Folosim cookie-uri pentru a analiza traficul și a îmbunătăți experiența ta.
RefuzSursa foto: wecontent.ro
Conferința de marketing WeContent a avut loc în București, în perioada 7-8 noiembrie 2019, la Grand Cinema & More din Băneasa Shopping City, și reunit peste 450 de marketeri, antreprenori de talie internațională, creatori de conținut, specialiști și pasionați ai domeniului. În cadrul evenimentului, au fost prezentate cele mai noi tendințe în content marketing. Printre speakeri s-au aflat: Valentin Pintilescu, Sonja Jefferson și Marcus Tober.
Valentin Pintilescu: “Nu creați conținut, creați o comunitate. Construirea unei comunități este viitorul marketingului”
Valentin Pintilescu, manager de dezvoltare LooLoo Kids, a împărtășit participanților sfaturi despre cum să construiești o comunitate:
„Brandurile sunt cam triste și singure pe rețelele de socializare. YouTube este locul unde trebuie sa fi.
Până în 2021, peste 84% din consumul de internet se va concentra pe conținut video; creștere YouTube – 124% în grupul 45-65; 68 de persoane folosesc YouTube pentru a-i ajuta la luarea deciziilor de cumpărare. 90-9-1 regula: 1% va crea conținut; 9% vor răspunde; 90% vor consuma pasiv.
Avantajele unei comunități:
– reduce dependența de reclame și promoții pentru vânzări;
-creează adepți valoroși ai mărcii;
-idei excelente și mai bună înțelegere;
-upsell și cross-sell.
Sonja Jefferson: “Cu cât ajuți mai mult și cu cât vinzi mai puțin, cu atât vinzi mai mult”
Sonja Jefferson, unul dintre cel mai apreciați experți în content marketing din UK, a vorbit despre cum să creezi conținut care să îi facă pe clienți să acționeze:
Marcus Tober: Expertiză, autoritate, încredere
Marcus Tober, fondator @Searchmetrics, cunoscut expert SEO, numit European Search Personality of the Year în 2016, le-a aratat participanților cum să scăpe de obiceiurile SEO vechi și să îmbrățișeze viitorul:
“Adevărata provocare a SEO-urilor este să nu repetați aceleași lucruri din nou și din nou ca în urmă cu 10 ani. Provocarea constă în a înțelege utilizatorul și cererea acestuia. Conținutul unic scris de experți, experiența excelentă a utilizatorului, site-urile web rapide și un model de afaceri prietenos sunt factorii care fac ca utilizatorul să fie mai fericit, iar Google integrează asta în algoritmul său. Deci, fiecare SEO trebuie să fie un mini-CEO, deoarece trebuie să ia decizii pe care, în mod normal, le iau directorii generali. Însă, totuși, există prea multe SEO-uri care rămân în comportamentul vechi pentru a schimba puțin conținutul sau pentru a încerca să optimizeze doar partea tehnică a unui site web. SEO-urile trebuie să crească și să se gândească holistic la produs și utilizator”, consideră Marcus Tober.
Evenimentul WeContent a fost Inspired by PIATRAONLINE, companie ce a gestionat activ o parte din eveniment. PIATRAONLINE este primul magazin online din România dedicat exclusiv pietrei naturale pentru amenajări interioare și exterioare. Compania ROCK STAR CONSTRUCT, sub care operează brandul, are o istorie de peste 10 ani pe piața românească și este în topul furnizorilor de piatră naturală din țară.
În ultimii ani, PIATRAONLINE a cunoscut o creștere spectaculoasă si prin prisma implicării în diverse evenimente de marketing, dar și prin emisiunea online, Inspiring Stories, care aduce nume importante din business-ul și antreprenoriatul local.
Prim-ministrul britanic Keir Starmer a declarat marţi că Marea Britanie va recunoaşte statul Palestina în…
Preşedintele american Donald Trump a prevenit marţi că ultimatul dat omologului său rus Vladimir Putin…
Prim-ministrul slovac Robert Fico (Smer-SD) a declarat marți că Ministerul de Externe britanic (Foreign Office)…
Primarul interimar al Capitalei, Stelian Bujduveanu, a anunțat că retrage proiectul privind transferul unei suprafețe…
Constructorul de nave şi submarine francez Naval Group a fost, se pare, vizat de un…
ANRE a dispus inițierea unei acțiuni de control la operatorii de distribuție concesionari, în ceea…
This website uses cookies.
Read More