Apa Calipso a atins în primul semestru din 2018 o cifră de afaceri de 18%, comparativ cu anul precedent, și a realizat investiții semnificative în echipamente și sisteme certificate internațional, potrivit unui comunicat de presă al companiei. Creșterea se datorează investițiilor de peste 10 milioane de euro din ultimii doi ani, în echipamente, tehnologii și sisteme certificate internațional.
Anul acesta, Apa Calipso și-a extins portofoliul de produse, lansând pe piață produsele la 0,5 litri, distribuite în magazinele tradiționale și preponderent în magazinele din comerțul modern.
“Am pus accent pe reducerea amprentei de carbon și am investit în tehnologii noi de ambalare care reduc consumul de plastic cu 60 de tone anual. Creștem organic și natural”, declară Daciana Siderache, director general Apa Calipso.
Compania a investit și în echipamente și soluții tehnice pentru eficientizarea livrărilor.
Analizele de laborator arată că apa Calipso, provenită dintr-un izvor natural, este o apă cu un complex optim de minerale, ceea ce o încadrează în zona apelor oligominerale. Nivelul de nitriți prezenți în apa de izvor naturală îmbuteliată de Calipso se situează sub capacitatea de detecție a aparatelor de laborator, în vreme ce reziduul fix este de 372 mg la litru, iar valoarea pH-ului este de 8,2, similar cu pH-ul lichidelor din corpul uman.
Compania Apa Calipso a fost înființată în anul 1991, având acum peste 190 de angajați, și a încheiat anul trecut cu o cifră de afaceri de aproximativ 65 de milioane de lei. Proiectul de extindere a capacității de îmbuteliere finalizat anul acesta ridică valoarea totală a investițiilor în producție ale companiei la peste 14 milioane de euro.