Folosim cookie-uri pentru a analiza traficul și a îmbunătăți experiența ta.
RefuzTTS inaugurează un proiect logistic complex dedicat exporturilor ucrainene, potrivit unui comunicat transmis Bursei de Valori București.
Operaționalizarea acestui proiect asigură o creștere importantă a fluxurilor de marfă ucrainene transportate din porturile Reni și Ismail via canalul Dunăre-Marea Neagră până la încărcare pe nave maritime în Portul Constanța, efect al eliminării din lanțul logistic a danelor și spațiilor de depozitare din portul Constanța.
Acest lucru este posibil prin utilizarea terminalului de geamanduri al TTS din rada interioară a portului Constanța unde mărfurile sunt transbordate direct din barje în navele maritime.
După mai mult de o lună de pregătiri logistice intense realizate de TTS împreună cu partenerul său ucrainean (producător și exportator de produse agricole), prima navă maritimă cu o capacitate de 31.000 tone a ancorat sâmbătă 2 iulie, transbordul pentru primul convoi de grâu fiind deja realizat.
Pregătirea lanțului logistic a presupus organizarea de către partenerul ucrainean, pe de-o parte, a lanțului logistic terestru din depozite până în porturile Reni și Ismail și organizarea transbordului în barje, și, pe de altă parte, reabilitarea de către TTS a complexului de acostare la geamanduri și organizarea mecanismelor de coordonare între toate părțile implicate, incluzând aici administrațiile portuare din Constanța, Reni și Ismail.
Întrucât marfa nu atinge uscatul după plecarea din Reni și Ismail și până la încărcarea în navele maritime, factorul critic în acest proiect este coordonarea. Spre deosebire de un lanț logistic standard în care marfa livrată de convoaie este depozitată temporar într-un siloz până la atingerea cantității țintă și abia apoi încărcată în nava maritimă, în lanțul logistic inaugurat de TTS nava maritimă acostează de la început la geamanduri, convoaiele intrând imediat la descărcare într-un ritm constant. Complexitatea proiectului vine tocmai din faptul că aceste convoaie trebuie să livreze marfa ”just-in- time”, fapt care presupune un efort de coordonare pe întreg lanțul de la depozitele din Ucraina până la punctul de încărcare.
Ceea ce face ca acest proiect să fie unic, sunt cele trei premiere pe care
le reprezintă, anunta TTS:
“1. Întreaga logistică pe apă – transport pe Dunăre din Ismail și Reni până în portul Constanța Sud la terminalul de geamanduri TTS și operațiunea de descărcare a barjelor direct în nava maritimă cu ajutorul macaralelor plutitoare, este efectuată de un singur grup de companii, TTS, utilizând exclusiv mijloace tehnice proprii. Toate
echipamentele – macarale plutitoare si terminalul de geamanduri, sunt proprietatea TTS, flota de barje aparține subsidiarei Navrom, iar operarea in Constanța este asigurată de către subsidiara TTS Operator.
2. Întreaga marfă aparține unui singur exportator ucrainean, partenerul nostru în cadrul proiectului.
3. Pe întregul lanț logistic din Ucraina la încărcarea pe nave maritime în Constanța marfa nu atinge uscatul, întregul lanț logistic operat de TTS desfășurându-se pe ape interioare.
Punerea în practică a acestui proiect logistic deosebit de complex care solicită o coordonare extrem de atentă – prin efortul comun al TTS, al partenerului său ucrainean, al Administrației Portului Constanța si al autorităților portuare din Ismail si Reni, reprezintă materializarea vastei experiențe cumulate de toate părțile implicate în proiect în numele unor valori comune.”
Operatorul bursier european Euronext a depus o ofertă voluntară pentru achiziţionarea tuturor acţiunilor Bursei din…
Autoritatea de Supraveghere Financiară (ASF) informează publicul cu privire la apariția unui cont fals de…
Ministrul Mediului, Apelor și Pădurilor, Diana Buzoianu, a declarat joi, în cadrul unei vizite efectuate…
Trimisul special al SUA pentru Orientul Mijlociu, Steve Witkoff, a început joi o vizită în…
Guvernul a corelat joi, prin hotărâre, dispozițiile normelor metodologice cu prevederile Codului fiscal în ceea…
Numirile făcute în consiliile de administraţie ale companiilor de stat sunt provizorii, niciuna pe indemnizaţie…
This website uses cookies.
Read More