Update articol:

Amazon introduce plata contactless cu palma

https://blog.aboutamazon.com/ https://blog.aboutamazon.com/

Amazon a dezvăluit marţi tehnologia biometrică contactless ce permite clienţilor să plătească în magazin cu o simplă mişcare a mâinii.

Compania a anunţat: “Amazon One este o modalitate rapidă, convenabilă, fără contact, prin care oamenii își pot folosi palma pentru a face activități de zi cu zi, cum ar fi plata la un magazin, prezentarea unui card de fidelitate, intrarea într-o locație precum un stadion sau intrarea la birou. Serviciul este conceput pentru a fi extrem de sigur și utilizează algoritmi și hardware personalizați pentru a crea semnătura unică a palmei unei persoane”.

Serviciul Amazon One va fi disponibil pentru început în două din magazinele de convenienţă Amazon Go din Seattle, unde îşi are sediul compania.

Clienţii care doresc să se înregistreze trebuie să aibă un număr de telefon mobil şi un card bancar, dar nu este necesar să aibă un cont Amazon.

Amazon explică: “Este nevoie de mai puțin de un minut pentru a vă înscrie la aceste magazine Amazon Go folosind un dispozitiv Amazon One. Primul pas este să introduceți cardul de credit. Apoi, plasați palma peste dispozitiv și urmați instrucțiunile pentru a asocia acel card cu semnătura unică a palmei, creată de dvs. prin tehnologia noastră de viziune computerizată în timp real. Veți avea opțiunea de a vă înscrie cu o singură palmă sau ambele. Și gata – acum v-ați înscris. După ce vă înscrieți, pentru a utiliza Amazon One pentru a intra în aceste magazine Amazon Go, veți ține palma deasupra dispozitivului Amazon One la intrare aproximativ o secundă și gata. Este atat de simplu”.

Grupul intenţionează să adauge tehnologia şi celorlalte magazine din SUA (Chicago, San Francisco şi New York, pe lângă alte puncte de vânzare din Seattle) şi să o vândă către magazine terţe, dar nu a anunţat încă numele unui potenţial partener.

Compania a anunţat: “Credem că Amazon One are o aplicabilitate largă dincolo de magazinele noastre de vânzare cu amănuntul, așa că intenționăm să oferim serviciul unor terțe părți, cum ar fi comercianții cu amănuntul, stadioane și clădiri de birouri, astfel încât mai mulți oameni să poată beneficia de Amazon One”.

“În majoritatea spaţiilor comerciale, Amazon One ar putea deveni o metodă alternativă de plată sau o opţiune de card de fidelitate cu un dispozitiv la casă alături de sistemul tradiţional de plată”, explică într-o postare pe blog Dilip Kumar, vice-preşedintele pentru vânzări cu amănuntul şi tehnologie al companiei Amazon.

“Luăm în serios securitatea şi confidenţialitatea datelor, iar toate datele sensibile sunt tratate în conformitate cu politicile noastre ce datează de mulţi ani”, susţine compania.

Gigantul comerţului online insistă în special asupra faptului că imaginile palmelor nu vor fi stocate pe dispozitivele Amazon One, ci criptate şi trimise în spaţii ‘cloud’ securizate.

Utilizatorii vor avea, de asemenea, opţiunea de a solicita ştergerea datelor asociate cu Amazon One direct de pe dispozitiv sau printr-un site web dedicat.

Pentru Doug Stephens, specialist în evoluţia tiparelor de consum şi fondator al firmei de consultanţă Retail Prophet, “biometria ca mijloc de identificare sau mijloc de plată a avut întotdeauna mult sens”. “Întrebarea este dacă Amazon va reuşi să îşi normalizeze relaţia cu noi sau dacă ne va trăda încrederea”, a scris pe Twitter specialistul canadian.

 

 

BVBStiri BVB

SOCIETATEA ENERGETICA ELECTRICA S.A. (EL) (28/10/2020)

Comunicat - Indicatori operationali-cheie T3 2020

S.N.G.N. ROMGAZ S.A. (SNG) (28/10/2020)

Raport privind rezultatele operationale cheie 9 luni 2020

OMV PETROM S.A. (SNP) (28/10/2020)

Disponibilitate raport trim 3 2020