“Anul 2020 a fost marcat de o criza sanitara fara precedent, care s-a transformat rapid intr-o criza economica severa. Desi se asteapta o revenire economica, amplitudinea si momentul acesteia depind in mare masura de evolutiile pe plan sanitar si de executia programelor de relansare economica. Bancile sunt actori cheie pentru rezilienta si redresarea economica.
In acest context dificil, BRD a actionat rapid si eficient pentru a-si sprijini pe deplin si continuu clientii, adaptandu-si in acelasi timp organizatia pentru a asigura continuitatea activitatii si a implementat rapid masuri pentru a atenua impactul financiar negativ. Acest lucru se reflecta in perceptia clientilor si este recunoscut si la nivelul pietei, BRD fiind desemnata Banca Anului in Romania de catre “The Banker”.
In acelasi timp, BRD si-a mentinut concentrarea asupra planului sau de transformare centrat pe nevoile clientilor, venind cu livrari digitale accelerate si cu o abordare comerciala a clientilor imbunatatita. In special, lansarea „You BRD” pune bazele viitoarei noastre platforme omnichannel.
Bazandu-se pe modelul sau de afaceri solid, BRD a obtinut o performanta financiara rezilienta. Economiile planificate au fost realizate integral, fara a compromite prioritatea strategica a transformarii digitale.
In calitate de actor angajat al societatii romanesti, BRD a mentinut, de asemenea, un canal deschis catre nevoile comunitatii. BRD a fost implicata in actiuni de solidaritate privind combaterea pandemiei, dar si-a reafirmat totodata sprijinul activ pentru domenii importante, precum educatia si cultura”, a declarat Francois Bloch, Directorul General al BRD Groupe Societe Generale.