Update articol:

Cu câteva ore înainte de demisie, Drulă a semnat: Marin Griguţă, numit la conducerea Companiei Naţionale de Investiţii Rutiere

Ministrul Transporturilor, Cătălin Drulă, a semnat ieri, cu câteva ore înainte de anunţarea demisiei din Guvern, numirea lui Marin Griguţă la conducerea Companiei Naţionale de Investiţii Rutiere (CNIR).

“L-am numit pe Marin Griguţă în funcţia de director general al CNIR, companie ale cărei baze s-au pus încă din 2016, dar care a ajuns să fie operaţionalizată abia anul acesta”, a transmis Drulă, pe Facebook. Directorul general al CNIR are experienţă de peste 30 de ani în domeniul lucrărilor de infrastructură feroviară, rutieră şi aeroportuară, a subliniat ministrul Transporturilor.

Drulă a spus: “Atingem astfel un obiectiv inclus în programul de guvernare și bifăm una dintre reformele prevăzute în PNRR. Compania Națională de Investiții Rutiere va livra marile proiecte de infrastructură ale României – autostrăzi și drumuri expres. Va avea obiective clare și măsurabile și va lucra pentru accelerarea acestora.
Marin Griguță este un expert în domeniul său – inginer, are o experiență de peste trei decenii în managementul lucrărilor de infrastructură feroviară, rutieră și aeroportuară.
A lucrat pentru companii mari de profil din Germania și Qatar, iar acum revine în România, fiind unul dintre primii specialiști care au spus „da” acestei provocări, pe care am numit-o „o nouă aventură frumoasă”.
Am cerut public profesioniștilor din domeniu să ni se alăture. Am primit sute de CV-uri, am derulat zeci de interviuri pentru a selecta experți, manageri de proiect, ingineri și proiectanți, care să se asigure că marile proiecte de infrastructură ale țării se desfășoară în bune condiții și la timp.
Prima misiune a directorului general este să formeze în jurul său o echipă de oameni competenți, să structureze noua companie și să o dezvolte pentru a livra mai rapid și mai eficient decât până acum proiectele din Master Planul de Transport al României.
Profesionalismul trebuie să devină regula, nu excepția, iar CNIR este una dintre garanțiile că reformăm sistemul din temelii.
O spun din nou: CNIR nu este o companie care să consume bani publici din bugetul de stat în plus, ci va avea ca sursă de finanțare o cotă-parte din veniturile realizate prin rovinietă”.

BVBStiri BVB

ELECTROARGES SA (ELGS) (17/09/2021)

Actionari cu drept de vot suspendat in AGOA si AGEA - 20/21.09.2021

EB WTI INDEX 0,10 (EBWTI1) (17/09/2021)

Notificare Erste Group Bank AG referitoare modificare multiplicator - 0.03807

CARBOCHIM S.A. (CBC) (17/09/2021)

Diminuare capital social-eliberare CIIF din partea ASF