Update articol:

cora  a semnat un parteneriat cu platforma digitală Postis, ca parte a strategiei de dezvoltare a serviciului de livrare

cora  a semnat recent un parteneriat cu platforma digitală Postis, ca parte a strategiei de dezvoltare a serviciului de livrare a produselor pe care clienții le comandă astăzi tot mai des în regim online. „Este o mutare strategică având în vedere că în noul context cora caută permanent soluții pentru a răspunde nevoilor clienților săi, iar Postis devine un partener-cheie pentru că ne permite să livrăm în mod optim. Crește astfel aria noastră de livrare și capacitatea de a răspunde în cel mai scurt timp solicitărilor clienților”, a spus Claudia Badea, directorul operațional e-commerce cora.ro și directorul hipermarketului cora Lujerului, unul dintre polii de livrare e-commerce ai cora România.

”În ultimul an, contextul pandemic și modificările apărute la nivelul obiceiurilor de cumpărare au accelerat transformarea digitală și prezența tehnologiilor în viața de zi cu zi, de la modul în care lucrăm și relaționăm până la modul în care facem cumpărăturile. Tot mai multe categorii de produse sunt acum comandate online și livrate la domiciliu, iar produsele alimentare, de uz casnic sau îngrijire nu fac excepție”, a spus Mircea Stan, CEO Postis.

Peste 40.000 de produse cora pot fi comandate online pe www.cora.ro, din categorii diverse precum alimente proaspete și conservate sau congelate, produse pentru casă și familie, electrice și electrocasnice, produse pentru îngrijirea copiilor, băuturi, petshop etc.

Hipermarketurile cora au fost, de altfel, primele care au contractat serviciile unei companii de food delivery, Foodpanda, pentru livrări în regim expres. A urmat parteneriatul cu Glovo, care susține efortul de creștere a capacității cora de livrare la timp, indiferent de volume. Noile servicii sunt disponibile în toate orașele unde cora este prezentă – București, Cluj, Constanța, Ploiești, Bacău, Baia-Mare, Drobeta Turnu-Severin.

”Parteneriatul cu Postis ne oferă nouă, cora, posibilitatea de a alege soluțiile optime de livrare din punct de vedere al costului și timpului de livrare. Pentru maximizarea rezultatelor, Postis integrează pe platforma sa inclusiv flota auto a cora”, a declarat George Velicu, Director Supply Chain (Retail & E-Commerce) la cora.  În plus, clienții noștri sunt mereu în control, pentru că le oferim permanent vizibilitate, transparență, predictibilitate pe tot traseul comenzii, de la depozit sau magazin până acasă, și acesta a fost unul dintre motivele esențiale pentru care am ales parteneriatul cu Postis”, a mai spus George Velicu.

cora România, parte a grupului Louis Delhaize, este unul dintre cele mai dinamice branduri de retail. Prezent pe piața românească din 2003, grupul operează în prezent 11 hipermarketuri în București și în marile orașe. În 2013, cora a lansat platforma cora.ro, fiind primul mare lanț comercial cu livrare tip drive din România. Serviciul cora.ro cu livrare la domiciliu este disponibil în București, Constanța, Cluj, Bacău și Ploieşti, oferind consumatorilor posibilitatea să comande produsele preferate online. În plus, din 2020, serviciul coraExpress permite comenzi din aplicațiile Glovo și Food Panda cu livrare în mai puțin de 60 de minute.

 

BVB | Știri BVB

BITTNET SYSTEMS SA BUCURESTI (BNET) (21/10/2021)

Informare Depozitarul Central - operare majorare capital social - nr. actiuni

SIF MUNTENIA S.A. (SIF4) (21/10/2021)

Solicitare completare ordine de zi AGEA 15/16 noiembrie 2021

C.N.T.E.E. TRANSELECTRICA (TEL) (21/10/2021)

Prelungire mandate membri Directorat, numire membru provizoriu CS