Update articol:

Cătălin Drulă, USR: Au apărut găuri în centura inaugurată ieri de Iohannis și Orban, mașinile și-au spart jantele

* CNAIR: “Având în vedere că, până la recepția finală a lucrărilor, constructorul mai are de realizat astfel de rosturi, circulația pe acest obiectiv se desfășoară cu restricție de viteză de 90 km/h”

Vicepreședintele USR Cătălin Drulă a publicat în această seară fotografii în care arată că au apărut găuri în centura inaugurată ieri de Iohannis și Orban, iar mașinile și-au spart jantele.
Acesta a scris: “Urmăresc de aproape 10 ani infrastructura din România și în acest timp am văzut toate pocinogurile, minciunile gogonate și giumbușlucurile electorale făcute de politicieni pe tema autostrăzilor. De la hărți colorate, la promisiuni fantasmagorice și până la drumuri “în regim de autostradă” cu treceri de pietoni și limitări la 30km/h.
Dar cele mai dizgrațioase și nocive au rămas inaugurările cu 3 zile înainte de alegeri. Șantiere pe care se dă rasol și se face rabat, repede-repede, ca tăietorii de panglici să poată să-și facă circul fix în prag de scrutin electoral.
În 2014, V. Ponta inaugura cu 2 zile înainte de turul 2 al prezidențialelor, lotul 3 din autostrada Orăștie-Sibiu și făcea în fața camerelor glumițe despre “lucrul bine făcut” (o ironie imatură față de contracandidatul Iohannis). După câteva luni autostrada se surpa și se închidea traficului.
Ieri, cu 4 zile înainte de alegeri, Orban, Iohannis și Bode au dat drumul la Varianta de Ocolire Bacău. Fără parapeți de protecție pe 3 km, fără dispozitive de acoperire a rosturilor de dilatație și cu alte elemente de siguranță lipsă. Câteva ore mai târziu primele mașini își spărgeau jantele în găurile apărute la rosturile nefinisate.
Concluziile le las cititorilor”.

Referitor la imaginile apărute în spațiul public cu privire la deteriorări ale părții carosabile pe VO Bacău apărute după darea în trafic, CNAIR face următoarele precizări:

– Deteriorările apărute au fost determinate de o eroare de fabricație a unui rost de la podul de la km 3+150, partea dreaptă.

– Imediat ce a fost constatată această problemă, Antreprenorul a semnalizat zona respectivă și a executat în regim de urgență lucrările de remediere, astfel încât la această oră se circulă în condiții de siguranță pe toată lungimea VO Bacău

– Având în vedere că, până la recepția finală a lucrărilor, constructorul mai are de realizat astfel de rosturi, circulația pe acest obiectiv se desfășoară cu restricție de viteză de 90 km/h.

BVBStiri BVB

ELECTROARGES SA (ELGS) (25/01/2021)

Calendar Comunicare Financiara 2021

FONDUL PROPRIETATEA (FP) (25/01/2021)

Notificare rascumparare actiuni proprii 18 - 22 ianuarie 2021

BURSA DE VALORI BUCURESTI SA (BVB) (25/01/2021)

Document informare - alocare actiuni BVB

SIF MUNTENIA S.A. (SIF4) (25/01/2021)

Autorizare ASF - Schimbare in conducerea executiva a administratorului SIF4