Update articol:
”Banking Forum Online by Financial Intelligence”

Bogdan Neacşu, CEC Bank: Modernizăm în continuare CEC Bank; am recuperat în foarte scurt timp 3-5 ani de gap tehnologic (video)

Bogdan Neacsu Bogdan Neacsu

În această perioadă nu facem altceva decât să modernizăm activitatea CEC Bank și modul în care facem banking, plecând de la realitățile care ne înconjoară, de la solicitările clienților noștri, a declarat Bogdan Constantin NEACȘU, Director general, Președinte al Comitetului de Direcție al CEC Bank, la ”Banking Forum Online by Financial Intelligence”.

Ministrul finanţelor Florin Cîţu a spus la acelaşi eveniment că are ca obiectiv modernizarea CEC Bank: “Vrem să modernizăm CEC Bank, este clar că poate să fie un competitor important pe piața financiar- bancară și trebuie modernizat”.

 

 

Domnia sa a spus: “Este un demers pe care l-am început încă de anul trecut, ne preocupă mult, iar în această perioadă nu am făcut decât să accelerăm anumite proiecte și  inițiative care pot să intermedieze mai uşor relația bancă- client, astfel încât clientul să obțină serviciile noastre într-o manieră mult mai facilă, de multe ori fără prezenţa la ghișeul băncii și de multe ori fără multă hârtie în spate pentru a accesa un produs bancar.

Florin Cîțu: “Vrem să facem din fuziunea Banca Românească una de succes”; “CEC Bank trebuie modernizat”; “Banca de Dezvoltare va fi activă probabil în 2022”

Suntem obligaţi și avem această responsabilitate să respectăm toate măsurile de siguranţă. Pandemia nu a dispărut şi nu pare să dispară prea curând; până când se va găsi o soluție la coronavirus trebuie să implementăm aceste măsuri și să ne asigurăm că ne putem desfășura activitatea în condiții de siguranţă. Cred că este cel mai  important lucru.

Referitor la cum reacţionăm în toată această perioadă, dacă putem să ne mai facem business-ul  sau să ţintim aceleaşi tipuri de volume sau aceleaşi tipuri de clienţi, evident că lucrurile se schimbă și schimbarea s-ar traduce din punctul meu de vedere printr-o nevoie de adaptare și mobilizare rapidă, de cele mai multe ori de pe o zi pe alta. Și noi, în tot acest episod, nu am făcut altceva decât să ne uităm la ceea ce fac clienţii – este reperul cel mai important pe care îl avem acum în piață.

Dacă sunt clienţi care au probleme sau întâmpină dificultăți financiare, trebuie să-i ajutăm, trebuie să găsim soluții și în continuare fac apel la faptul că trebuie să oferim acest confort clientelei noastre și sentimentul pieţei că suntem un partener real în economia reală. Am dovedit-o în acest episod de pandemie, nu doar CEC Bank, ci întreg sistemul bancar s-a mobilizat exemplar pentru a da acest confort și de a fi un partener real în economia reală. Cred că în continuare este nevoie de astfel de lucruri. Amânarea la plată a datoriilor financiare s-ar putea să fie nevoie să o mai implementăm sau să prelungim aceste moratorii și după 1 ianuarie 2021 și ne gândim cu seriozitate cum să facem toate aceste lucruri tocmai pentru a sprijini mediul economic, antreprenorii, clientela persoană fizică sau juridică care are nevoie de confort până când găsesc soluții reale de a-și proteja businessul.

Am observat că atât clienţii noştri, cât și clientii bancari în general, s-au mobilizat exemplar, pentru a-și proteja și dezvolta business-urile într-o direcție sau alta – fie să conserve business-ul respectiv sau activitatea pe care o desfășoară, fie să găsească oportunități noi. Noi, ca bancă, trebuie să ne adaptăm după toate aceste nevoi.

Noi nu facem altceva decât să fim aproape de clienţi, să ne adaptăm modalitatea în care ne derulăm activitatea bancară.

CEC Bank a recuperat în foarte scurt timp 3-5 ani de gap tehnologic prin simplul  fapt că am început modernizări la nivelul pratformelor tehnologice, am implementat produse noi sau funcţionalităţi noi prin care clienţii pot să acceseze produsele noastre. Lucrurile acestea sunt foarte vizibile și foarte apreciate din ceea ce vedem noi, de către publicul larg şi de către piață.  Vom continua toate aceste lucruri. Am fost printre primii care am reușit să facem înrolarea clienţilor de la distanţă şi vom face un pas mai în față și vom îndrăzni să credem că putem construi un magazin virtual, astfel încât clientela să poată să aleagă produsele şi să le customizeze cum dorește. Într-o manieră similară vom demara proiecte pe zona clientelei IMM pentru că și ei au nevoie de astfel de lucruri și să fie sprijiniţi din perspectivă tehnologică în accesarea produselor bancare. Ne preocupă foarte mult aceste lucruri, reprezentând o parte din strategia noastră. Pe lângă faptul că vrem să creștem organic, ne preocupă modalitatea în care ne modernizăm și să aducem CEC Bank de la un model de banking tradițional la un model de banking modern. Istoria celor 155 de ani ai CEC Bank a trecut prin tot felul de schimbări de paradigmă și ca atare acest episod nu face altceva decât să ne întărească convingerea că este bine ceea ce facem şi să ne păstrăm această traiectorie”.

BVBStiri BVB

S.N. NUCLEARELECTRICA S.A. (SNN) (27/10/2020)

Informare Depozitarul Central - operare majorare capital social - nr. actiuni

COMPA S. A. (CMP) (27/10/2020)

Solicitare completare ordine de zi AGAE 12-13.11.2020 - versiunea in engleza

BITTNET SYSTEMS SA BUCURESTI (BNET) (26/10/2020)

Documente suport AGOA & AGEA din 26.11.2020

TERAPLAST SA (TRP) (26/10/2020)

Raport trimestrul 3 2020