Update articol:
COMUNICAT

După 2 ani de cercetare, COSMETIC PLANT lansează gama OMEGA Plus, o nouă premieră pe piața de cosmetice din România

  • Performanțe notabile la nivel de business în primul trimestru al acestui an: creșteri de peste 60% pentru produsele din gama Fusion și dublarea vânzărilor online, comparativ cu aceași perioadă a anului trecut.

COSMETIC PLANT, unul dintre principalii producători români de cosmetice, continuă să-și mențină trendul ascendent înregistrat în ultimii ani și încheie anul 2021 cu o cifră de afaceri de 11,9 mil. lei, în creștere cu aproximativ 6% față de 2020, fără a majora prețurile produselor. Performanțele înregistrate de produsele care au la bază formule inovatoare și care integrează generații noi de ingrediente se mențin și la începutul acestui an, în primul trimestru fiind înregistrate creșteri de peste 60% pentru familia de produse Fusion, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. Gama 4D, noua generație de acid hialuronic, obține cele mai bune rezultate din familia Fusion, triplându-și vânzările.

„Am pășit cu dreptul în acest an, ceea ce ne demonstrează eficacitatea lansărilor și campaniilor derulate anul trecut, dar și încrederea și fidelitatea pe care consumatorii le acordă produselor noastre, produse create în urma unor ample procese de cercetare și inovație. Sunt încrezătoare că vom înregistra rezultate bune și anul acesta, în pofida contextului inflaționist care se resimte în toate industriile”, a declarat Susana Laszlo, Director General COSMETIC PLANT.

Potrivit acesteia, apetența consumatorilor față de ingredientele clasice, în combinații unice, este unul dintre motivele pentru care COSMETIC PLANT continuă să aducă constant inovații în domeniu. Astfel, în cei peste 30 de ani de existență, compania a marcat multiple premiere pe plan național, prin prisma ingredientelor inovatoare folosite în rețete dezvoltate în propriile laboratoare din Cluj-Napoca. Lansarea OMEGA Plus se menține pe aceeași traiectorie, compania creând o gamă de produse în jurul unui ingredient clasic, integrat într-o combinație unică și revoluționară pentru România.

La nivel de business, primele trei luni ale acestui an au adus o evoluție notabilă pentru toate produsele Fusion, familie de produse lansată în 2019 care are la bază  formule inovatoare și care înglobează generații noi de ingrediente. Astfel, acestea au înregistrat o creștere a vânzărilor de peste 60% în primul trimestru din 2022, comparativ cu aceeași perioadă a anului precedent, iar cererea de produse ce au la bază noua generație de acid hialuronic 4D a crescut cu peste 260%. Mai mult, în perioada ianuarie-martie 2022, vânzările online ale COSMETIC PLANT au înregistrat o creștere record, de peste 110% față de T1 2021.

COSMETIC PLANT lansează gama OMEGA Plus, o nouă premieră pe piața locală de cosmetice – 5 produse de îngrijire cu acizi grași esențiali Omega 3, 6, 7 și 9 și ulei de avocado

„Remodelăm în permanență portofoliul de produse, pornind întotdeauna de la o atentă cercetare a nevoilor și preferințelor de consum și de la cercetarea, testarea și selectarea celor mai bune ingrediente. Succesul înregistrat de gamele 4D și Vitamin C Plus ne-au confirmat importanța acestor factori. Pentru lansarea gamei OMEGA Plus ne-au fost necesari doi ani de cercetare, rezultatul obținut fiind o formulă inovatoare. Datorită combinației unice și revoluționare de ingrediente, care aduce un plus de eficacitate, suntem siguri că această nouă gamă din portofoliul nostru va fi extrem de apreciată”,  a declarat Susana Laszlo, Director General Cosmetic Plant.

Pentru formularea gamei OMEGA Plus, COSMETIC PLANT a pornit de la un ingredient clasic, respectiv grupul de acizi grași esențiali Omega 3, 6 și 9, cu beneficii recunoscute pentru sănătate și starea de bine. Astfel, în gama OMEGA Plus se combină, într-o formulă unică, uleiul de avocado cu complexul lipidic format din 5 uleiuri vegetale – ulei de floarea-soarelui, susan, porumb, macadamia și măsline – bogate în Omega 3, 6, 7 și 9.

Formată din 5 articole, gama OMEGA Plus face parte din familia Essential Plus și răspunde nevoilor de îngrijire din cap până în picioare, cuprinzând produse de face care (cremă hidratantă emolientă și catifelantă, cremă antirid hrănitoare și revitalizantă), body care (cremă de corp hrănitoare), precum și hair care (șampon reparator și protector și 2 în 1 balsam&mască reparator și protector).

În cele peste trei decenii de existență, COSMETIC PLANT a reușit, datorită formulelor revoluționare create, să marcheze o serie de premiere la nivel național, dar și recunoaștere internațională pentru produse sale. Astfel, palmaresul companiei numără în prezent 13 premii obținute în cadrul World Quality Selections, cel mai important concurs internațional de calitate a produsului din lume, organizat de către Monde Selection, pentru produse ce au la bază combinații de ingrediente inovatoare.

Noua gamă OMEGA Plus, cu ingrediente biomimetice, care imită acțiunea compușilor naturali ai pielii, oferă consumatoarelor din România acces la cele mai inovatoare produse pentru ritualul lor zilnic de îngrijire, reconfirmând încă o dată misiunea companiei, aceea de a ajuta femeile să își pună în valoare frumusețea naturală.

Cu o tradiție de peste 30 de ani, COSMETIC PLANT este unul dintre cei mai importanți producători de cosmetice din România. Compania a fost înființată în 1991 la Cluj-Napoca de către farmacista Ileana Mester, iar acum este condusă de fiica ei, Dr. Susana László.

În perioada 2012-2021, COSMETIC PLANT a fost singurul producător de cosmetice din România care a urcat pe podiumul World Quality Selections, cel mai important concurs internațional de calitate a produsului din lume, organizat de către Monde Selection, unde a obținut în total 13 premii internaționale.

Compania este prezentă la nivel național în rețelele Auchan, Carrefour, Cora – România Hypermarche, Kaufland, DM DrogerieMarkt, Farmacia Tei și alte lanțuri de farmacii, Plafar și magazine naturiste din țară și în diverse farmacii independente.

În prezent, portofoliul COSMETIC PLANT include peste 140 de articole, grupate în cinci familii de produse: Fusion, Essential Plus, Essential, Sun și Me&Mom, care se pot achiziționa și din magazinul online al producătorului – www.cosmeticplant.ro.

BVB | Știri BVB

BANCA TRANSILVANIA S.A. (TLV) (17/05/2022)

Initiere program de rascumparare actiuni proprii

ROMCAB SA (MCAB) (16/05/2022)

Modificare calendar financiar 2022

ELECTROARGES SA (ELGS) (16/05/2022)

Raport Financiar - T1 2022