Tehnologie

Telekom transmite că investighează intern fiecare situație semnalată de clienți sau autorități

*ACTUALIZARE 14 ianurie –  Telekom Romania nu tolerează niciun fel de practică frauduloasă

Telekom Romania a mai transmis ca nu tolerează niciun fel de practică frauduloasă: “Telekom Romania nu tolerează niciun fel de practică frauduloasă, aplicând atât măsuri de prevenire a riscurilor, cât și măsuri de corecție în caz de incidente, inclusiv sancțiuni conform legii. Recomandăm clienților noștri, ca în momentul în care sesizează potențiale nereguli legate de serviciile contractate, să contacteze imediat Telekom Romania prin canalele de asistență 1234/021.404.1234 sau prin formularul de contact disponibil pe site-ul companiei www.telekom.ro/contact<https://www.telekom.ro/contact/>.

Dorim să îi asigurăm pe clienții noștri că facem toate demersurile necesare pentru a stabili faptele concrete aferente fiecărei sesizări, pentru a identifica și clarifica toate aspectele fiecărui caz semnalat. De asemenea, cooperăm cu autoritățile competente în beneficiul clienților noștri.”

***

Compania Telekom transmite că investighează intern fiecare situație semnalată de clienți sau autorități și ia măsurile necesare, în funcție de fiecare situație, după ce ziarul Libertatea a relatat că zeci de clienți au acuzat compania Telekom că le-a falsificat semnătura pe contracte.

Sunt zeci de oameni doar în Bucureşti care au acuzat anul trecut compania Telekom că le-a falsificat semnătura pe contracte, apoi le-a facturat servicii sau produse pe care nu nici nu le-au cerut, nici nu le-au primit, potrivit sursei citate. Libertatea a scris că a contactat Poliţia Capitalei şi a aflat că în anul 2019 au fost alte 13 plângeri vizând compania Telekom, la o singură secție de Poliție.

La solictarea noastră, Telekom a transmis: “Un factor determinant in succesul oricarei afaceri este increderea pe care clientii o investesc in partenerul pe care il aleg. Telekom trateaza in mod profesionist orice situatie care poate ridica suspiciuni de frauda si investigheaza intern fiecare situatie semnalata de catre clienti sau de catre autoritati si, in functie de rezultatele investigatiilor, ia masurile necesare, in conformitate cu legislatia in vigoare. Toate demersurile noastre au rolul de a ne conduce spre solutionarea cazurilor semnalate, in beneficiul clientilor. De asemenea, in cazul investigatiilor derulate de autoritati, suntem la dispozitia acestora cu toate informatiile solicitate. Recomandam clientilor, ca in momentul in care sesizeaza potentiale nereguli legate de serviciile contractate, sa contacteze imediat Telekom prin canalele de asistenta 1234/021.404.1234 sau prin formularul de contact disponibil pe site-ul companiei  www.telekom.ro/contact/.”

Articole recente

Racheta rusă care a distrus parțial sediul guvernului ucrainean conținea 35 de componente americane

Ucraina a confirmat marți că o rachetă rusă Iskander a distrus duminică o parte a…

60 de minute ago

Polonia anunță arestarea unui ‘agent din Belarus’ și expulzarea unui diplomat din această țară

Premierul polonez Donald Tusk a anunțat marți arestarea unui 'agent din Belarus' și expulzarea unui…

o oră ago

DIICOT l-a reținut pe fostul director adjunct al SIS acuzat de trădare (surse)

Alexandru Bălan, fost director adjunct al Serviciului de Informații și Securitate din Republica Moldova, acuzat…

2 ore ago

Washingtonul confirmă că a fost informat în prealabil de Israel despre atacul efectuat în Qatar împotriva responsabililor Hamas

Statele Unite au fost informate de Israel înaintea lansării atacului aerian efectuat marţi în capitala…

2 ore ago

Profitul net al Grupului Softbinator aproape s-a triplat, în primul semestru, la 696 mii lei

Softbinator Technologies, companie românească ce furnizează servicii complete de dezvoltare produse software (management de produs,…

2 ore ago

Petrolul crește cu aproape 2% după atacul israelian în Qatar

Prețul petrolului a crescut cu peste un dolar pe baril marți, după ce armata israeliană…

3 ore ago

This website uses cookies.

Read More