Update articol:

Ciprian Otea, director general Misavan: “Anul 2020, al cincilea consecutiv de creștere constantă cu peste 20% a volumului de vânzări. Dorim să avem o creștere de aproximativ 10-12% și în 2021”

Misavan

Misavan, producător și distribuitor românesc de produse de curățenie și dezinfecție, a înregistrat pentru al cincilea an consecutiv o creștere de peste 20% a volumului de vânzări, potrivit unui comunicat de presă.

Anul trecut a fost depășit și un prag psihologic, compania din Iași înregistrând o cifră de afaceri de 101.400.000 lei, față de 78.950.000 lei, suma aferentă anului 2019, se mai precizează în comunicat.

Portofoliul companiei cuprinde peste 1.500 de produse și soluții complete de curățenie și dezinfecție, iar cele mai cunoscute și comercializate sunt cele din gama premium Dr. Stephan. Lansate inițial pentru uz profesional, targetul fiind afacerile din domeniul HoReCa, office, medical, industrie și auto, produsele Dr. Stephan au fost adaptate în ultimii ani pentru retail și consumatorii casnici. În ultimul an, cele mai căutate produse din gama Dr. Stephan au fost Aseptic Gel (dezinfectant pentru mâini), Descol-75 (spray dezinfectant hidroalcoolic pentru suprafețe multiple) și Fresc (dezinfectant pentru pardoseli și suprafețe).

„Pentru unii jucători din piață, declanșarea pandemiei în martie 2020 a dublat sau triplat volumele de vânzări comparativ cu anul 2019. Noi am fost obligați să ne adaptăm rapid și să compensăm pierderile suferite pe piața B2B (prin închiderea restaurantelor, hotelurilor și a spațiilor de birouri). Decizia de a adapta produsele noastre și a le face accesibile consumatorilor casnici a echilibrat balanța comercială și s-a dovedit a fi una buna, dovedindu-și eficiența anul trecut. Astfel, ne-am menținut și în condiții de pandemie trendul ascendent, păstrând creșterea constantă, de aproximativ 20% în fiecare an din 2015 încoace. Iar dacă ne raportăm la nivelul înregistrat în 2015, putem vorbi despre o triplare a cifrei de afaceri. Sperăm și dorim să avem o creștere de aproximativ 10-12% și în 2021”, spune Ciprian Otea, director general Misavan.

La debutul pandemiei, Misavan avea deja 18 produse biocide (dezinfectanți pentru suprafețe și igienă personală) avizate de Ministerul Sănătății încă din perioada 2011-2014. ”E foarte important deoarece au fost supuse rigorilor autorizării și au obținut certificarea într-un context în care foarte puține companii o aveau, comparativ cu situația actuală”, spune Ciprian Otea.

Portofoliul diversificat al producătorului din Iași a ajutat la consolidarea business-ului și în 2020, printre avantajele companiei numărându-se utilizarea la potențial maxim a resurselor disponibile pe piața locală și importul doar a acelor materii prime care nu se găsesc în România, un lanț de producție eficient și o acoperire regională cât mai bună. Acesta a fost și motivul pentru care anul trecut, în plină pandemie, pentru o mai bună acoperire a zonei de vest a României, Misavan a deschis două filiale noi, în Alba Iulia (iunie 2020) și Baia Mare (septembrie 2020), în urma unei investiții totale de aproximativ 850.000 lei.

„Modelul nostru de business s-a bazat mereu pe ideea de a veni în întâmpinarea nevoilor clienților noștri, iar în perioada crizei sanitare, clienții și-au dorit furnizori prompți și corecți, care să le ofere produse de calitate. Am fost printre companiile care au angajat personal în 2020, tocmai pentru a fi eficienți și a ține pasul cu dezvoltarea companiei. De altfel, ca și cifra de afaceri și numărul angajaților s-a triplat în ultimii cinci ani”, afirmă Ciprian Otea.

Pentru anul în curs, compania Misavan are în plan o serie de investiții  în modernizarea facilităților de producție, extinderea gamelor de produse și în dezvoltarea capacității logistice și de transport.

***

Compania Misavan, specializată pe producerea și distribuirea de produse și soluții de curățenie, a fost înființată la Iași, în urmă cu 21 de ani. Inițial, obiectul principal de activitate a fost distribuția produselor de menaj pentru consumatorii retail din zonă, compania extinzându-și ulterior activitatea pe piața produselor și a soluțiilor de curățenie preponderent către domeniul profesional. În prezent, portofoliul companiei cuprinde peste 1.500 de produse.
Anul trecut, compania și-a consolidat poziția pe zona de clienți finali, produsele de curățenie și dezinfecție fiind adaptate utilizării pe orice suprafață din locuințele consumatorilor. În prezent, compania are 320 de angajați, numărul acestora crescând constant de la an la an, de la 186 în anul 2016.
Produsele Dr. Stephan, disponibile și în magazinul online www.misavan.ro, sunt comercializate atât în ambalaje de dimensiuni mari, destinate utilizatorilor industriali, cât și în formate mai mici, ușor de utilizat de către consumatorii casnici.

BVBStiri BVB

S.N.G.N. ROMGAZ S.A. (SNG) (18/06/2021)

Reziliere Contract CTE Iernut

SOCIETATEA ENERGETICA ELECTRICA S.A. (EL) (18/06/2021)

Convocare AGEA pentru data de 11 august 2021

SIF TRANSILVANIA S.A. (SIF3) (18/06/2021)

Actualizarea politicii de remunerare a actionarilor

BITTNET SYSTEMS SA BUCURESTI (BNET) (18/06/2021)

Alocare actiuni SOP2019 - persoane cu responsabilitati de conducere

SIF OLTENIA S.A. (SIF5) (18/06/2021)

Autorizare membru al Consiliului de Administratie