Update articol:

Croatul Nikola Jellačić lasă Google pentru Superbet, fiind numit director global pentru strategie de brand și dezvoltare al operatorului de pariuri sportive

Superbet, cel mai mare operator de pariuri sportive din România și un important jucător regional, cu operațiuni directe în Polonia din 2007, l-a recrutat pe  croatul Nikola Jellačić pe poziția de director global pentru strategie de brand și dezvoltare.

Jellačić  a lucrat aproape nouă ani pentru gigantul american Google în Zagreb, unde a început în toamna lui 2011 ca strateg de produs, apoi a fost promovat ca manager. La Google, croatul s-a specializat în online marketing și strategie de brand în mediul digital, iar alegerea lui este strâns legată de experiența sa alături de Google, dar și de cunoașterea particularităților mediului local de business.

„Timp de nouă ani am lucrat pentru clienți din toată lumea, pentru proiectele lor. Niciodată nu le-am simțit parte din mine. La Superbet am găsit un loc unde vin zilnic la muncă, dar lucrez pentru proiectele mele și dau ce e mai bun, alături de o echipă incredibilă. Un alt motiv este potențialul uluitor al acestui business, iar eu pot contribui la atingerea lui”, și-a explicat acesta decizia de a lăsa Google pentru Superbet.

Oficial, Jellačić s-a alăturat din 1 octombrie echipei Superbet din Croația și venirea sa corespunde cu o altă mutare făcută în departamentul de marketing al operatorului de pariuri sportive – Vlastimir Vukadinović, care lucrează în București, acolo unde se află și sediul principal al companiei, a fost promovat în poziția director de marketing global (anterior fusese director al diviziei de marketing online). Din noua poziție, Vukadinović va avea mandatul de a scala la nivel global sistemul de marketing implementate deja de Superbet, care anul trecut raporta o cifră de afaceri de 250 de milioane de euro.

Trăim într-o lume digitală în care consumatorii sunt tot mai pretențioși și mai nerăbdători. Dacă nu găsesc ce vor, problema nu e la ei, ci la noi. Dacă un site nu se încarcă suficient de repede, mingea e la noi. Așa că orice business trebuie să se adapteze pe zona digitală, punând clientul în centru. Deținem deja tehnologii care ne ajută să înțelegem călătoria unui client – de la achiziție până la retenția lui. O strategie de marketing de azi nu mai execută campanii, ci învață de la clienți. Superbet, cu echipă, tehnologie și infrastructură se află în pole position pentru a face asta”, a mai spus Jellačić.

După intrarea Blackstone în acționariatul Superbet, a fost făcută o reorganizare a structurii de management. Astfel, fondatorul și principalul acționar, Sacha Dragic a devenit Executive Chairman al grupului Superbet, iar poziția de CEO al întregului grup este deținută de la sfârșitul anului trecut de irlandezul Johnny Hartnett.

Până să vină la Superbet, Hartnett a fost numărul doi în cadrul casei de pariuri Paddy Power Betfair (actualmente Flutter Entertainment), una din cele mai mari companii de pariuri sportive la nivel global.

 

BVBStiri BVB

DAFORA SA (DAFR) (04/12/2020)

Raport conf. art. 92 ind. 3 Legea 24/2017

SIF TRANSILVANIA S.A. (SIF3) (04/12/2020)

Hotarari AGA O & E din 04.12.2020

SIF OLTENIA S.A. (SIF5) (04/12/2020)

Litigiu dosar nr. 5179/2/2019

FONDUL PROPRIETATEA (FP) (04/12/2020)

Structura actionariat la data de 30 noiembrie 2020