Folosim cookie-uri pentru a analiza traficul și a îmbunătăți experiența ta.
RefuzTelekom Romania avertizează asupra formării unei reacții în lanț în economie, declanșată de sectorul ospitalității, ceea ce ar duce la blocarea financiară extinsă si recomanda statului să ia în considerare protejarea sectoarelor economiei, potrivit unui comunicat.
Telekom Romania a prezentat Strategia în 5 puncte pentru a depăși criza Covid-19: “Telekom Romania a luat măsuri proactive pentru a furniza servicii de telecomunicații în parametri normali în toată această perioadă, dar în condiții de siguranță pentru sănătatea angajaților, clienților, furnizorilor și partenerilor săi.
Telekom Romania a luat toate măsurile necesare pentru a proteja toți angajații, prin implementarea programului Work from Home. La acest moment, din 5.000 de angajați ai companiei, 3.200, reprezentând 64% din numărul total de angajați, lucrează de acasă. Practic, în prezent, 100% din forța de muncă eligibilă pentru munca de acasă își desfășoară activitatea în propriile case.
„Noi, la Telekom Romania, punem siguranța angajaților noștri pe primul loc. Acesta este motivul pentru care am implementat alternativa Work From Home pentru oricine este eligibil pentru munca de acasă. Pentru cei a căror prezență în prima linie este absolut necesară, oferim echipamente de protecție, dezinfectant și instrucțiuni. Am actualizat toate procesele și procedurile necesare. Am schimbat fluxul de lucru pentru a ne asigura că vom răspunde mai repede decât în perioadele normale, deoarece responsabilitatea noastră este, pe lângă prevenirea contaminării oamenilor, de a menține afacerea funcțională și, în consecință, de a menține în funcțiune comunicarea clienților noștri cu cei dragi și cu alte companii”, a declarat Miroslav Majoros, CEO Telekom Romania.
Toți angajații din magazinele Telekom Romania beneficiază de echipamente de protecție. Măsurile de igienă au fost sporite. Compania a implementat marcaje vizuale pentru a ajuta clienții să respecte recomandările autorităților de a menține o distanță sigură și pentru a evita interacțiunile apropiate.
În plus, compania este în plin proces de a distribui angajaților, în regim de urgență, diferite ghiduri și instrumente, pentru a-i ajuta să se acomodeze la noua realitate.
Al doilea aspect important, după asigurarea sănătății angajaților, este siguranța și stabilitatea rețelei, întrucât traficul a crescut și continuă să crească încă de la mijlocul lunii martie. Împreună cu acest rol strategic apare nevoia, pentru Telekom Romania, ca furnizor de comunicații universale, de a sprijini afacerile clienților săi cât mai mult posibil și cu atât mai mult, în această perioadă dificilă.
„Lansăm acum un apel către liderii țării de a ține cont de necesitatea asigurării condițiilor adecvate pentru funcționarea companiilor de telecomunicații, pe fondul blocării treptate a societății și a economiei. Preconizăm că prelungirea blocării economiei va produce o reacție în lanț asupra tuturor celorlalte companii aflate în funcțiune”, a declarat Miroslav Majoros, CEO Telekom Romania.
Astfel, Telekom Romania avertizează asupra formării unei reacții în lanț în economie, declanșată de sectorul ospitalității, ceea ce ar duce la blocarea financiară extinsă într-un timp foarte scurt, astfel că statul ar trebui să ia în considerare protejarea sectoarelor economiei.
Măsuri concrete luate până acum de Telekom:
Guvernul rus a depus joi în Duma de Stat, camera inferioară a parlamentului, un proiect…
Ministrul Mediului, Apelor şi Pădurilor, Diana Buzoianu, a declarat joi, la viaductul de la Poiana…
Două fonduri administrate de SAI Star Asset Management au ajuns să dețină 6,7% din BVB,…
Fosta vicepreşedintă americană Kamala Harris a anunţat joi că va publica în septembrie o carte,…
Președintele rus Vladimir Putin a promulgat joi o lege ce prevede pedepsirea căutărilor pe internet…
Este o crimă pentru comunităţile locale care sunt expuse la inundaţii să dai cu piciorul…
This website uses cookies.
Read More