Update articol:

CERTION anunță investiții totale de peste 45 milioane de euro pentru următorii patru ani, în patru proiecte rezidențiale la Olimp-Neptun; compania vrea să se listeze la bursă

Catalin Scripcaru, CEO CERTION

Compania CERTION anunță investiții totale de peste 45 milioane de euro pentru următorii 4 ani, în 4 proiecte rezidențiale la Olimp-Neptun, ce vor permite valorificarea experienței litoralului pe întregul an, reiese dintr-un comunicat de presă. La evenimentul de prezentare al Certion, oficialii companiei au spus că vizează și un al cincilea proiect, la Neptun, cu o investiție de 12 milioane de euro.

“Credem că de aici, de la Olimp-Neptun se poate schimba întreaga paradigmă a modului în care experimentăm litoralul. Nu trebuie să ne limităm la cele câteva luni de sezon, pentru că zona este atractivă întregul an. Pregătim încă din această fază infrastructura necesară pentru schimbările care vor urma: parteneriate cu branduri puternice din HORECA, cu operatori de retail (fashion, accesorii etc), operatori de servicii de wellbeing și SPA.  Toate aceste parteneriate vor completa ansamblul de facilități atât pentru cei interesați de o vacanță pe termen scurt cât și pentru cei care își doresc să devină rezidenți sau să realizeze o investiție cu valoare adăugată”, spune Bogdan Căruntu, Director de Creație CERTION.

Reprezentanții companiei spun că vizează listarea la Bursa de Valori București, considerând că piața noastră de capital este foarte atractivă.

Studiul realizat de CERTION, cu sprijinul Mia Marketing, arată că majoritatea (78%) celor care se gândesc la achiziția unei case de vacanță  preferă ca aceasta să fie pe litoralul românesc. Intentia de achizitie a crescut la 51 % în timpul pandemiei, iar printre motivele de selecție a unei astfel de achiziții sunt accesul rapid (40%), initimitatea pentru familie (49%), disponibilitatea oricând (49%) și faptul că o parte din stațiuni se află în curs de modernizare (37%). În lista acestora, Olimp este creditat cu faptul că este aerist și are zone verzi, peste 70% dintre cei intervievați remarcând potențialul de modernizare.

“Există în mod clar o fereastră de oportunitate pentru dezvoltarea zonei Olimp. Olimp de 4 sezoane este în linie cu tendința evidențiată de preferințele publicului. Marea poate fi o alternativă de petrecere a timpului liber oricând, iar faptul că peste o treime dintre clienți văd utilitatea celei de a doua case ca pe o oază de retragere și relaxare (31%) confirmă ideea de sezon perpetuu. Toate proiectele CERTION au fost gândite nu doar pentru vacanță, ci chiar pentru șederi prelungite. Viziunea echipei CERTION este confirmată și de cererea în creștere pentru spații și servicii premium”, a precizat Cătălin Scripcaru, President & CEO CERTION.

Estimările CERTION arată că pentru Olimp, creșterea ar putea fi de aproximativ 20% pe an, gradual, pe măsură ce apar facilități noi în zonă, în linie cu proiecte similare din alte țări cu experiență în valorificarea all seasons a litoralului.

Cele 4 proiecte CERTION sunt Vogh Olimp aflat în construcție, Galileo care se pregătește de startul construcției, iar Lago Neptun și Pharos Olimp urmează a fi lansate în perioada următoare.

CERTION a fost creată de Cătălin Scripcaru, Bogdan Căruntu și Cezar Ionescu, profesioniști de top din industrie, cu experiență recunoscută în dezvoltarea proiectelor imobiliare. În ultimii 20 de ani, echipa fondatoare a CERTION a acumulat un portofoliu impresionant de proiecte, toate inițiate, dezvoltate și livrate cu succes. Valoarea cumulată a acestora este de peste 900 de milioane de euro.

BVBStiri BVB

TERAPLAST SA (TRP) (24/09/2021)

Hotarari CA 24.09.2021

S.N. NUCLEARELECTRICA S.A. (SNN) (24/09/2021)

Infiintarea Filialei Fabrica de Prelucrare a Concentratelor de Uraniu-Feldioara

SIF OLTENIA S.A. (SIF5) (24/09/2021)

Raport consolidat - S1 2021

FONDUL PROPRIETATEA (FP) (24/09/2021)

Informatii referitoare la desfasurarea AGA din 29 septembrie 2021

ELECTROMAGNETICA SA (ELMA) (24/09/2021)

Numire Administratori provizorii