Update articol:

ANUNȚ PRIVIND SELECȚIA CANDIDAȚILOR PENTRU CINCI POSTURI DE MEMBRU AL DIRECTORATULUI SOCIETĂȚII COMPLEXUL ENERGETIC OLTENIA S.A.

Consiliului de Supraveghere al Societății Complexul Energetic Oltenia S.A, prin Comitetul de Nominalizare și Remunerare și expertul independent în resurse umane, ARC Consulting SRL, anunță selecția pentru ocuparea a cinci posturi de membru în directoratul societății, conform O.U.G. nr. 109/2011, privind guvernața corporativă a întreprinderilor publice, cu modificările și completările ulterioare, aprobată prin Legea nr. 111/2016, inclusiv Legea nr. 187/2023, pentru o perioadă a mandatului de maximum 4 ani. 

Procedura de selecţie cuprinde următoarele etape succesive, conform calendarului:

a) Etapa I – selecţia dosarelor candidaților și interviu preliminar pentru stabilirea gradului de îndeplinire al criteriilor minime de selecție stabilite. (minim 30 de zile de la publicare)

b) Etapa a II-a – test online, interviu pentru candidaţii declaraţi “admişi” după etapa I (14 zile de la încheierea primei etape) și după transmiterea declarației de intenție (15 zile de la comunicare).

  1. Membru directorat – studii ştiinţelor inginereşti, economice, sociale, juridice – 3 posturi

Condiții obligatorii de participare:

  • Studii superioare finalizate cu diplomă (minim nivel ISCED 6), în domeniul fundamental al ştiinţelor inginereşti, economice, sociale, juridice sau echivalente.
  • Experiență profesională generală de minim 10 ani.
  • Experiență profesională relevantă de minim 5 ani în funcții de conducere în posturi de conducere/management, în cadrul societăților comerciale, publice sau private, sau a regiilor autonome, autorități/instituții publice.

Condiție opțională de participare:

  • Experiență anterioară în sectorul energetic.
  1. Membru in directorat – studii de inginerie electrică/ inginerie energetică inginerie geologică/ mine, petrol şi gaze/ inginerie mecanică – 1 post

Condiții obligatorii de participare:

  • Studii superioare finalizate cu diplomă (minim nivel ISCED 6), în domeniul de licență (inginerie electrică/inginerie energetică/inginerie geologică/ mine, petrol şi gaze/inginerie mecanică) sau echivalente.
  • Experiență profesională general de minim 10 ani.
  • Experiență profesională relevantă de minim 5 ani, în specialitatea studiilor absolvite.
  • Experiență profesională de minim 5 ani în funcții de conducere în posturi de conducere/management, în cadrul societăților comerciale, publice sau private, sau a regiilor autonome, autorități/instituții publice.

Condiție opțională de participare:

  • Experiență anterioară în sectorul energetic.
  1. Membru directorat – studii economice – 1 post

Condiții obligatorii de participare:

  • Studii superioare finalizate cu diplomă (minim nivel ISCED 6), în domeniul fundamental al ştiinţelor economice sau echivalentă.
  • Experiență profesională generală de minim 10 ani.
  • Experiență profesională relevantă de minim 5 ani în funcții de conducere în domeniul economic (director/manager economic, director/manager financiar, contabil – șef, șef serviciu economic/financiar/contabilitate) în cadrul societăților comerciale publice sau private, regiilor autonome, autorități/instituții publice.

Condiție opțională de participare:

  • Specializarea/certificarea profesională activă de expert contabil (membru CECCAR).

Condiții obligatorii de participare comune tuturor posturilor:

  • Fără înscrisuri în cazierele judiciar și fiscal.
  • Stare de sănătate corespunzătoare postului, atestată pe baza adeverinței medicale eliberată de către medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate.

Condiții eliminatorii din selecție:

  • Neîndeplinirea condițiilor minime obligatorii de participare și evaluare.
  • Necunoașterea limbii române – nivel avansat.
  • Existența înscrisurilor în cazierele judiciar și fiscal.
  • Stare de sănătate necorespunzătoare postului.
  • Existența unei inaptitudini pentru ocuparea postului.
  • Existența oricărei condiții enumerate la articolele 4 și 36, din OUG 109/2011 privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice, cu modificările și completările ulterioare.

Dosarul de candidatură va conține în mod obligatoriu următoarele documente:

  1. Opis dosar de candidatură;
  2. Curriculum vitae – model european conf. H.G. nr. 1021/2004;
  3. Copie act de identitate;
  4. Copie documente care atestă pregătirea profesională;
  5. Copie documente care atestă experiența profesională solicitată pentru fiecare post, conform condițiilor obligatorii de participare (carnet de muncă sau adeverință, după caz);
  6. Copie cazier judiciar;
  7. Copie cazier fiscal;
  8. Copie adeverință care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, nu mai veche de 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate;
  9. Formulare specifice procedurii:

a) Formularul 1 – nota de prelucrare a datelor cu caracter personal
b) Formularul 2 – declarație privind conflict de interese și/sau incompatibilități și falsul în declarații
c) Formularul 3 – opțiunea privind postul
d) Formularul 4 – declarație privind evaluarea

Formularele se pot solicita anterior trimiterii documentelor prin transmiterea unei cereri la adresa de e-mail: office@arc-consulting.ro sau descărca de pe site-ul societății www.ceoltenia.ro

Bibliografie:

  • Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 109/2011 privind guvernața corporativă a întreprinderilor publice, aprobată cu modificări și completări prin Legea nr. 111/2016, inclusiv Legea nr. 187/2023
  • Legea nr. 31/1990 a societăților, republicată, cu modificările și completările ulterioare.
  • Orice alte documente publice despre societate.

Dosarele de candidatură se transmit on-line la adresa office@arc-consulting.ro.  Informaţii suplimentare puteţi obţine la numărul de telefon: 0733.661.233 sau la adresa office@arc-consulting.ro.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 31.12.2023

                                             Președintele Consiliului de Supraveghere