“Evoluţia dinamică a business-ului în 2020 a venit pe fondul continuării strategiei de dezvoltare şi ca rezultat al modelului de business omni-channel, bine conturat pentru toate diviziile şi cu o abordare unitară a consumatorului. În offline, Xpert Beauty şi-a extins lanţul de magazine la nivel naţional, a deschis prima piaţă internaţională, Bulgaria, în ultimul trimestru al anului, a dezvoltat şi diversificat categoriile şi brand-urile. O direcţie importantă a fost de a continua investiţiile consistente în platforma de e-commerce, care şi-a arătat valoarea în pandemie. Aceasta a contribuit la menţinerea legăturii cu clienţii în perioada de două luni când cele 13 magazine fizice au fost închise şi a adus un boost în cifra de afaceri şi în vizibilitatea brandului şi în offline”, susţin reprezentanţii platformei de e-commerce.
În ceea ce priveşte evoluţia canalelor de vânzare, toate cele trei linii de business (divizia de e-commerce, divizia de retail şi divizia de B2B pentru brandurile importate) au înregistrat creşteri în vânzări. De asemenea, toate categoriile de produse au crescut, iar cea mai bună evoluţie a avut-o categoria produselor de îngrijire a pielii, în timp ce categoria produselor cosmetice profesionale de îngrijire a părului a avut cea mai pondere în total business.
Planurile pentru acest an vizează menţinerea ritmului ascendent şi atingerea unei cifre de afaceri cu peste 50% mai mari, extinderea prezenţei offline atât la nivel naţional, cât şi internaţional, în Ungaria (un concept store la Budapesta şi activarea platformei de e-commerce www.xpertbeauty.hu), şi continuarea dezvoltării afacerii pe toate zonele, prin investiţii în echipă, sisteme interne pentru eficientizarea proceselor, servicii pentru consumatori, portofoliu de branduri şi platforma de e-commerce www.xpertbeauty.ro.
Xpert Beauty este o companie fondată în anul 2017, care activează în domeniul retailului produselor cosmetice profesionale. În cele 13 magazine concept din România, precum şi în cel din Bulgaria, de la Sofia, dar şi prin partenerii de distribuţie sau prin platforma de vânzare online, www.xpertbeauty.ro, compania deserveşte 150.000 de clienţi. Portofoliul companiei conţine de 12.000 de produse de la 70 de branduri.