Update articol:

Târgurile de turism se mută anul acesta ȋn mediul online

Cristian Pandel, Christian Tour

Ȋn ciuda contextului atipic provocat de pandemia COVID-19, care a avut un impact devastator asupra afacerilor din turism şi din industria ospitalităţii, primele semne ale noului an sunt pozitive, iar deja celebrul eveniment al industriei de profil, târgul de turism ediţia de primăvară, se mută ȋn variantă online, precizează turoperatorul Christian Tour.

Turismul mondial a fost şi continuă să fie puternic impactat de efectele devastatoare ale pandemiei Covid-19, cauzate ȋn principal de restricţiile de călătorie impuse de mai toate statele lumii, dar şi a stării generale incerte cu privire la siguranţa deplasărilor. România nu face excepţie, iar turismul românesc la toate nivelurile, de la hoteluri şi servicii de ospitalitate, până la agenţii de turism, resimte din plin de această stare de fapte. Cu toate acestea, interesul românilor pentru vacanţe se arată a fi unul ȋn creştere la ȋnceputul anului 2021, motiv pentru care agenţiile de turism au pregătit oferte speciale ca ȋn fiecare primăvară. De această dată ȋnsă, cel mai mare eveniment al industriei de profil, târgul de turism din luna februarie, se desfăşoară ȋn formulă online.

Ȋn ultima decadă, interesul românilor pentru vacanţe a fost ȋntr-o continuă creştere, iar primele luni ale anului au fost cele mai prolifice pentru agenţiile de turism. Astfel, a devenit deja o normalitate ca cei mai mulţi dintre turiştii români să ȋşi rezerve vacanţele dorite, ȋncă din primele săptămâni ale noului an. “Marea surpriză a acestui ȋnceput de an pentru noi, cei care activăm ȋn domeniul turismului, este faptul că cererea pentru vacanţe şi servicii de călătorie este ȋntr-o creştere semnificativă comparativ cu ultimele luni ale lui 2020. Suntem bucuroşti că după atâtea luni grele ȋn care turismul a fost la pământ, ȋn ianuarie-februarie putem să constatăm un apetit sporit al clienţilor noştri pentru achiziţia de vacanţe. Este evident că oamenii au nevoie de relaxare şi de evadare din cotidian, de altfel, cu toţii avem dreptul la vacanţă. Această etapă grea, deşi nu s-a ȋncheiat, există semne pozitive că ȋn curand va trece, iar turismul va fi unul dintre cei mai mari câștigători pe termen lung.”, declară Cristian Pandel, proprietarul Christian Tour. 

Cu ocazia târgului de turism online, agenţiile de turism au pregătit oferte speciale pentru achiziţia de vacanţe ȋn regim Early Booking, cu reduceri de până la 55%, ȋn destinaţiile deja celebre ȋn rândul românilor: Grecia, Turcia, Spania, Bulgaria sau România, pentru sezonul estival.

Ȋn acelaşi timp, touroperatorii, ȋmpreună cu companiile aeriene locale, au exploatat dorinţa românilor de a călătorii ȋn destinaţii exotice cât mai accesibile, iar rezultatul a fost unul pe măsură. „Surpriza momentului pentru turism o reprezintă apetitul tot mai mare al turiştilor de a călătorii ȋn destinaţii inedite, exotice, cu incidenţă mică a cazurilor Covid-19.”, mai spune Pandel. 

Amatorii de vacanţe au acum acces, ȋn premieră pentru piaţa românească, la zboruri charter directe, către Zanzibar, Maldive, Mexic, Republica Dominicană sau Dubai, alături de deja celebrele destinaţii din Egipt – Hurghada şi Sharm el Sheik, tot mai căutate ȋn ultimii ani. „Un astfel de pachet de vacanţă exotică ȋn Zanzibar, de pildă, porneşte de la 1239 euro, pentru 7 nopti cu toate serviciile incluse, ȋn timp ce pachetele de vacanţă pentru Egipt au tarife foarte competitive, ce pornesc de la doar 353 euro/persoană pentru o săptămână, all inclusive.” completează Cristian Pandel.

***

Christian Tour a fost înființată în 1997 și este deținută de Cristian Pandel.  Compania este prezentă atât în țară, prin agenţii proprii și francize, cât și în străinătate, în Republica Moldova, Grecia, Turcia, Spania și SUA prin grupul de firme al cărei fondator este – Memento Group.

BVBStiri BVB

UCM RESITA S.A. (UCM) (16/04/2021)

Completare Convocare AGAO 28 (29).04.2021 versiune limba engleza

Patria Bank Obligatiuni 2028 EUR (PBK28E) (16/04/2021)

Tranzactii management - art. 19 Reg. (UE) 596/2014