaspeților noștri care ne-au oferit feedback-ul lor zi de zi. Considerăm că fiecare opinie este extrem de importantă și inclusiv, în cazul unei opinii negative, reprezintă o oportunitate să remediem și să îmbunătățim pe mai departe serviciile noastre și experiența vizitatorilor. Totodată, considerăm binevenite verificările și orice formă de  audit,  precum și rezultatele lor, întrucât  ne vor servi pentru a realiza progrese calitative și a ne ajusta serviciile. Apreciem faptul că ANPC se concentrează pe poziționarea și calitatea serviciilor din sectorul ospitalității, având încrederecă vor continua eforturile de a monitoriza consecvent și a inspecta întreaga piață, pentru a susține creșterea calitativă a serviciilor din acest sector. Angajamentul nostru este de a îmbunătăți permanent serviciile și experiența vizitatorilor noștri, iar în cazul acestei situații specifice, am luat măsuri imediate de a remedia situația raportată.

Anual, ne trec pragul mii de oaspeți care ne oferă evaluări pozitive, contribuind la poziționarea noastră ca unul dintre principalele hoteluri din România. Am găzduit un segment larg de vizitatori, de la familii tinere, la șefi de stat și celebrități care s-au declarat, cu toții, mulțumiți de experiența pe care au avut-o aici.

Este cunoscut faptul că gradul de ocupare al tuturor hotelurilor a fost foarte scăzut în timpul pandemiei Covid-19 și, prin urmare, majoritatea hotelurilor au fost închise. Chiar dacă unele camere nu au fost folosite și întreținute mai mult de un an din cauza pandemiei Covid – 19,   Radisson Blu a decis să rămână deschis cu un inventar redus pentru a asigura continuitate forței de muncă și pentru servirea oaspeților (inclusiv autorităților locale pentru găzduirea medicilor în timpul pandemiei Covid-19). Situația actuală, așa cum a fost prezentată în mass-media denotă doar o imagine statică generată de o multitudine de factori atipici determinată de pandemia Covid-19 (restricții, acces redus la forța de muncă și la furnizori de servicii etc.).

Radisson Blu investește constant pentru îmbunătățirea experienței oaspeților, iar camerele sunt întreținute în mod constant și complet modernizate periodic. În ultimii 2 ani, chiar și în contextul pandemiei Covid-19 și al tuturor restricțiilor, Radisson Blu a angajat aproximativ 20 de milioane de euro pentru a renova complet două corpuri de clădire cu 200 de camere (care urmează să fie deschise până la sfârșitul acestui an) și a renovat alte 50 de camere. În plus, întreaga zonă de recepție, bar și terasa exterioară au fost renovate după o investiție de peste 1,5 milioane de euro, recunoscută drept una dintre cele mai mari investiții din sectorul HoReCa.

În spiritul angajamentului său pentru curățenie și siguranță, Grupul Radisson este partener SGS, cea mai importantă companie de inspecție, verificare, testare și certificare, recunoscută ca reper global de calitate și integritate. În 2020, împreună cu SGS, Grupul Radisson a lucrat la dezvoltarea și validarea unui set de protocoale superioare de sănătate și siguranță, întărind astfel programul riguros de curățenie și dezinfecție existent deja. Protocolul de Siguranță al Hotelurilor Radisson, rezultat din această colaborare, este o etichetă oficială care atestă curățenia și dezinfecția.”

Articole recente

SUA: Rezerva Federală menţine nemodificată dobânda,sfidând solicitările preşedintelui Donald Trump de relaxare a politicii monetare

Rezerva Federală a SUA (Fed) a menţinut dobânda de referinţă la un interval cuprins între…

5 ore ago

Ionuţ Aurică – numit vicepreşedinte al Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală

Ionuţ Aurică a fost numit în funcţia de vicepreşedinte al Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală,…

5 ore ago

Poate exista prosperitate fără educație financiară? Cum eliminăm inegalitățile economice printr-o abordare sistemică  (analiză ISF)

Valentin Ionescu (foto stânga), Președintele Institutului de Studii Financiare (ISF) și Ieronim Ștefan (dreapta), coordonatorul…

7 ore ago

Foto și video de la erupția vulcanului Klyuchevskoy

 Serviciul Geofizic al Academiei Ruse de Științe a publicat pe canalul său de Telegram foto…

7 ore ago

Robert Cosmin Pană, numit Director General Adjunct al SAI Muntenia Invest, pentru un mandat de patru ani

Robert Cosmin Până a fost  numit Director General Adjunct al SAI Muntenia Invest, pentru un…

8 ore ago

Emiratele Arabe Unite construiesc o conductă care va transporta apă desalinizată către sudul Fâşiei Gaza

Emiratele Arabe Unite (EAU) vor începe, cu acordul Israelului, construcţia unei conducte importante ce va…

9 ore ago

This website uses cookies.

Read More