Anunturi / Note de informare

ANUNȚ PRIVIND SELECȚIA CANDIDAȚILOR PENTRU DOUĂ POSTURI DE MEMBRU ÎN CONSILIULUI DE ADMINISTRAȚIE AL SOCIETĂȚII APA TÂRNAVEI MARI SA

Asociația de Dezvoltare Intrecomunitară Apa Târnavei Mari, prin Comisia de selecție și asistată de expertul independent în resurse umane, ARC Consulting SRL, anunță selecția pentru ocuparea a două posturi de membru în Consiliul de Administrație al întreprinderii publice, conform O.U.G. nr. 109/2011, privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice, cu modificările și completările ulterioare, aprobată prin Legea nr. 111/2016, inclusiv Legea nr. 187/2023, pentru o perioadă a mandatului de maximum 4 ani.

Procedura de selecţie cuprinde următoarele etape succesive, conform calendarului:

a) Etapa I – selecţia dosarelor candidaților și verificarea activităţii desfăşurate anterior de candidaţi (prin interviu, după caz), pentru stabilirea gradului de îndeplinire al criteriilor minime de selecție stabilite. (minim 30 de zile de la publicare)

b) Etapa a II-a – interviu pentru candidaţii declaraţi “admişi” după etapa I (14 zile de la încheierea primei etape) și după transmiterea declarației de intenție (15 zile de la comunicare).

  1. Membru consiliul de administratie – studii ştiinţelor inginereşti, economice, sociale, juridice – 1 post

Condiții obligatorii de participare:

  • Studii superioare finalizate cu diplomă de licență (ISCED 6) și experiență în domeniul ştiinţelor inginereşti, economice, sociale, juridice în domeniul de activitate al respectivei întreprinderi publice de cel puțin 7 ani;
  • Experiență în conducerea societăților sau regiilor autonome;
  • Experiență profesională relevantă de minim 4 ani în funcții de conducere în posturi de conducere/management, în cadrul societăților comerciale, publice sau private, sau a regiilor autonome, autorități/instituții publice.

Condiție opțională de participare:

  • Experiență anterioară în domeniul de activitate al Societății.
  1. Membru Consiliul de administratie– studii economice – 1 post

Condiții obligatorii de participare:

  • Studii superioare finalizate cu diploma de licență (ISCED 6) și experiență în domeniul ştiinţelor economice de cel puțin 7 ani;
  • Experiență în conducerea societăților sau regiilor autonome;
  • Experiență profesională relevantă de minim 4 ani în funcții de conducere în domeniul economic (director/manager economic, director/manager financiar, contabil – șef, șef serviciu economic/financiar/contabilitate), auditor financiar în cadrul societăților comerciale publice sau private, regiilor autonome, autorități/instituții publice.
  • sau calificare ca auditor financiar conform unui document emis de către autoritatea competentă din România, din alt stat membru, dintr-un stat membru al Asociaţiei Europene a Liberului Schimb, din Elveţia sau din Regatul Unit al Marii Britanii şi Irlandei de Nord, potrivit legii. Prin excepţie de la această prevedere, este competentă să facă parte din Comitetul de audit al unei întreprinderi publice şi persoana care are experienţă de cel puţin 3 ani în audit statutar, dobândită prin participarea la misiuni de audit statutar în România, în alt stat membru, într-un stat al AELS, în Elveţia sau în Regatul Unit al Marii Britanii şi Irlandei de Nord sau în cadrul comitetelor de audit formate la nivelul consiliilor de administraţie/supraveghere ale unor societăţi/entităţi de interes public, dovedită cu documente.

Opțional:

  • Specializarea/certificarea profesională în domeniul audit/contabilitate.

Condiții obligatorii de participare:

  • Fără înscrisuri în cazierele judiciar și fiscal.
  • Stare de sănătate corespunzătoare postului, atestată pe baza adeverinței medicale eliberată de către medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate.

Condiții eliminatorii din selecție:

  • Neîndeplinirea condițiilor minime obligatorii de participare și evaluare.
  • Necunoașterea limbii române – nivel avansat.
  • Existența înscrisurilor în cazierele judiciar și fiscal.
  • Stare de sănătate necorespunzătoare postului.
  • Existența unei inaptitudini pentru ocuparea postului.
  • Existența oricărei condiții enumerate la articolele 4 și 36, din OUG 109/2011 privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice, cu modificările și completările ulterioare.

Dosarul de candidatură va conține în mod obligatoriu următoarele documente:

  1. Opis dosar de candidatură;
  2. Curriculum vitae – model european conf. H.G. nr. 1021/2004;
  3. Copie act de identitate;
  4. Copie documente care atestă pregătirea profesională;
  5. Copie documente care atestă experiența profesională solicitată pentru post, conform condițiilor obligatorii de participare (carnet de muncă sau adeverință, după caz);
  6. Copie cazier judiciar;
  7. Copie cazier fiscal;
  8. Copie adeverință care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, nu mai veche de 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate;
  9. Formulare specifice procedurii:

a) Formularul 1 – nota de prelucrare a datelor cu caracter personal
b) Formularul 2 – declarație privind conflict de interese și/sau incompatibilități și falsul în declarații
c) Formularul 3 – opțiunea privind postul
d) Formularul 4 – declarație privind evaluarea

Formularele se pot solicita anterior trimiterii documentelor prin transmiterea unei cereri la adresa de e-mail: office@arc-consulting.ro sau descărca de pe site-ul societății https://www.apatarnavei.ro/compania/ și al Autorității Publice Tutelare http://www.primariamedias.ro/portal/medias/portal.nsf/AllByUNID/ADI–Apa-Tarnavei-Mari-0000158A?OpenDocument

Criteriile de evaluare/selecţie sunt:

Criterii de evaluare obligatorii:
a)     Competențe specifice sectorului de activitate;
b)     Competențe profesionale de importanță strategică;
c)     Cunoștințe de Guvernanță corporativă;
d)     Competențe sociale și personale;
e)     Reputație personală și profesională;
f)      Integritate și independență;
g)     Gradul de aliniere cu Scrisoarea de așteptări a APT – conform postului pentru care candidează.

Criterii de evaluare opționale:
a)     Experiența anterioară în domeniul de activitate al societății
b)     Specializarea/certificarea profesională activă în domeniu contabilității/audit.

Bibliografie:

  • Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 109/2011 privind guvernața corporativă a întreprinderilor publice, aprobată cu modificări și completări prin Legea nr. 111/2016, inclusiv Legea nr. 187/2023
  • Legea nr. 31/1990 a societăților, republicată, cu modificările și completările ulterioare.
  • Orice alte documente publice despre societate.

Dosarele de candidatură se depun la registratura Asociației de Dezvoltare Intercomunitară ”Apa Târnavei Mari” Mediaș, Piața Corneliu Coposu, nr. 3, etaj 2, cam.3, loc. Mediaș, jud. Sibiu, în dosar plic închis și sigilat, unde va primi un număr de înregistrare și data certă a depunerii. Dosarul va avea menționat ”Candidatura pentru funcția de membru în Consiliul de Administrație al Societății APA TÂRNAVEI MARI S.A.” precum numele și prenumele candidatului. Obligatoriu o copie a dosarului va fi transmisă pe adresa expertului independent, respectiv office@arc-consulting.ro.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 14.05.2025

Articole recente

Rompetrol Rafinare a înregistrat, în primul semestru, o cifră de afaceri de 2,8 miliarde dolari, în creștere cu 32%

Rompetrol Rafinare a înregistrat în primul semestru din 2025 o cifră de afaceri de 2.799.494.022…

5 ore ago

Biofarm a afişat un profit net în creştere cu 16% după primul semestru al acestui an

Producătorul de medicamente Biofarm a înregistrat un profit net în urcare cu 16% după prima…

5 ore ago

Trump estimează probabilitatea de succes a întâlnirii din Alaska cu Putin la 75%

Liderul american a declarat că, dacă discuțiile cu Vladimir Putin vor avea succes, ar putea…

6 ore ago

Polonia anunţă dejucarea unui atac cibernetic asupra reţelei de alimentare cu apă a unui mare oraş

Alimentarea cu apă într-un oraş important din Polonia ar fi putut fi întreruptă miercuri în…

6 ore ago

Rompetrol Rafinare şi-a redus pierderile cu 29 % în prima jumătate a anului, raportat la perioada similară din 2024

Rompetrol Rafinare a raportat la jumătatea anului pierderi de 53,19 milioane de dolari, rezultat îmbunătăţit,…

6 ore ago

This website uses cookies.

Read More