Categories: Fără categorie

Revista HR Manager organizează ediția a VIII-a din seria de evenimente online FAST FORWARD. ORGANIZAȚIA VIITORULUI: THE FUTURE OF EMPLOYEE EXPERIENCE

Revista HR Manager organizează, cu sprijinul Humanistic, în zilele de 21-22 aprilie, între orele 14:00-17:00, ediția a VIII-a din seria de evenimente online FAST FORWARD. ORGANIZAȚIA VIITORULUI cu tema THE FUTURE OF EMPLOYEE EXPERIENCE.

În 2020 experiența angajatului a fost schimbată radical de Noua Realitate. De la specialiștii și practicienii HR invitați în această ediție aflăm ce se întâmplă când realitatea nu mai e nouă, ci devine un fel de a acționa permanentizat prin munca de tip hibrid:

  • DANIELA VERCELLINO – HR Director, Société Générale Global Solution Center
  • DIANA VOICU – Senior Consultant, Learning Architect, MMM Consulting
  • DIANA DUMITRU – HR Business Partner, Continental Automotive Romania
  • RALUCA POPESCU – Talent Manager, HEINEKEN România
  • FELICIA GEORGESCU – Head of Human Resources and CSR, Sodexo Pass România
  • BIANCA GUȚĂ – Organizational Development Director, eMAG
  • ROXANA ABRAȘU – Partener, Coordonator al Practicii de Dreptul Muncii, NNDKP
  • MARIA STOENESCU – Talent Acquisition Lead, Arctic
  • ANA TEODORESCU – HR Director, CertSIGN
  • NATALIA BUTNARU – Legal Manager, CertSIGN
  • DELIA ILIASA – Managing Partner, SanoPass
  • ANDREI CREȚU – Co-founder PLURIA, 7card
  • LĂCRĂMIOARA DĂRĂBAN – Head of Human Relations, Continental Sibiu
  • DOINA FILIP – Head of Reward & HR Budget, Orange România
  • ANDREEA MINUȚĂ – Director Divizia Abonamente, Rețeaua de sănătate REGINA MARIA
  • MIHAI ZÂNT – Business Coach, Managing Partner HUMANISTIC – Moderator
  • IULIA BUCIUMAN – Managing Partner HUMANISTIC – Co-moderator.

Pe parcursul celor două zile dezbatem idei și inițiative ce pot fi propuse pentru ca experiența angajatului să producă engagement și performanță, dar și să diferențieze angajatorii. În plus, aducem în discuție diferitele moduri în care trebuie adaptate nevoile salariatului de flexibilizare (e.g. telemuncă, beneficii flexibile) la cerințele legale în materie, precum și implicațiile și obligațiile corelative ale angajatorului în condițiile muncii de oriunde. În această ediție abordăm următoarele teme de discuție și aflăm răspunsurile la întrebările de mai jos:

  • Atragere: care sunt tool-urile pentru Noua Recrutare, cum comunicăm brandul de Angajator și job-urile noi, cu ce înlocuim târgurile și prezența în universități, ce alternative avem pentru comunicare, ofertare și management al candidaților, care sunt noile beneficii flexibile pe care le propunem, asigurările medicale și prezența serviciilor unui psiholog/coach sunt prioritare?
  • Integrare: ce au acum în plus programele de Onboarding, cum schimbăm evenimentele de bun venit și ce facem acum în primele 30/60/90 de zile, cum diminuăm plecările în primele 3 luni, când e atât de complicat de stabilit legătura emoțională cu organizația în munca hibrid?
  • Performanță: cât de des și cum oferim feedback, cum devenim agili și cum schimbăm procesele pentru a acomoda munca hibrid, cum ne pregătim liderii pentru a face managementul muncii la distanță, cum setăm obiectivele și cum tratăm lipsa de performanță și de responsabilitate?
  • Angajament: cum dezvoltăm cultura muncii când o parte a echipei lucrează la distanță și cealaltă la birou, cu ce se înlocuiesc contexte spontane de conectare și reglare emoțională cu echipa, cum vor arăta evenimentele de engagement, de recunoaștere și celebrare a succesului, cum se schimbă motivația de a munci și care sunt factorii care vor produce noua motivație, cum se va măsura diferit angajamentul, cum ne asigurăm de siguranța psihologică a angajaților?

Toate prezentările și discuțiile se desfășoară în limba română.

În timpul evenimentului participanții au posibilitatea să adreseze întrebări prin intermediul unui chat live.

Participarea este gratuită și se face pe baza confirmării înregistrării.

Înregistrarea se face pe pagina evenimentului, unde se găsesc toate detaliile privind temele de discuție și vorbitorii acestei ediții.

Pentru detalii legate de organizare adresa de contact este evenimente@cariereonline.ro.

***

MMM Consulting, Continental, Arctic, HEINEKEN, SanoPass, Pluria, NNDKP, Société Générale Global Solution Center, CertSIGN, eMAG, Sodexo Pass România, Rețeaua de sănătate REGINA MARIA

Parteneri media: Revista CARIERE, RePatriot, Biz, Doing Business, Jurnalul de Afaceri, HR Club, Portal HR, Financial Intelligence, CONAF, Psychologies, MarketWatch, SpotMedia, Hipo, Wall-Street, Learning Network, Professional Women’s Network.

Articole recente

SUA: Rezerva Federală menţine nemodificată dobânda,sfidând solicitările preşedintelui Donald Trump de relaxare a politicii monetare

Rezerva Federală a SUA (Fed) a menţinut dobânda de referinţă la un interval cuprins între…

35 de minute ago

Ionuţ Aurică – numit vicepreşedinte al Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală

Ionuţ Aurică a fost numit în funcţia de vicepreşedinte al Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală,…

37 de minute ago

Poate exista prosperitate fără educație financiară? Cum eliminăm inegalitățile economice printr-o abordare sistemică  (analiză ISF)

Valentin Ionescu (foto stânga), Președintele Institutului de Studii Financiare (ISF) și Ieronim Ștefan (dreapta), coordonatorul…

2 ore ago

Foto și video de la erupția vulcanului Klyuchevskoy

 Serviciul Geofizic al Academiei Ruse de Științe a publicat pe canalul său de Telegram foto…

3 ore ago

Robert Cosmin Pană, numit Director General Adjunct al SAI Muntenia Invest, pentru un mandat de patru ani

Robert Cosmin Până a fost  numit Director General Adjunct al SAI Muntenia Invest, pentru un…

3 ore ago

Emiratele Arabe Unite construiesc o conductă care va transporta apă desalinizată către sudul Fâşiei Gaza

Emiratele Arabe Unite (EAU) vor începe, cu acordul Israelului, construcţia unei conducte importante ce va…

4 ore ago

This website uses cookies.

Read More