Update articol:
#PromisiuneaPentruAcasă

CEZ Vânzare a lansat o campanie de informare despre eficiența energetică în cadrul proiectului european SocialWat

CEZ Vanzare, Promisiunea Verde, Promisiunea pebtru Acasa, energie vede
  • #PromisiuneaPentruAcasă determină „culoarea caselor” în funcție de eficiența lor energetică
  • De la #PromisiuneaVerde, platforma care încurajează grija față de resurse, la #PromisiuneaPentruAcasă, locul care promovează un comportament eficient energetic

Din 2019, CEZ Vânzare – principalul furnizor de energie electrică și gaze naturale din sud-vestul României – a dat startul inițiativelor verzi, reunind în jurul său membrii #CEZGreenGeneration, o comunitate responsabilă cu mediul înconjurător. Altfel spus, compania și-a luat un angajament pe termen lung, de a construi un viitor durabil pentru generațiile de astăzi și de mâine, prin promovarea obiceiurilor de eficiență energetică, a consumului responsabil de energie și de resurse valoroase oferite de mediu.

În luna octombrie, CEZ Vânzare a lansat #PromisiuneaPentruAcasă, o campanie de informare despre eficiența energetică în cadrul proiectului european SocialWatt. Este o inițiativă care s-a integrat firesc în activitatea companiei care vine în sprijinul clienților și a publicului larg prin prezentarea unor măsuri practice de reducere a costurilor lunare cu energia și gazele naturale. “Din acest punct, am lăsat creativitatea și tehnologia să evalueze eficiența energetică a caselor consumatorilor români”, ne-au spus reprezentanţii companiei.

  • #PromisiuneaPentruAcasă determină „culoarea caselor” în funcție de eficiența lor energetică

CEZ Vânzare a dezvoltat un instrument digital de analiză prin care consumatorii din întreaga țară pot descoperi cât de eficiente sunt locuințele lor din punct de vedere energetic. Prin completarea chestionarului disponibil pe platforma Portalul de Eficiență, utilizatorii pot descoperi dacă au o casă verde – eficientă permanent, o casă albastră – optimă, o casă galbenă – consumatoare sau o casă roșie – ineficientă energetic. Este modalitatea prin care pot evalua într-un mod rapid, în câțiva pași, eficiența caselor lor și ce pot face pentru a îmbunătăți situația sau pentru a reduce costul lunar al facturilor la energie.

Toți cei care completează chestionarul primesc automat și gratuit un E-book în care sunt ilustrate mai multe sfaturi de eficiență energetică, recomandări valabile pentru orice tip de locuință.

Reprezentanții companiei ne-au transmis: “Ne dorim ca românii, indiferent de regiunea din care provin și de comportamentul lor de până acum, să conștientizeze importanța eficienței energetice și să își optimizeze consumul de energie electrică, gaze naturale sau de apă, exprimându-și astfel grija față de natură și aducând, în mod implicit, o schimbare în costul lunar al facturilor”.

De asemenea, ne-au povestit care a fost și punctul de plecare și care sunt direcțiile de acțiune în acest demers curajos: “Primii pași pe care i-am făcut au fost să evaluăm situația la nivel local. În urma studiului efectuat în cadrul proiectului, cu ajutorul intrumentelor dezvoltate special în acest sens, în top 5 orașe cu gospodării catalogate ca fiind sărace energetic, se regăsesc: Craiova, Drobeta-Turnu Severin, Pitești, Râmnicu Vâlcea și Târgu Jiu. Acestea vor reprezenta aria noastră de interes în ceea ce privește activitățile pe care le vom desfășura în perioada următoare, cu accent pe cele aflate pe primele 2 poziții, respectiv Craiova și Drobeta-Turnu Severin. De asemenea, un interes sporit îl reprezintă clienții marcați ca fiind cei mai mai expuși conform rezultatelor analizei noastre interne, pentru care vom încerca să găsim soluții în vederea abordării acestui subiect delicat: sărăcia energetică”.

CEZ Vanzare, Promisiunea Verde, energie verde

La sfârșitul lunii iulie, CEZ Vânzare a lansat platforma www.promisiuneaverde.ro prin care și-a propus ca împreună cu clienții săi să sprijine educația copiilor proveniți din medii defavorizate, oferindu-le instrumentele necesare pentru a-și continua studiile în contextul actual. La fiecare achiziție a produsului CEZ Verde, produs de energie 100% regenerabilă, un copil beneficiază de o tabletă, internet timp de doi ani și instruire. Până acum, CEZ a îndeplinit 450 de astfel de promisiuni pentru elevii din Argeș, Dolj, Iași, Timiș, Caraș-Severin și Constanța.

  • Produse „verzi”, eficiente și prietenoase cu natura

Clienții CEZ Vânzare au posibilitatea de a alege produse SMART. Astfel, la orice produs de energie electrică sau gaze naturale, pot primi un termostat inteligent, care asigură confortul optim de #acasa.

  • Energia vine de la oamenii care acționează responsabil

Oficialii CEZ Vânzare ne-au declarat: “Ne întoarcem atenția către cei mai mici reprezentanți ai comunității, la copiii de astăzi, care vor deveni adulții de mâine. Deciziile lor vor juca un rol important într-o lume în care discutăm tot mai des despre criza climatică și impactul său negativ. Prin urmare, credem că respectul pentru natură se învață, se educă și este esențial ca noua generație să crească cu aceste valori: de a proteja și a respecta mediul înconjurător. Toate aceste lucruri se aprofundează la școală, acasă sau la „Ora Verde” în programul CODE Kids – una dintre inițiativele pe care CEZ Vânzare le sprijină. În 2020, ne-am întâlnit în cadrul unor ateliere online cu o parte dintre membrii acestei generații, copii cu vârste cuprinse între 10-14 ani, și am fost bucuroși să descoperim interesul lor pentru subiecte ca: energii din surse regenerabile, eficiență energetică și adoptarea unui comportament responsabil cu resursele Pământului.

Eforturile companiei CEZ Vânzare nu se opresc. Ne vom continua misiunea și ii invităm pe cititori să acceseze platforma Portalul de Eficiență și să afle cum pot aduce o schimbare în bine în viețile lor. Mai multe detalii despre produsul CEZ Verde, dar și despre promisiunea CEZ Vânzare pentru un viitor sustenabil față de comunitățile defavorizate se pot obține: online, accesând www.promisiuneaverde.ro sau prin intermediul aplicației My CEZ, în oricare dintre Centrele de Relații cu Clienții CEZ sau prin apel la Info Linia CEZ – 0251 929”.

CEZ Vânzare a lansat #PromisiuneaPentruAcasă, o campanie de informare despre eficiența energetică în cadrul proiectului european SocialWat

  • #PromisiuneaPentruAcasă determină „culoarea caselor” în funcție de eficiența lor energetică
  • De la #PromisiuneaVerde, platforma care încurajează grija față de resurse, la #PromisiuneaPentruAcasă, locul care promovează un comportament eficient energetic

Din 2019, CEZ Vânzare – principalul furnizor de energie electrică și gaze naturale din sud-vestul României – a dat startul inițiativelor verzi, reunind în jurul său membrii #CEZGreenGeneration, o comunitate responsabilă cu mediul înconjurător. Altfel spus, compania și-a luat un angajament pe termen lung, de a construi un viitor durabil pentru generațiile de astăzi și de mâine, prin promovarea obiceiurilor de eficiență energetică, a consumului responsabil de energie și de resurse valoroase oferite de mediu.

În luna octombrie, CEZ Vânzare a lansat #PromisiuneaPentruAcasă, o campanie de informare despre eficiența energetică în cadrul proiectului european SocialWatt. Este o inițiativă care s-a integrat firesc în activitatea companiei care vine în sprijinul clienților și a publicului larg prin prezentarea unor măsuri practice de reducere a costurilor lunare cu energia și gazele naturale. “Din acest punct, am lăsat creativitatea și tehnologia să evalueze eficiența energetică a caselor consumatorilor români”, ne-au spus reprezentanţii companiei.

  • #PromisiuneaPentruAcasă determină „culoarea caselor” în funcție de eficiența lor energetică

CEZ Vânzare a dezvoltat un instrument digital de analiză prin care consumatorii din întreaga țară pot descoperi cât de eficiente sunt locuințele lor din punct de vedere energetic. Prin completarea chestionarului disponibil pe platforma Portalul de Eficiență, utilizatorii pot descoperi dacă au o casă verde – eficientă permanent, o casă albastră – optimă, o casă galbenă – consumatoare sau o casă roșie – ineficientă energetic. Este modalitatea prin care pot evalua într-un mod rapid, în câțiva pași, eficiența caselor lor și ce pot face pentru a îmbunătăți situația sau pentru a reduce costul lunar al facturilor la energie.

Toți cei care completează chestionarul primesc automat și gratuit un E-book în care sunt ilustrate mai multe sfaturi de eficiență energetică, recomandări valabile pentru orice tip de locuință.

Reprezentanții companiei ne-au transmis: “Ne dorim ca românii, indiferent de regiunea din care provin și de comportamentul lor de până acum, să conștientizeze importanța eficienței energetice și să își optimizeze consumul de energie electrică, gaze naturale sau de apă, exprimându-și astfel grija față de natură și aducând, în mod implicit, o schimbare în costul lunar al facturilor”.

De asemenea, ne-au povestit care a fost și punctul de plecare și care sunt direcțiile de acțiune în acest demers curajos: “Primii pași pe care i-am făcut au fost să evaluăm situația la nivel local. În urma studiului efectuat în cadrul proiectului, cu ajutorul intrumentelor dezvoltate special în acest sens, în top 5 orașe cu gospodării catalogate ca fiind sărace energetic, se regăsesc: Craiova, Drobeta-Turnu Severin, Pitești, Râmnicu Vâlcea și Târgu Jiu. Acestea vor reprezenta aria noastră de interes în ceea ce privește activitățile pe care le vom desfășura în perioada următoare, cu accent pe cele aflate pe primele 2 poziții, respectiv Craiova și Drobeta-Turnu Severin. De asemenea, un interes sporit îl reprezintă clienții marcați ca fiind cei mai mai expuși conform rezultatelor analizei noastre interne, pentru care vom încerca să găsim soluții în vederea abordării acestui subiect delicat: sărăcia energetică”.

La sfârșitul lunii iulie, CEZ Vânzare a lansat platforma www.promisiuneaverde.ro prin care și-a propus ca împreună cu clienții săi să sprijine educația copiilor proveniți din medii defavorizate, oferindu-le instrumentele necesare pentru a-și continua studiile în contextul actual. La fiecare achiziție a produsului CEZ Verde, produs de energie 100% regenerabilă, un copil beneficiază de o tabletă, internet timp de doi ani și instruire. Până acum, CEZ a îndeplinit 450 de astfel de promisiuni pentru elevii din Argeș, Dolj, Iași, Timiș, Caraș-Severin și Constanța.

  • Produse „verzi”, eficiente și prietenoase cu natura

Clienții CEZ Vânzare au posibilitatea de a alege produse SMART. Astfel, la orice produs de energie electrică sau gaze naturale, pot primi un termostat inteligent, care asigură confortul optim de #acasa.

  • Energia vine de la oamenii care acționează responsabil

Oficialii CEZ Vânzare ne-au declarat: “Ne întoarcem atenția către cei mai mici reprezentanți ai comunității, la copiii de astăzi, care vor deveni adulții de mâine. Deciziile lor vor juca un rol important într-o lume în care discutăm tot mai des despre criza climatică și impactul său negativ. Prin urmare, credem că respectul pentru natură se învață, se educă și este esențial ca noua generație să crească cu aceste valori: de a proteja și a respecta mediul înconjurător. Toate aceste lucruri se aprofundează la școală, acasă sau la „Ora Verde” în programul CODE Kids – una dintre inițiativele pe care CEZ Vânzare le sprijină. În 2020, ne-am întâlnit în cadrul unor ateliere online cu o parte dintre membrii acestei generații, copii cu vârste cuprinse între 10-14 ani, și am fost bucuroși să descoperim interesul lor pentru subiecte ca: energii din surse regenerabile, eficiență energetică și adoptarea unui comportament responsabil cu resursele Pământului.

Eforturile companiei CEZ Vânzare nu se opresc. Ne vom continua misiunea și ii invităm pe cititori să acceseze platforma Portalul de Eficiență și să afle cum pot aduce o schimbare în bine în viețile lor. Mai multe detalii despre produsul CEZ Verde, dar și despre promisiunea CEZ Vânzare pentru un viitor sustenabil față de comunitățile defavorizate se pot obține: online, accesând www.promisiuneaverde.ro sau prin intermediul aplicației My CEZ, în oricare dintre Centrele de Relații cu Clienții CEZ sau prin apel la Info Linia CEZ – 0251 929”.

BVBStiri BVB

SIF OLTENIA S.A. (SIF5) (27/11/2020)

Comunicat referitor la comentarii media

SIF BANAT CRISANA S.A. (SIF1) (27/11/2020)

Autorizatie ASF - Modificare act constitutiv

ELECTROARGES SA (ELGS) (27/11/2020)

Prelungire mandat reprezentant permanent Benjamins United SRL