Anunturi / Note de informare

ANUNȚ PRIVIND SELECȚIA CANDIDAȚILOR POSTUL DE DIRECTOR GENERAL AL ECO – SAL SA

Consiliului de Administrație al Societății ECO – SAL SA, prin Comitetul de Nominalizare și Remunerare și expertul independent în resurse umane, ARC Consulting SRL, anunță selecția pentru ocuparea unui post de director general, conform O.U.G. nr. 109/2011, privind guvernața corporativă a întreprinderilor publice, cu modificările și completările ulterioare, aprobată prin Legea nr. 111/2016, inclusiv Legea nr. 187/2023, pentru o perioadă a mandatului de maximum 4 ani.

Procedura de selecţie cuprinde următoarele etape succesive, conform calendarului:

a) Etapa I – selecţia dosarelor candidaților și interviu preliminar pentru stabilirea gradului de îndeplinire al criteriilor minime de selecție stabilite. (minim 30 de zile de la publicare)

b) Etapa a II-a – test online, interviu pentru candidaţii declaraţi “admişi” după etapa I (14 zile de la încheierea primei etape) și după transmiterea declarației de intenție (15 zile de la comunicare).

Director general

  • Studii superioare finalizate cu diploma de licență,
  • Experiență profesională generală de minimum 10 ani,
  • Experiență elevantă în consultanţă în management sau în funcţii de conducere exercitate la nivelul autorităţilor publice ori în funcţii de administrator, respectiv de director, precum şi orice alte funcţii de conducere în cadrul întreprinderilor publice ori societăţilor din sectorul privat de minimum 5 ani,
  • Fără înscrisuri în cazierul judiciar,
  • Fără înscrisuri în cazierul fiscal,
  • Stare de sănătate corespunzătoare postului, atestată pe baza adeverinței medicale eliberată de către medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate.

Opțional:

  • Experiență anterioară domeniul de activitate al societății.

Condiții eliminatorii din selecție:

  • Neîndeplinirea condițiilor minime obligatorii de participare și evaluare.
  • Necunoașterea limbii române – nivel avansat.
  • Existența înscrisurilor în cazierele judiciar și fiscal.
  • Stare de sănătate necorespunzătoare postului.
  • Existența unei inaptitudini pentru ocuparea postului.
  • Existența oricărei condiții enumerate la articolele 4 și 36, din OUG 109/2011 privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice, cu modificările și completările ulterioare.

Dosarul de candidatură va conține în mod obligatoriu următoarele documente:

  1. Opis dosar de candidatură;
  2. Curriculum vitae – model european conf. H.G. nr. 1021/2004;
  3. Copie act de identitate;
  4. Copie documente care atestă pregătirea profesională;
  1. Copie documente care atestă experiența profesională solicitată pentru post, conform condițiilor obligatorii de participare (carnet de muncă sau adeverință, după caz);
  2. Copie cazier judiciar;
  3. Copie cazier fiscal;
  4. Copie adeverință care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, nu mai veche de 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate;
  5. Formulare specifice procedurii:

a) Formularul 1 – nota de prelucrare a datelor cu caracter personal
b) Formularul 2 – declarație privind conflict de interese și/sau incompatibilități și falsul în declarații
c) Formularul 3 – art 4 din OUG 109/2011 privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice, cu modificările și completările ulterioare
d) Formularul 4 – declarație privind evaluarea

Formularele se pot solicita anterior trimiterii documentelor prin transmiterea unei cereri la adresa de e-mail: office@arc-consulting.ro sau descărca de pe site-ul societății ……………………

Criteriile de evaluare/selecţie sunt:

Criterii de evaluare obligatorii:
a)     Competențe specifice sectorului de activitate;
b)     Competențe profesionale de importanță strategică;
c)     Cunoștințe de Guvernanță corporativă;
d)     Competențe sociale și personale;
e)     Reputație personală și profesională;
f)     Integritate și independență;
g)     Gradul de aliniere cu Scrisoarea de așteptări a APT – conform postului pentru care candidează.

Criterii de evaluare opționale:
a)     Experiența anterioară în domeniul de activitate al soceității

Bibliografie:

  • Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 109/2011 privind guvernața corporativă a întreprinderilor publice, aprobată cu modificări și completări prin Legea nr. 111/2016, inclusiv Legea nr. 187/2023
  • Legea nr. 31/1990 a societăților, republicată, cu modificările și completările ulterioare.
  • Orice alte documente publice despre societate.

Dosarele de candidatură se transmit on-line la adresa office@arc-consulting.ro.  Informaţii suplimentare puteţi obţine la numărul de telefon: 0733.661.233 sau la adresa office@arc-consulting.ro.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 30.06.2025

Președintele Consiliului de Administrație

Articole recente

Rusia a lansat 505 atacuri în regiunea Zaporojie la o zi după summitul Trump – Putin din Alaska

Trupele ruse au lansat în ultimele 24 de ore - la o zi după întâlnirea…

o oră ago

Un decret al Rusiei deschide calea pentru revenirea Exxon la proiectul Sakhalin-1

Președintele rus Vladimir Putin a semnat vineri un decret care ar putea permite investitorilor străini,…

3 ore ago

Cele mai bune universități din SUA pentru locuri de muncă bine plătite în domeniul finanțelor (Visual Capitalist)

Absolvenții de finanțe de la Massachusetts Institute of Technology câștigă în medie 175.439 de dolari,…

3 ore ago

Serghei Lavrov, ministrul rus de externe, a discutat cu omologii săi din Turcia şi Ungaria despre rezultatele summitului din Alaska

Ministrul rus de externe, Serghei Lavrov, a purtat sâmbătă convorbiri telefonice cu omologii săi turc…

3 ore ago

This website uses cookies.

Read More