Update articol:

Biden va face presiuni pentru ca vehiculele electrice să reprezinte 40% sau mai mult din vânzările de autovehicule din SUA până în 2030

Joe Biden, preşedintele SUA
  • Președintele Joe Biden va anunța un nou obiectiv național pentru ca vehiculele electrice să reprezinte de la 40% până la 50% din totalul vânzărilor de vehicule noi până în 2030.

  • Administrația Biden va anunța, de asemenea, standardele federale de economie de combustibil propuse până în anul model 2o26, care se bazează pe reglementările mai dure din California.

 

Președintele Joe Biden va stabili joi un nou obiectiv național pentru adoptarea vehiculelor electrice, solicitând ca acestea să reprezinte 40% până la 50% din totalul vânzărilor de autovehicule noi până în 2030, potrivit oficialilor înalți ai administrației, citaţi de CNBC.

Se așteaptă ca obiectivul să fie susținut de companii precum General Motors, Ford Motor, Stellantis (fosta Fiat Chrysler) și alți producători de automobile. Directorii fiecărui producător de automobile din Detroit sunt programați să participe la un eveniment joi la Casa Albă.

Deși președintele va semna un ordin executiv, obiectivul de vânzări nu este obligatoriu. În schimb, documentul încurajează industria auto din SUA și guvernul să promoveze legislația și adoptarea vehiculelor electrice. Obiectivul include vehicule cu emisii zero alimentate cu baterii și pile de combustibil, precum și modele hibride plug-in cu motoare cu ardere internă.

Administrația Biden este, de asemenea, așteptată să anunțe propunerea de standarde federale de economie de combustibil și de emisii până în anul model 2026 care se bazează pe reglementările mai dure din California, au spus oficialii. Standardele propuse sunt supuse unei perioade de comentarii publice și aprobării finale.

În timp ce producătorii de automobile au sprijinit din ce în ce mai mult vehiculele electrice, aceștia au avut păreri împărţite cu privire la standardele de economie de combustibil pe termen scurt, în timp ce încearcă să obțină profituri din vehiculele tradiționale pentru a finanța modelele electrice. În mod istoric, vehiculele electrice nu au fost rentabile sau produc marje de profit mai mici.

Nu este clar câți producători de automobile vor sprijini standardele de economie de combustibil ale lui Biden. Producătorii de automobile precum Ford, Honda Motor și Volkswagen au fost de acord anterior cu standardele mai dure din California, cărora administrația Trump s-a opus cu insistență.

Unele mărci mai mici, cum ar fi Volvo, intenționează să devină electrice până în 2030, în timp ce Stellantis și Ford au anunțat obiective în conformitate cu ordinul lui Biden de cel puțin 40% EV-uri până atunci. GM a anunțat la începutul acestui an o „aspirație” de a oferi exclusiv vehicule electrice și cu celule de combustibil până în 2035.

O astfel de adoptare rapidă a vehiculelor electrice se confruntă cu obstacole semnificative, cum ar fi infrastructura de încărcare, adoptarea de către consumatori și costurile vehiculelor, printre alte probleme.

„Astăzi, Ford, GM și Stellantis își anunță aspirația comună de a realiza vânzări de 40-50% din volumele anuale de vehicule electrice din SUA (baterie electrică, celule de combustibil și vehicule hibride plug-in) până în 2030, pentru a apropia națiunea de un viitor cu emisii zero, în concordanță cu obiectivele climatice de la Paris ”, au declarat producătorii de automobile într-o declarație comună. „Așteptăm cu nerăbdare să colaborăm cu Administrația Biden, Congresul și guvernele de stat și locale pentru a adopta politici care să permită aceste obiective ambițioase.”

BVBStiri BVB

Turbo Long on Daimler AG (RCDAITL1) (27/09/2021)

Reluare tranzactionare - ora 12:05 - Notificare Raiffeisen Centrobank AG modificare limita variatie

ROMCAB SA (MCAB) (27/09/2021)

Tranzactii management - art. 19 Reg. (UE) 596/2014

TERAPLAST SA (TRP) (24/09/2021)

Hotarari CA 24.09.2021

S.N. NUCLEARELECTRICA S.A. (SNN) (24/09/2021)

Infiintarea Filialei Fabrica de Prelucrare a Concentratelor de Uraniu-Feldioara