Folosim cookie-uri pentru a analiza traficul și a îmbunătăți experiența ta.
RefuzAnexa 7 la Plan de selecție – componenta integrală
Data publicării anunțului: 20.05.2025
Termen-limită pentru depunerea dosarelor de candidatură: 30 de zile de la data publicării anunțului: 20.06.2025 ora 14.00
Dosarele de candidatură se depun astfel: în plic închis și sigilat la Registratura Primăriei Municipiului Galați, Strada Domnească nr.54, municipiul Galați, județ Galați, cod 800008 și în format electronic pe adresa guvernanta@primariagalati.ro
Pentru informații suplimentare persoanele interesate sunt rugate să acceseze paginile de internet ale Societății GOSPODĂRIRE URBANĂ S.R.L. (https://gospodarire-urbana.ro/) și Autorității Publice Tutelare (https://www.primariagalati.ro/) sau să contacteze reprezentantul expertului independent.
Persoană de contact: CĂTĂLIN BURDUȘA
Telefon: 0756-084.813
E-mail: catalin.burdusa@yahoo.com
CRITERII DE SELECȚIE CUMULATIVE:
CRITERII DE SELECȚIE SPECIFICE:
Administrator 1
Administrator 2
Administrator 3
Administrator 4
Administrator 5
TRĂSĂTURI ȘI CONDIȚII:
CUMULUL DE CRITERII DE EVALUARE:
MODALITATEA DE EVALUARE:
Candidații selectați conform cerințelor, vor fi evaluați pe baza matricei profilului Consiliului, anexă la Profilul consiliului. Evaluarea se va face prin următoarele metode: Analiza Declarației de Intenție, Inteviu individual și Test psiho-aptitudinal.
CONȚINUTUL DOSARULUI DE CANDIDATURĂ:
a) act de identitate (B.I./C.I./Pașaport) pentru persoane fizice, respectiv copie certificat de înmatriculare și certificat constatator pentru persoane juridice – obligatoriu;
b) certificat de căsătorie sau alte acte – obligatoriu doar în cazul în care numele de pe actele depuse este diferit față de cel înscris pe actul de identitate copie – opțional;
c) documente care să ateste nivelul studiilor absolvite (diplomă licență, master, doctorat cu supliment) – obligatoriu;
d) alte documente care să certifice efectuarea altor specializări (diplomă de studii aprofundate și/sau certificate ANC cu supliment) – opțional;
e) alte documente care să dovedească participarea la conferințe, seminare și/sau cursuri, fără certificare ANC (diplome de participare) – opțional;
f) documente care să ateste experiența profesională în domeniul științelor inginerești, economice, sociale, juridice sau în domeniul de activitate al respectivei întreprinderi publice de cel puțin 7 ani (carnet de muncă; adeverințe eliberate de angajatori; extras Reges/Revisal, etc) – obligatoriu;
g) documente care să ateste experienţa în conducerea societăţilor, regiilor autonome sau instituțiilor publice (certificat constatator de la Registrul Comerțului și/sau Act constitutiv, contracte de mandat/management, adeverințe eliberate de entitățile juridice în care au dobândit această experiență) – obligatoriu;
h) documente care să ateste competențe în domeniul contabilității și auditului statutar, dovedite prin documente de calificare pentru domeniile respective (copii după atestate și/sau certificate profesionale eliberate de asociații profesionale în domeniul financiar, audit, expert contabil – CECCAR, etc.) – obligatoriu pentru candidații care au optat pentru postul de Administrator 5;
i) documente care să ateste că este autorizat ca auditor financiar și înregistrat în Registrul public electronic de către autoritatea competentă din România, din alt stat membru, din Spațiul Economic European sau din Elveția (copii după carnet și/sau certificate profesionale eliberate de CAFR) sau are experiență de cel puțin 3 ani în audit statutar, dobândită prin participarea la misiuni de audit statutar, dovedită cu documente justificative. – obligatoriu pentru candidații care au optat pentru postul de Administrator 5.
a) declarație privind postul/posturile pentru care optează candidatul (Formular 1);
b) declarație privind statutul de independent (Formular 2);
c) declarație privind neîncadrarea în situația de conflict de interese (Formular 3);
d) declarație privind situaţiile prevăzute la art.4 din O.U.G. nr.109/2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice (Formular 4);
e) declarație privind situaţiile prevăzute la Art.30 alin.(9) din O.U.G. nr.109/2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice (Formular 5);
f) declarație privind situaţiile prevăzute la Art.33 din O.U.G. nr.109/2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice (Formular 6);
g) declarație cu privire la faptul că nu a desfășurat activități de poliție politică, așa cum sunt definite de lege (Formular 7);
h) declarație cu privire la faptul că toate copiile după documentele depuse de către candidat, prevăzute la punctul 6, sunt conforme cu originalul (Formular 8);
i) declarație privind expunerea politică (Formular 9);
j) acord privind prelucrarea datelor cu caracter personal care să confirme acordul candidatului de a se procesa datele sale personale în scopul realizării procedurii de selecție, precum și acordul de a permite verificarea informațiilor furnizate (Formular 10).
Notă: Modelele de formulare pot fi descărcate de pe pagina de internet a Societății GOSPODĂRIRE URBANĂ S.R.L. (https://gospodarire-urbana.ro/) și/sau de pe pagina de internet a Autorității Publice Tutelare (https://www.primariagalati.ro/)
Notă: Dosarele de candidatură incomplete, vor fi respinse.
Anunțul a fost publicat în presa românească (Bursa și site-ul www.financialintelligence.ro), pe platforma de recrutare eJobs (https://www.ejobs.ro/) și pe paginile de internet ale:
Vicepremierul Dragoş Anastasiu a demisionat, după cum a anunțat într-o conferință de presă. "În acest…
Preşedintele american Donald Trump a jucat golf duminică la complexul său de la Turnberry, în…
Peste 2200 de consumatori din judeţul Bihor nu au în continuare energie electrică, după furtuna…
Premierul Ilie Bolojan a avut o primă reacție duminică, la câteva zile după ce informații…
Sâmbătă, China a lansat un plan de acțiune global pentru inteligența artificială, care solicită cooperarea…
Acțiunile Palantir au crescut cu peste 2% vineri, atingând un nou record. Furnizorul de software…
This website uses cookies.
Read More