Altex România va dezvolta un nou centru logistic lângă București, în comuna Dragomirești Vale, pe un teren de 15,2 ha care a fost achiziționat de pe piața liberă cu suma de aproximativ 5,5 milioane de euro.
Noul hub logistic, care reprezintă o investiție totală de peste 37 milioane de euro, este alcătuit din două clădiri principale de depozitare de aproximativ 90.000 mp suprafață totală și 46.000 mp de platforme logistice externe, proiectarea și construirea urmând a fi realizate de GSE România, selectată pentru experiența sa și pentru soluțiile tehnice inovatoare care vor fi implementate în proiect. Prima etapă a proiectului va fi finanțată în proporție de 80% de către EximBank și urmează a fi finalizată în trimestrul I al anului 2019. Etapa a doua a proiectului urmează să fie dezvoltată anul viitor și necesită o investiție de 15 milioane de euro pentru care Altex România caută finanțare.
“Noul centru logistic va cumula activitatea care astăzi se desfășoară în patru depozite, oferind astfel disponibilitate mai bună pentru o gamă variată de produse și servicii de livrare mai rapidă clienților noștri. Această investiție reduce costurile operaționale”, a spus Dan Ostahie, CEO Altex România.
”Suntem convinși că acordul cu Altex reprezintă doar o primă etapă dintr-un parteneriat ce se va derula pe un termen mult mai lung. Și asta pentru că preocuparea noastră rămâne aceea de a construi o relație solidă cu mediul de afaceri prin susținerea firmelor care vor să consolideze modele de afaceri sustenabile”, a spus Traian Halalai, președintele executiv al EximBank
Noul centru logistic dezvoltat de Altex este proiectat pentru a găzdui toate tipurile de produse, de la electrocasnice mari până la componente IT și accesorii. Această facilitate modernă va fi deservită de 60 de căi de acces, iar cele 4 lifturi de ultimă generație, fiecare cu o capacitate de 1,7 tone, vor deservi zona de E-commerce. Iluminatul va fi asigurat de un sistem performant LED, proiectat pentru a fi utilizat în condiții diferențiate de mișcare. Noul centru logistic va îmbunătăți condițiile de muncă pentru cei peste 200 de angajați care își vor desfășura activitatea în 3.500 de mp de birouri și zone administrative, aceștia beneficiind de condiții moderne de lucru, zone de training și de relaxare.