Update articol:

Certion Property Developers intenţionează să investească peste 45 milioane euro în dezvoltarea de proiecte rezidenţiale premium în Neptun-Olimp

Certion Property Developers are în plan dezvoltarea unor proiecte rezidenţiale premium în zona Neptun-Olimp, investiţia totală depăşind 45 de milioane de euro, pe o perioadă de 4 ani.

Conform studiilor realizate de Certion, staţiunea Neptun-Olimp are cel mai mare potenţial de a deveni nucleul regenerării mult dorite a litoralului românesc. În acest moment pe litoral sunt mult prea puţine unităţi de cazare de 4 şi 5 stele, concentrate în zone aglomerate care adresează un segment mic din clienţi şi interesante numai pentru perioade limitate, nu pentru întregul an. Studiile mai arată şi faptul că tendinţa globală, a achiziţiei de case de vacanţă, se regăseşte semnificativ şi la nivelul publicului din România care, din ce în ce mai mult, optează pentru investiţii în proprietăţi de vacanţă, se menţionează într-un comunicat al companiei.

“Staţiunea Neptun-Olimp se configurează ca un nou pol al pieţei imobiliare, pe segmentul de investiţii şi second home premium. Proiectele echipei Certion prin seria de facilităţi unice vor marca o etapă nouă în regenerarea şi revitalizarea acestei zone. Valoarea cumulată a proiectelor Certion este de peste 45 de milioane de euro, iar prin ele vizăm nu doar construcţia de locuinţe, ci transformarea spaţiului în acasă, cu un impact minim asupra mediului”, a declarat Cătălin Scripcaru, president & CEO Certion Property Developers.

Studiul Certion (realizat de MIA Marketing) arată un nivel de atractivitate de 68% al zonei Neptun Olimp, aceasta fiind în special apreciată pentru că este liniştită şi mai puţin aglomerată (88%) potrivită pentru tot anul (80%), pentru vacanţe mai lungi (88%) şi pentru familii (79%). Celelalte zone cercetate, Mamaia Năvodari şi respectiv Vama Veche sunt percepute ca supra-aglomerate (87%), prea scumpe (87%), cu servicii care lasă de dorit, în cazul Mamaia Năvodari, iar Vama Veche este considerată mai degrabă pentru weekend (57%), murdară (50%), dezvoltată haotic (34%).

Zona Neptun Olimp se află într-un parcurs de dezvoltare accelerată cu investiţii directe de peste 700 milioane de euro până în 2025 ceea ce îmbunătăţeşte perspectivele de regenerare a întregii zone.

În urma studiului s-au conturat şi principalele caracteristici pe care românii le au în vedere pentru achiziţia unei case la mare. Trei sferturi dintre respondenţi preferă un apartament cu 2 camere (suprafaţă medie: 62 mp), cu terasă/ balcon (9,3 mp). Respondenţii îşi doresc să fie situat în vecinătatea plajei, înconjurat de verdeaţă şi având acces la facilităţi precum supermarket, restaurante, farmacii, dar şi Internet wi-fi, iar printre cele mai importante servicii se numără curăţenia căilor de acces, întreţinerea spaţiilor verzi, administrare şi servicii de pază.

Timpul estimat de utilizare a apartamentului de vacanţă la mare acoperă în principal sezonul de vară (80% mai puţin de 3 luni pe an, în medie de 7 ori/ an), iar jumătate dintre respondenţi au disponibilitatea de a închiria apartamentul de vacanţă. În ceea ce priveşte modul de achiziţie, 60% se gândesc să-l cumpere prin credit (bancar sau de la dezvoltator). Momentul deciziei de cumpărare a unei locuinţe la mare a fost puternic impulsionat de pandemie, peste 51% dintre respondenţi luând în considerare achiziţia unui apartament la mare în ultimul an.

În acest context, Certion are în plan dezvoltarea unor proiecte residenţiale premium. Proiectul Vogh Olimp a demarat deja, Galileo Summer Resort este în proces de obţinere a avizelor necesare pentru autorizaţia de construcţie, iar Lago Neptun şi Pharos Olimp urmează a fi lansate în perioada următoare.

Vogh este un proiect localizat în Olimp, într-una dintre cele mai bune locaţii de pe malul românesc al Mării Negre şi singurul din Europa care va avea piscina Infinity la etajul 11. Clădirea de 13 etaje include 160 de apartamente proiectate cu terase spaţioase, oferind vederi spectaculoase, piscină infinity de 200 mp cu sky bar, zonă de lounge şi o cafenea de tip coffee library, prima bibliotecă de cafenea din România. Vogh va avea singura zona din sudul litoralului de tip Drop Kids, cu program prelungit. Un alt loc special va fi complexul Light Beauty & SPA aflat în aceeaşi zonă, la parterul imobilului, cu program de servicii non-stop.

Galileo este poziţionat vizavi de zona vilelor de protocol şi a vilei prezidenţiale. Principalele atuuri ale proiectului includ Galileo Strada – o esplanadă cu şase restaurante, terase şi magazine tip high street, cu o zonă de promenadă marcată de Planetarium. Se adaugă piscina exterioară cu zonă de plajă şi facilităţi dedicate exclusiv rezidenţilor, parcări prevăzute exclusiv subteran, spaţii de joacă pentru copii etc.

Certion a fost creată în 2015 de Cătălin Scripcaru, Cezar Ionescu şi Bogdan Căruntu, profesionişti de top din industrie, cu experienţă recunoscută în dezvoltarea proiectelor imobiliare. În ultimii 20 de ani, echipa fondatoare a Certion a acumulat un portofoliu impresionant de proiecte, valoarea cumulată a acestora fiind de peste 900 de milioane de euro.

BVBStiri BVB

TERAPLAST SA (TRP) (24/09/2021)

Hotarari CA 24.09.2021

S.N. NUCLEARELECTRICA S.A. (SNN) (24/09/2021)

Infiintarea Filialei Fabrica de Prelucrare a Concentratelor de Uraniu-Feldioara

SIF OLTENIA S.A. (SIF5) (24/09/2021)

Raport consolidat - S1 2021

FONDUL PROPRIETATEA (FP) (24/09/2021)

Informatii referitoare la desfasurarea AGA din 29 septembrie 2021

ELECTROMAGNETICA SA (ELMA) (24/09/2021)

Numire Administratori provizorii