Update articol:
După ce ziarul Libertatea a relatat că zeci de clienți au acuzat compania Telekom că le-a falsificat semnătura pe contracte,

Telekom transmite că investighează intern fiecare situație semnalată de clienți sau autorități

*ACTUALIZARE 14 ianurie –  Telekom Romania nu tolerează niciun fel de practică frauduloasă

Telekom Romania a mai transmis ca nu tolerează niciun fel de practică frauduloasă: “Telekom Romania nu tolerează niciun fel de practică frauduloasă, aplicând atât măsuri de prevenire a riscurilor, cât și măsuri de corecție în caz de incidente, inclusiv sancțiuni conform legii. Recomandăm clienților noștri, ca în momentul în care sesizează potențiale nereguli legate de serviciile contractate, să contacteze imediat Telekom Romania prin canalele de asistență 1234/021.404.1234 sau prin formularul de contact disponibil pe site-ul companiei www.telekom.ro/contact<https://www.telekom.ro/contact/>.

Dorim să îi asigurăm pe clienții noștri că facem toate demersurile necesare pentru a stabili faptele concrete aferente fiecărei sesizări, pentru a identifica și clarifica toate aspectele fiecărui caz semnalat. De asemenea, cooperăm cu autoritățile competente în beneficiul clienților noștri.”

***

Compania Telekom transmite că investighează intern fiecare situație semnalată de clienți sau autorități și ia măsurile necesare, în funcție de fiecare situație, după ce ziarul Libertatea a relatat că zeci de clienți au acuzat compania Telekom că le-a falsificat semnătura pe contracte.

Sunt zeci de oameni doar în Bucureşti care au acuzat anul trecut compania Telekom că le-a falsificat semnătura pe contracte, apoi le-a facturat servicii sau produse pe care nu nici nu le-au cerut, nici nu le-au primit, potrivit sursei citate. Libertatea a scris că a contactat Poliţia Capitalei şi a aflat că în anul 2019 au fost alte 13 plângeri vizând compania Telekom, la o singură secție de Poliție.

La solictarea noastră, Telekom a transmis: “Un factor determinant in succesul oricarei afaceri este increderea pe care clientii o investesc in partenerul pe care il aleg. Telekom trateaza in mod profesionist orice situatie care poate ridica suspiciuni de frauda si investigheaza intern fiecare situatie semnalata de catre clienti sau de catre autoritati si, in functie de rezultatele investigatiilor, ia masurile necesare, in conformitate cu legislatia in vigoare. Toate demersurile noastre au rolul de a ne conduce spre solutionarea cazurilor semnalate, in beneficiul clientilor. De asemenea, in cazul investigatiilor derulate de autoritati, suntem la dispozitia acestora cu toate informatiile solicitate. Recomandam clientilor, ca in momentul in care sesizeaza potentiale nereguli legate de serviciile contractate, sa contacteze imediat Telekom prin canalele de asistenta 1234/021.404.1234 sau prin formularul de contact disponibil pe site-ul companiei  www.telekom.ro/contact/.”

BVBStiri BVB

RAIFFEISEN BANK - OB. 2028 (RBRO28) (30/07/2021)

Rezultate financiare semestriale 2021

ONE UNITED PROPERTIES (ONE) (30/07/2021)

Convocare AGA Ordinara si Extraordinara in data 10(11).09.2021

RAIFFEISEN BANK _ OB. 2026 (RBRO26) (30/07/2021)

Rezultate financiare semestriale 2021