Folosim cookie-uri pentru a analiza traficul și a îmbunătăți experiența ta.
RefuzBayerische Motoren Werke (BMW) a anunţat joi că în primul trimestru din acest an a livrat clienţilor mai puţine maşini decât în perioada similară din 2021, din cauza efectelor războiului din Ucraina şi a restricţiilor din China, transmite DPA, potrivit Agerpres.
Grupul german, care deţine brandurile BMW, Mini şi Rolls-Royce, a vândut în total 596.907 vehicule în primele trei luni din acest an, un declin de 6,2% faţă de primul trimestru din 2021, care a fost cel mai bun trimestru din istoria companiei. Livrările de maşini electrice s-au dublat în perioada ianuarie-martie 2022, la 35.289 unităţi.
Producătorul german de maşini premium se aşteaptă ca vânzările din acest an să fie în linie cu cele din 2021, iar marja operaţională pe segmentul auto să se situeze anul acesta între 7-9%, din cauza efectelor războiului asupra producţiei. Fără impactul războiului, compania ar fi avut ca obiectiv o marjă între 8-10%.
Grupul german a vândut anul trecut un nivel record de vehicule – 2,52 milioane – în pofida deficitului de semiconductori, şi a raportat o marjă de profit de 10,3%, cea mai ridicată din 2017.
Ministerul Finanțelor lansează luni, 8 septembrie 2025, cea de-a noua ediție a Programului de titluri…
ADI Transport Metropolitan Sibiu anunță selecția pentru ocuparea a cinci posturi de membru în Consiliul…
Autorităţile americane investighează un e-mail fals, pretins a fi trimis de un legislator republican, care…
Londra, cu o piaţă a aurului evaluată la 930 de miliarde de dolari, s-ar putea…
Premierul Ungariei, Viktor Orban, a declarat duminică că alegerile din 2026 le-ar oferi cetăţenilor ţării…
Ghidul suprem iranian, ayatollahul Ali Khamenei, a lansat un apel duminică la creşterea producţiei petroliere…
This website uses cookies.
Read More