Banci

Bogdan Neacşu, CEC Bank: Modernizăm în continuare CEC Bank; am recuperat în foarte scurt timp 3-5 ani de gap tehnologic (video)

În această perioadă nu facem altceva decât să modernizăm activitatea CEC Bank și modul în care facem banking, plecând de la realitățile care ne înconjoară, de la solicitările clienților noștri, a declarat Bogdan Constantin NEACȘU, Director general, Președinte al Comitetului de Direcție al CEC Bank, la ”Banking Forum Online by Financial Intelligence”.

Ministrul finanţelor Florin Cîţu a spus la acelaşi eveniment că are ca obiectiv modernizarea CEC Bank: “Vrem să modernizăm CEC Bank, este clar că poate să fie un competitor important pe piața financiar- bancară și trebuie modernizat”.

 

 

Domnia sa a spus: “Este un demers pe care l-am început încă de anul trecut, ne preocupă mult, iar în această perioadă nu am făcut decât să accelerăm anumite proiecte și  inițiative care pot să intermedieze mai uşor relația bancă- client, astfel încât clientul să obțină serviciile noastre într-o manieră mult mai facilă, de multe ori fără prezenţa la ghișeul băncii și de multe ori fără multă hârtie în spate pentru a accesa un produs bancar.

Suntem obligaţi și avem această responsabilitate să respectăm toate măsurile de siguranţă. Pandemia nu a dispărut şi nu pare să dispară prea curând; până când se va găsi o soluție la coronavirus trebuie să implementăm aceste măsuri și să ne asigurăm că ne putem desfășura activitatea în condiții de siguranţă. Cred că este cel mai  important lucru.

Referitor la cum reacţionăm în toată această perioadă, dacă putem să ne mai facem business-ul  sau să ţintim aceleaşi tipuri de volume sau aceleaşi tipuri de clienţi, evident că lucrurile se schimbă și schimbarea s-ar traduce din punctul meu de vedere printr-o nevoie de adaptare și mobilizare rapidă, de cele mai multe ori de pe o zi pe alta. Și noi, în tot acest episod, nu am făcut altceva decât să ne uităm la ceea ce fac clienţii – este reperul cel mai important pe care îl avem acum în piață.

Dacă sunt clienţi care au probleme sau întâmpină dificultăți financiare, trebuie să-i ajutăm, trebuie să găsim soluții și în continuare fac apel la faptul că trebuie să oferim acest confort clientelei noastre și sentimentul pieţei că suntem un partener real în economia reală. Am dovedit-o în acest episod de pandemie, nu doar CEC Bank, ci întreg sistemul bancar s-a mobilizat exemplar pentru a da acest confort și de a fi un partener real în economia reală. Cred că în continuare este nevoie de astfel de lucruri. Amânarea la plată a datoriilor financiare s-ar putea să fie nevoie să o mai implementăm sau să prelungim aceste moratorii și după 1 ianuarie 2021 și ne gândim cu seriozitate cum să facem toate aceste lucruri tocmai pentru a sprijini mediul economic, antreprenorii, clientela persoană fizică sau juridică care are nevoie de confort până când găsesc soluții reale de a-și proteja businessul.

Am observat că atât clienţii noştri, cât și clientii bancari în general, s-au mobilizat exemplar, pentru a-și proteja și dezvolta business-urile într-o direcție sau alta – fie să conserve business-ul respectiv sau activitatea pe care o desfășoară, fie să găsească oportunități noi. Noi, ca bancă, trebuie să ne adaptăm după toate aceste nevoi.

Noi nu facem altceva decât să fim aproape de clienţi, să ne adaptăm modalitatea în care ne derulăm activitatea bancară.

CEC Bank a recuperat în foarte scurt timp 3-5 ani de gap tehnologic prin simplul  fapt că am început modernizări la nivelul pratformelor tehnologice, am implementat produse noi sau funcţionalităţi noi prin care clienţii pot să acceseze produsele noastre. Lucrurile acestea sunt foarte vizibile și foarte apreciate din ceea ce vedem noi, de către publicul larg şi de către piață.  Vom continua toate aceste lucruri. Am fost printre primii care am reușit să facem înrolarea clienţilor de la distanţă şi vom face un pas mai în față și vom îndrăzni să credem că putem construi un magazin virtual, astfel încât clientela să poată să aleagă produsele şi să le customizeze cum dorește. Într-o manieră similară vom demara proiecte pe zona clientelei IMM pentru că și ei au nevoie de astfel de lucruri și să fie sprijiniţi din perspectivă tehnologică în accesarea produselor bancare. Ne preocupă foarte mult aceste lucruri, reprezentând o parte din strategia noastră. Pe lângă faptul că vrem să creștem organic, ne preocupă modalitatea în care ne modernizăm și să aducem CEC Bank de la un model de banking tradițional la un model de banking modern. Istoria celor 155 de ani ai CEC Bank a trecut prin tot felul de schimbări de paradigmă și ca atare acest episod nu face altceva decât să ne întărească convingerea că este bine ceea ce facem şi să ne păstrăm această traiectorie”.

Articole recente

SUA: Rezerva Federală menţine nemodificată dobânda,sfidând solicitările preşedintelui Donald Trump de relaxare a politicii monetare

Rezerva Federală a SUA (Fed) a menţinut dobânda de referinţă la un interval cuprins între…

25 de minute ago

Ionuţ Aurică – numit vicepreşedinte al Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală

Ionuţ Aurică a fost numit în funcţia de vicepreşedinte al Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală,…

26 de minute ago

Poate exista prosperitate fără educație financiară? Cum eliminăm inegalitățile economice printr-o abordare sistemică  (analiză ISF)

Valentin Ionescu (foto stânga), Președintele Institutului de Studii Financiare (ISF) și Ieronim Ștefan (dreapta), coordonatorul…

2 ore ago

Foto și video de la erupția vulcanului Klyuchevskoy

 Serviciul Geofizic al Academiei Ruse de Științe a publicat pe canalul său de Telegram foto…

2 ore ago

Robert Cosmin Pană, numit Director General Adjunct al SAI Muntenia Invest, pentru un mandat de patru ani

Robert Cosmin Până a fost  numit Director General Adjunct al SAI Muntenia Invest, pentru un…

3 ore ago

Emiratele Arabe Unite construiesc o conductă care va transporta apă desalinizată către sudul Fâşiei Gaza

Emiratele Arabe Unite (EAU) vor începe, cu acordul Israelului, construcţia unei conducte importante ce va…

4 ore ago

This website uses cookies.

Read More