Consiliului de Supraveghere al Societății Complexul Energetic Oltenia S.A, prin Comitetul de Nominalizare și Remunerare și expertul independent în resurse umane, ARC Consulting SRL, anunță selecția pentru ocuparea a cinci posturi de membru în directoratul societății, conform O.U.G. nr. 109/2011, privind guvernața corporativă a întreprinderilor publice, cu modificările și completările ulterioare, aprobată prin Legea nr. 111/2016, inclusiv Legea nr. 187/2023, pentru o perioadă a mandatului de maximum 4 ani.
Procedura de selecţie cuprinde următoarele etape succesive, conform calendarului:
a) Etapa I – selecţia dosarelor candidaților și interviu preliminar pentru stabilirea gradului de îndeplinire al criteriilor minime de selecție stabilite. (minim 30 de zile de la publicare)
b) Etapa a II-a – test online, interviu pentru candidaţii declaraţi “admişi” după etapa I (14 zile de la încheierea primei etape) și după transmiterea declarației de intenție (15 zile de la comunicare).
- Membru directorat – studii ştiinţelor inginereşti, economice, sociale, juridice – 3 posturi
Condiții obligatorii de participare:
- Studii superioare finalizate cu diplomă (minim nivel ISCED 6), în domeniul fundamental al ştiinţelor inginereşti, economice, sociale, juridice sau echivalente.
- Experiență profesională generală de minim 10 ani.
- Experiență profesională relevantă de minim 5 ani în funcții de conducere în posturi de conducere/management, în cadrul societăților comerciale, publice sau private, sau a regiilor autonome, autorități/instituții publice.
Condiție opțională de participare:
- Experiență anterioară în sectorul energetic.
- Membru in directorat – studii de inginerie electrică/ inginerie energetică inginerie geologică/ mine, petrol şi gaze/ inginerie mecanică – 1 post
Condiții obligatorii de participare:
- Studii superioare finalizate cu diplomă (minim nivel ISCED 6), în domeniul de licență (inginerie electrică/inginerie energetică/inginerie geologică/ mine, petrol şi gaze/inginerie mecanică) sau echivalente.
- Experiență profesională general de minim 10 ani.
- Experiență profesională relevantă de minim 5 ani, în specialitatea studiilor absolvite.
- Experiență profesională de minim 5 ani în funcții de conducere în posturi de conducere/management, în cadrul societăților comerciale, publice sau private, sau a regiilor autonome, autorități/instituții publice.
Condiție opțională de participare:
- Experiență anterioară în sectorul energetic.
- Membru directorat – studii economice – 1 post
Condiții obligatorii de participare:
- Studii superioare finalizate cu diplomă (minim nivel ISCED 6), în domeniul fundamental al ştiinţelor economice sau echivalentă.
- Experiență profesională generală de minim 10 ani.
- Experiență profesională relevantă de minim 5 ani în funcții de conducere în domeniul economic (director/manager economic, director/manager financiar, contabil – șef, șef serviciu economic/financiar/contabilitate) în cadrul societăților comerciale publice sau private, regiilor autonome, autorități/instituții publice.
Condiție opțională de participare:
- Specializarea/certificarea profesională activă de expert contabil (membru CECCAR).
Condiții obligatorii de participare comune tuturor posturilor:
- Fără înscrisuri în cazierele judiciar și fiscal.
- Stare de sănătate corespunzătoare postului, atestată pe baza adeverinței medicale eliberată de către medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate.
Condiții eliminatorii din selecție:
- Neîndeplinirea condițiilor minime obligatorii de participare și evaluare.
- Necunoașterea limbii române – nivel avansat.
- Existența înscrisurilor în cazierele judiciar și fiscal.
- Stare de sănătate necorespunzătoare postului.
- Existența unei inaptitudini pentru ocuparea postului.
- Existența oricărei condiții enumerate la articolele 4 și 36, din OUG 109/2011 privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice, cu modificările și completările ulterioare.
Dosarul de candidatură va conține în mod obligatoriu următoarele documente:
- Opis dosar de candidatură;
- Curriculum vitae – model european conf. H.G. nr. 1021/2004;
- Copie act de identitate;
- Copie documente care atestă pregătirea profesională;
- Copie documente care atestă experiența profesională solicitată pentru fiecare post, conform condițiilor obligatorii de participare (carnet de muncă sau adeverință, după caz);
- Copie cazier judiciar;
- Copie cazier fiscal;
- Copie adeverință care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, nu mai veche de 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate;
- Formulare specifice procedurii:
a) Formularul 1 – nota de prelucrare a datelor cu caracter personal
b) Formularul 2 – declarație privind conflict de interese și/sau incompatibilități și falsul în declarații
c) Formularul 3 – opțiunea privind postul
d) Formularul 4 – declarație privind evaluarea
Formularele se pot solicita anterior trimiterii documentelor prin transmiterea unei cereri la adresa de e-mail: office@arc-consulting.ro sau descărca de pe site-ul societății www.ceoltenia.ro
Bibliografie:
- Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 109/2011 privind guvernața corporativă a întreprinderilor publice, aprobată cu modificări și completări prin Legea nr. 111/2016, inclusiv Legea nr. 187/2023
- Legea nr. 31/1990 a societăților, republicată, cu modificările și completările ulterioare.
- Orice alte documente publice despre societate.
Dosarele de candidatură se transmit on-line la adresa office@arc-consulting.ro. Informaţii suplimentare puteţi obţine la numărul de telefon: 0733.661.233 sau la adresa office@arc-consulting.ro.
Data limită pentru depunerea dosarelor: 31.12.2023
Președintele Consiliului de Supraveghere