Update articol:

Cu rețeaua sa electrică pe punctul de a claca, California cere locuitorilor să-şi schimbe rutina de încărcare a vehiculelor electrice

După ce temperaturile au atins cifre ridicate în urma valului de căldură din California săptămâna trecută, operatorii rețelei electrice ai statului i-au încurajat pe rezidenți să scadă presiunea asupra rețelei, încărcându-și vehiculele electrice înainte de vârfurile de zi ale consumului de energie.

 

Operatorul de sistem independent din California (ISO), care supraveghează rețeaua, a cerut californienilor să economisească energie de două ori săptămâna trecută prin utilizarea Alertelor Flex, care solicită rezidenților să practice conservarea energiei în mod voluntar. Încărcarea vehiculelor electrice înainte de perioada de timp acoperită de alerte a fost inclusă pe o listă de sfaturi de conservare a energiei publicate de California ISO pe Twitter, la fel ca evitarea utilizării aparatelor mari și oprirea luminilor suplimentare.

„Acum este momentul perfect pentru a pune rufe la spălat”, a publicat ISO pe contul de Twitter Flex Alert al statului pe 18 iunie. „Nu uitați să folosiți aparatele mari, să încărcați mașini și dispozitive înainte ca #FlexAlert să înceapă azi la ora 18:00”.

Vehiculele electrice sunt considerate o parte vitală a planului Californiei de reducere a emisiilor în următoarele două decenii. Anul trecut, guvernatorul Californiei, Gavin Newsom, a stabilit anul 2035 ca dată țintă pentru încheierea vânzării vehiculelor cu motor și diesel în stat. Între timp, oficialii de energie din California elaborează strategii pentru a extinde proprietatea vehiculelor electrice și pentru a face stațiile de încărcare mai accesibile.

Patty Monahan, comisarul principal pentru transporturi la Comisia pentru Energie din California, a declarat luna trecută că orele zilei în care californienii aleg să-și încarce vehiculele electrice vor fi importante pentru a menține rețeaua electrică echilibrată, pe măsură ce dependența de vehiculele electrice crește.

Matthew Moniot, cercetător la National Renewable Energy Laboratory, a declarat în cadrul unui interviu recent acordat cu Newsweek că proprietarii de vehicule electrice își încarcă acum vehiculele în cea mai mare parte noaptea, dar că acest lucru va trebui probabil să se schimbe, astfel încât mai mulți șoferi să-şi încarce vehiculele când nivelurile de producție de energie sunt mai mari .

“Dacă te uiți la încărcarea agregată de-a lungul rețelei, aceasta tinde să crească în orele de seară ori de câte ori oamenii vin acasă”, a spus Moniot. Deși consumul de energie tinde să scadă peste noapte în timp ce oamenii dorm, acesta este, de asemenea, momentul în care energia solară și eoliană produc mai puțină energie, ambele fiind surse de energie pe care se va baza California din ce în ce mai mult, pentru a avea energie curată.

După ce Flex Alert s-a încheiat, ISO din California a postat pe Twitter un mesaj prin care a mulțumit californienilor pentru respectarea recomandărilor lor de conservare a energiei.

 

BVBStiri BVB

TERAPLAST SA (TRP) (24/09/2021)

Hotarari CA 24.09.2021

S.N. NUCLEARELECTRICA S.A. (SNN) (24/09/2021)

Infiintarea Filialei Fabrica de Prelucrare a Concentratelor de Uraniu-Feldioara

SIF OLTENIA S.A. (SIF5) (24/09/2021)

Raport consolidat - S1 2021

FONDUL PROPRIETATEA (FP) (24/09/2021)

Informatii referitoare la desfasurarea AGA din 29 septembrie 2021

ELECTROMAGNETICA SA (ELMA) (24/09/2021)

Numire Administratori provizorii