Update articol:

Compania farmaceutică Teva anunță un nou brand și o nouă identitate vizuală pentru toate produsele sale din România

Stana Moisescu Stana Moisescu

Compania farmaceutică Teva își extinde procesul de rebranding început în 2018 în SUA și continuat și în Europa, astfel încât imaginea sa corporate și produsele sale la nivel global, inclusiv în România, să fie așezate sub același brand și identitate vizuală, potrivit unui comunicat de presă.

Rolul Teva Pharmaceuticals în România este nu doar de a produce și a pune pe piață medicamente care salvează vieți într-o gamă largă de afecțiuni, ci și acela  de a crea o experiență de calitate pacienților care folosesc produsele farmaceutice Teva. De aceea, lansarea noului brand Teva în România vine și cu un nou website care oferă, printre altele, informații de interes general despre produsele farmaceutice Teva disponibile în România pentru tratarea afecțiunilor din diverse arii terapeutice precum neurologie (de ex. scleroza multiplă), oncologie, hematologie, psihiatrie, afecțiuni respiratorii. Ne dorim să fim cât mai aproape de pacienții din România prin intermediul unei comunicări moderne și deschise, pacienții fiind în centrul tuturor acțiunilor pe care le întreprindem”, a declarat Stana Moisescu, director general Teva Pharmaceuticals România.

Teva Pharmaceuticals este prezentă în România încă din anul 2006. În 2016, Teva a achiziționat la nivel global compania Actavis, divizia de medicamente generice a grupului Allergan. În urma acestei tranzacții și a integrării activităților la nivel local, au rezultat in România 3 unități de business distincte: Unitatea Comercială, Centrul Global de Excelență în Farmacovigilență și Sindan Pharma, fabrica de medicamente oncologice din București.

“Sub umbrela noului brand, precum și prin acțiuni concrete de sprijin al pacienților și comunității medicale din România, prin implicare activă în diverse acțiuni cu caracter social și de sprijin în folosul comunității, ne dorim ca Teva să-și consolideze prezența pe piața din România și să contribuie nemijlocit la sănătatea și calitatea vieții pacienților români”, a mai spus Stana Moisescu.

Implementarea actualei strategii de brand și a identității vizuale Teva se va desfășura până la finalul anului 2021, urmând ca noul brand să se regăsească pe tot portofoliul de produse farmaceutice Teva din România.

Teva Pharmaceuticals dezvoltă și produce medicamente care îmbunătățesc viața oamenilor de peste un secol. Are un portofoliu care include peste 3.500 de produse, în aproape toate ariile terapeutice. În România, prin intermediul unui portofoliul important de medicamente generice dar și inovative, medicamente cu prescripție, dar și OTC-uri și produse cosmetice, Teva pune la dispoziția pacienților și a profesioniștilor din domeniul sănătății soluții terapeutice de calitate care se adresează unei game largi de  afecțiuni, de la scleroză multiplă, boala Parkinson și alte afecțiuni neurologice și psihiatrice, la patologii oncologice, hematologice, infecțioase (ex. infecția cu HIV), respiratorii (astm bronșic, BPOC, răceală și gripă).

 

 

BVBStiri BVB

DAFORA SA (DAFR) (04/12/2020)

Raport conf. art. 92 ind. 3 Legea 24/2017

SIF TRANSILVANIA S.A. (SIF3) (04/12/2020)

Hotarari AGA O & E din 04.12.2020

SIF OLTENIA S.A. (SIF5) (04/12/2020)

Litigiu dosar nr. 5179/2/2019

FONDUL PROPRIETATEA (FP) (04/12/2020)

Structura actionariat la data de 30 noiembrie 2020